Dr. Zero

subota, 14.01.2006.

I sell my soul to rock'n'roll !










Glasbo ustvarjam instinktivno in nikoli se ne oziram na to, kateri elementi so me pripeljali do pesmi. Zato tudi nisem veliko premišljeval o tem, kaj me je pripeljalo do besedil v angleščini. Občutek je bil dober. Potrebna je samorefleksija, da razložim, tudi sebi, zakaj angleščina. Ja M.O.U., preden sem sploh sam dojel za kaj gre, sem ti septembra povedal samo majhen, obroben razlog.
Ustvarjalni nemir me vodi po poti, na kateri bi rad ustvaril prvinski, pristen, surov rock'n'roll. In občutek poišče elemente, kateri nato kot celota zazvenijo kot prvinski, pristen, surov rock'n'roll. In eden od teh elementov je angleščina. Jaz mu pravim rokenrolščina.
Zakaj tak element? Navdih za večino naših pesmi, katerih gremo snemat, sem našel v ameriškem rock'n'rollu konec šestdesetih. Eden od teh bendov je na sliki. Mimogrede, takrat so bili ameriški rockerji veliki pacifisti. V glavnem, pri vokalih iz tistega časa se mi naježi koža. In tak vokal si jaz želim v naših pesmih. In tak vokal zveni tako samo v angleščini.
Pri glasni debati pred nekaj dnevi v MC-ju sem izvedel za eno stvar. So prijatelji, ki imajo radi naša besedila v slovenščini in so sedaj razočarani. V tem oziru mi res ni vseeno.

Osebno menim, da rock'n'roll pomeni svoboda. Svoboda tudi pri izbiri jezika. Brez pojasnjevanj.

Rockerfeler

- 00:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>