I'm so happy...


Danas sam vam ljudi bas nesto happy...Prosli tjedan smo pisali veliki kontrolni iz fizike...Danas sam dobili test...I napisala sam najbolje u razredu...JEEEE...I to sam dobila dvije petice...Sutra i prekosutra ne idemo u skolu...opet JEEE...Ostavit cu vam malo slicica iz skole danas...
Moja luda Dajana...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Pa ja i Tea na košu...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
E sad samo ja...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ovo je u garderobi:Tea,Josipa,Guby i ja...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Dragana i ja...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Daj nemojte biti škrti...HOĆU KOMENTARE...
Sorryte sto tak rijetko pisem postove...
Kiss do sljedeceg...Vasa Drocky...



22.11.2006. u 19:55 | K | 40 | P | # | ^


Moj novi look...


Ej ljudi...Kako kaže naslov, imam novi look...Nakon 13 godina ošišala sam se na kratko...Ovo je veliki šok za mene, ali mislim, dobro mi stoji...he he he...Ostavit ću vam i fotkice...
Prije
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Poslije
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Post nije dugačak, ali nema veze...Pozdravljam Kikicu-koju je jako zanimao moja nova frizura...brkički,koja mi se ne javlja...(neznam zast')pozdravljam jednu budalu koja mi se konačno sjetila javiti (znat' će taj netko kome je pozdrav namjenjen)...kiss svim mojim budalama iz razreda-kovi,gubyu,ivi,dragani,megyci,pranjiću,tei,dajani...
sorryte ljudi ak' sam koga zaboravila...
kiss do sljedeceg posta...
I sad mi vi molim vas komentirajte moj novi look...


13.11.2006. u 21:16 | K | 7 | P | # | ^


Fotkice...


Dajte ljudi malo više komentara...Šta ste tak' škrti...
Trenutno nemam pristupa internetu,pa nemogu
baš ostavljati svima komentare...Nemojte mi zamjeriti...
Ostavit ću vam malo fotkica...Uživajte...
28. sam slavila rođendan u Pivnici...
Bilo je super...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Moja best frendica i ja...
Već smo malo bile popile...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ovo su još dvije lude s
kojima sam se zabavljala...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Dan poslije s frendicama Jelenom,
Gaby,Mateom i Marinom za nedjelju
zahvalnicu...Baš smo slatke...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Priprema za Helloween party...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Hoću komentare...
Kiss od vaše Drocky...


04.11.2006. u 21:24 | K | 18 | P | # | ^


EVO MENE OPET...


Kad-kad znam biti jako neodlucna...
Ovaj puta sam odlučila ne zatvoriti blog...
Hvala svima koji su me podrzali...
E sad...u zadnje vrijeme se puno toga događalo...27. mi je bio rođendan, slavila sam ga 28...bile smo u pivnici i bilo je zakooon...moja cosa i ja nismo znale za sebe...bile smo pijane...al je bilo super...pozdrav i velika pusa ekipi od subote:toniu, dini, gogcu,ani,romani,cosi,zekyu,josipu....
pussa i jednom jako slatkom decku reljicu....
puussa do sljedeceg posta....
hocu komentare....


01.11.2006. u 12:12 | K | 3 | P | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Jedan običan blog jedne ajmo reči obične tinejđerice...
Blog sam otvorila u petak, 06.10.2006.godine u 21:42
Posjetili ste me...
free web counter
...puta od tad...

Kako je na Vas ostavio dojam moj blog ?
Odlican je
Tako-tako
Ne svida mi se
Odvratan je
  
pollcode.com free polls



What do you love? Click here to make your own.


Moji banneri


Image Hosted by ImageShack.us
Made by: Maja-bannerica


Image Hosted by ImageShack.us

Made by: Maja-bannerica

Klikni na fotku...

Create your own message at BlingyBlob.com


Stavi miša na ovu fotku i ''pobriši'' ovo crno...

