Joanna has left Stepford https://blog.dnevnik.hr/drugopoluvrijeme

ponedjeljak, 17.08.2015.

Sliku svoju ljubim

U više navrata sam izražavala silne upitnike vezane za kulturu fotografije danas. Problem je što broj upitnika nikako da opadne. Nisu mi jasni oni koji bjesomučno slikaju sve. Nikako ne kužim ljude koji su u stanju proslikati cijeli koncert mobitelom i ne obratiti pažnju na koncert. Ne kužim ni ekipu koja se naslikava u formi kupaonskog ogledala/selfija.
Jednostavno je to još jedan čip u glavi koji mi nedostaje i to je oke.

Čini mi se da je 15ak godina već normalno poslikavanje raznih događanja i ljudi na istima. Nastali su čitavi portali kojima je svrha bila uglavnom objavljivanje fotografija srednjoškolskih/studentskih izlazaka. Nisam nikad bila fan te vrste izlazaka pa nisam puno puta morala izbjegavati fotografe.

Ove godine su mi bile zanimljive razne linije slika s gradskih plaža. Komentari su uglavnom bili pozitivni pa je ekipi sa slika to uglavnom bilo super. Među uslikanima i objavljenima su i neki osobni treneri koji su sami sebi sjajna reklama pa mi je za njih donekle i logično.

Za sve ostale; da su komentari loši kako bi reagirali na to da je netko objavio vašu fotografiju? Osim što vi od fotografije nemate ništa, a neki portal zarađuje klikovima na istu.
Neki su tražili da uklone njihove fotografije i fotografije su uklonjene.

Ok, ali do tog trenutka već ih je mogao vidjeti i skinuti bilo tko. Činjenica, bili ste na javnoj plaži, javnoj površini i ljudi su vas ovako i onako vidjeli, ali razlikovati djevojku/mladića od 17 i 20 godina u kupaćem nije baš tako jednostavno zar ne? Tako da recimo slika vašeg maloljetnog djeteta može vrlo brzo obići zemlju.
Činjenica je da će tu fotografiju portal ukloniti ako im se javite, ali prvo vi za to morate znati da bi reagirali(dakle već kasno), a drugo koliko je nužno slikati ljude na kupanju?
Nisam paranoična inače, ali kako su se pojavljivale te fotografije su mi se javljali scenariji. Na tim plažama budu i roditelji s klincima, a tko može utvrditi ima li netko kvalitetan fotoaparat jer je fotoreporter ili samo zna da ćete ga lakše pustiti da slika skupim aparatom nego mobitelom npr.
U principu mi nije jasno da ljudima (pod uvjetom da nisu u pitanju klinci ili ljudi kojima je to besplatna reklama za posao) nije jasno da je ovim narušena njihova privatnost. Kako su ih proglasili zgodnima mogli su ih i ispljuvati. Što bi bilo onda?

Oznake: npr ljetovanje plaža

17.08.2015. u 09:53 • 13 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Opis bloga

polupokušaji nečega


Emajl:

electromagnetica184@gmail.com





đuls blog

Fabricka greska

Kise padaju, evo vec stoti dan
smisljam oblake kako da oteram
prizivam vraceve drevnih plemena
da zajedno sa njima otpevam
molitvu za sunce, makar neonsko
samo se bojim da ne pokleknem
i promuknem, na ivici sam snage

Ref.
Hvala na visku inspiracije
u mom gradu je glupo voziti skejt
ja sam fabricka greska generacije
dovoljno pametan, steta, previse slep
moji su drugovi biseri rasuti zauvek

Sanjam talase obalskih mirisa
i parce neba gde
gde je mesec uvek pun
mesto na kome vise necu biti usamljen
nikad niko nece moci da mi oduzme

Stvarno se bojim da se neko ne usudi
i pokusa da me probudi
da dirne prljavom rukom
u jedino sto je ostalo
pucacu u grudi