...sliKe...

>>..bilicka..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>....k0ma...<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>..lucKa..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>...Lucin brac0...<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>...0pet Frane...<<
Image Hosted by ImageShack.us


ana&k0ma&k0nj
Image Hosted by ImageShack.us


>>..ana i anita njena..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..ena..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..bernarda..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..lana..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..mark0..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>...mihac...<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>..njemac..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..elena..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>...karla...<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..aNa i ilan..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..oPet jA i iLaN..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..iLan & aNa..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..k0ma i LaGuN..<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>..oPet k0ma i lagUn
Image Hosted by ImageShack.us


>>..k0ma i ana..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..tina i beky..<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>..luca & ana..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..ana & tinche..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..beky i luca..<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>..ana i k0ma..
Image Hosted by ImageShack.us


>>..heh..0pet nas dwe..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>..ana..k0ma..sismis..<<
Image Hosted by ImageShack.us


>>..ana & sismis..<<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



>>...patike...<<
Image Hosted by ImageShack.us



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

..nest0 o0 nama..



Image and video hosting by TinyPic



a N a

-m0je ime je ANA
-nadimak : bilicka, cub0, pepa pig..ma ima t0ga..
-pala s marsa 18.04'96
-zivim u 0SIJEKU
-kvart RETFALA
-razred 7.C
-h0bi: k0njicki sp0rt

-v0lim...
..prijatelje..
..patike..
..lizala..
..c0k0ladu..
..k0nje ( ar0n i ilan )
..pse..
..decke..
..sh0ping..
..sv0j razred..


-mrzim...
..rasku..
..sk0lui sve sto ima veze sa skolom..
..laz..
..umisljene..
..kad me 0g0varaju..
..ulizivanje..
..preseravanje..
..neke o0s0be iz razreda..
..kad me nek0o doda na msn i kaze mi
da je vidi0 m0ju adresu u nekom mail-u..


-prijatelji...
..anita..
..k0ma..
..luca..
..mia..
..iwa..
..lana..
..d0ra..
..sismis..
..elena..
..sudar..
..r0bi..
..dino..
..bruno..
..mark0..
..stjepo0o..
..sertic..
..bernarda..
..valentina..
..karla..
..c0sa..
..kuna..
..vedran..
..kres0..
..d0mba..
..danijela..
..slaven..
..patricija..


-moj msn: ana_1804@live.com
pa me d0dajte ak0 bas zelite..



> K O M A <

>ime mi je MARIJA
>prezime K0MAR
>disem 0d 28.o8.1995.
>nadimak k0ma,k0marica
>ziwimu 0SIJEKU
>kwart RTF
>sk0la „RETFALA“
>razred 7.c the best
>w0lim:prijatelje
..c0k0ladu..
..razred..
..r0dendane..
..sh0ppinge.
..izlaske..
..k0nje..
..Lagunu..
................
>mrzim:sk0lu
..ucit...
..rasku..
..spinat...
..kelj..
..bahate..
..umisljene..
...................
>m0azelja:k0nj&pas
>prijatelji:
..Bilicka..
..Anita..
..Luca..
..Iwa...
..Serda..
..Sismis..
..D0ra...
..Mia...
..Ana...
..R0bi...
..Lana...
..Stjep0..
..C0sa...
..Beky..
..Karla...
..Kuna...
..T0t...
..Din0..
..Tina..
..Sudar..
..Lela..
..J0sy..
..D0mba..
..Slawen..
..Kegla...
..Jelena..
..Nik0lina..
..Anja..
..............
>MSN-koma_95@hotmail.com
t0 bi bil0 t0 sad Luca....p00zzz


♥ (¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸**¸.•'´¯)♥♥
----==-k0ma-==----
´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`
♥(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)♥


>>LUCA<<

i jA ka0 g0rka č0k0ladA na Kraju....hh
ImE:0pće p0znat0 Lucija
PrEzimE:k0 zna zna....
nAdimCi:Luca,Lucka,Lucy,LUcili,
Cicka,...itd..ima ih 0h0h0h0...

sLušaM:cajKe,raP i hip h0p

V0lim:music,sv0e prijatelje,slatkiše,
pAtikE...itd

MrziM:dv0ličn0st,ljub0m0ru,SuknjE i haLjinE
,išta št0 je 0nak Elegantn0....zgAdi mi sE
živ0t kaD viDim tAk nEš al 0pet u pitanju
jE vlastiTi 0kus....

frEnd0vi:
k0ma
BiliĆka
sErda
tiNa
kaRla
bEcky
l0Lly
d0ra
daNy
marE
Bukica
sErtić
mark0
kUNa
sUdar(pupiLi)
din0
brun0
d0rić
sLavEn
r0bi
kuR0
J0pa
Biba
miA


m0I mSn:luca13_rtf@hotmail.com

srijeda, 10.12.2008.

..bilickin lucin i k0min 1. blog..weeee =)

ew0 naseg 1. bloga..ja sam ih nag0v0rila da ga napravim0..hehe..
...u p0cetku ne 0cekujte previse..heh..a kasnije sta bude bude..hmm..sta da pisem..do0o0sadno0..
..e da k0a sam ja sreck0vicka..dobila 2 iz ge0grafije..danas je nasa raska pukla..dala nam neka pitanja da 0dg0varam0 i neki ug0v0r m0rali potpisat..de k0ja glupaca..bas ce m0 se mi t0g pridrzavat..sta 0na misli..l0l..
..b0ze ak je 0na n0rmalna..bil0 pred0br0 p0d glazbenim..0va ne benda ni 5 %..sta sm0 mi radili..haha..
..0w0 je previse za mene..
VELIKI POZZ :
..k0marici.. kiss

..bilicki..kiss

..bernardi..kiss

..karlić..kiss

..tinche..kiss

..serticu..kiss

..marku..kiss

MA VELIKI POZZ SWIMA..pusa 0d lucke !!!



| komentiraj! (35) | isprintaj | # |