Create your own message at BlingyBlob.com



Create your own message at BlingyBlob.com


Ovo MORATE posjetiti


Posjetite blog
Blog Zelim zivot Aninih frendova
Anina stranica


RIJEŠITE TEST O MENI

OBAVEZNO ODITE NA BLOG MALE ANJE TREBA VAŠU POMOĆ-BOLUJE OD CEREBRALENE PARALIZE
Provjerite kako se slažete sa svojom simpom (sadašnjom ili budućom)
Izračunajte koji vam dečko najviše odgovara
...::Brkička::...thumbup
...::Đuka::...thumbup
...::Tena::...thumbupthumbup
...::Edita::...thumbup
...::Ivana::...thumbup
...::Zola::...thumbup
...::Kikyca::...thumbup
...::Zlaya::...thumbup
...::Marko::...thumbup
...::Annchy::...thumbup
...::Adela, Štefanija i Đuka::...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Evo vam jedna odlična pjesmica
od Peppersa s novog albuma-Snow








Click here to get awesome songs for FREE!

Moj mail : drocky_13@net.hr
Pišite mi ak' vam je dosadno...
Il' ak nemate šta radit....


Image Uploaded by ImageShack Toolbar



Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ja sam Ivona
Zovu me još i Ivončica, Tončica, Tonkica i ostalo slično tome...
Živim u Slav.Brodu u jednom jebenom naselju
koje je puno jebenih klošara...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Idem u 7.b razred
Po horoskopu Škorpija...
Rođena sam jednog lijepog dana 27.10.'93...
Imam mlađu seku Luciju...
Najbolje frendice:moja Ivana, Megy, Rebeka, Ćosa, Ana...
Moja Rebekica...

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Najboljeg frenda:NEMAM,jer su svi muškarci svinje-najviše mrzim mlađeg Jurića...
(Na zelju malog Pareta=nabavila sam fotku!!!he he he)<
a href="http://img180.imageshack.us/my.php?image=malimaremt3rc1.jpg" target="_blank">Image Uploaded by ImageShack Toolbar
A najslađi od frendova s mora mi je bas on...
Dečka nemam...Ali sam se opet jakooo zaljubila...cerek
Nakon skoro pola godine...
...Ime i prezime neću spominjati...
Ali nalazi se u mojim linkovima.....heh...
Volim izlaziti i piti crno vino (mrzim blecky)...

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Vegetarijenka sam...Najvise volim jesti tjesteninu....
Svi koji me dobro poznaju kažu za mene
da sam ludalud100 na sat,opičena i vrckasta...
Obožavam pričati..blabla
Slušam punk i rock...
Kraće,Guns n' Roses,Green Day,Nirvanu,
Avril,Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Linkin Park,
a mogu poslušat nešt i od Sean Paula...
Nekad sam trenirala rukomet...taj sport je još u meni...
ali jbg...rođena sam za nes drugo...
Bavim se manekenstvom

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Učim Njemački,Engleski,Francuski i Portugalski...
A sad po redu :
Volim:
...sve koji vole mene
...svoj blog
...horore
...kemiju
...fiziku
...papat
...stare knjige
...frendove
...dramsku skupinu
...jezike
...reči šta mislim
...dobru mjuzu
...rock
...punk
...jednog dečka...
...mamu
...tatu
Mrzim:
...mlađu seku
...školu
...profesore
...testove
...doktore
...žadržat svoje
misljenje za sebe
...kad mi netko priča
iza leđa
...ak mi se dobro čini...
to bi trebalo biti sve....


Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Meni jakoo drage pjesme...cerek i neki stihovi...


PATIENCE

Shed a tear 'cause I'm missing you
I'm still alright to smile

Girl, I think about you every day now
Was a time when I wasn't sure
But you set my mind at ease
There is no doubt you're in my heart now

Said woman take it slow
It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said sugar make it slow
And we'll come together fine
All we need is just a little patience
(inhale) Patience...
Ooh, oh, yeah

Sit here on the stairs
'Cause I'd rather be alone
If I can't have you right now, I'll wait dear

Sometimes, I get so tense
But I can't speed up the time
But you know, love, there's one more thing to consider

Said woman take it slow
Things will be just fine
You and I'll just use a little patience

Said sugar take the time
'Cause the lights are shining bright
You and I've got what it takes to make it
We won't fake it, Oh never break it
'Cause I can't take it

...little patience, mm yeah, ooh yeah,
Need a little patience, yeah
Just a little patience, yeah
Some more pati... (ence, yeah)
I've been walking these streets at night

Just trying to get it right (Need some patience, yeah)
It's hard to see with so many around
You know I don't like being stuck in a crowd (Could use some patience, yeah)
And the streets don't change but maybe the name

I ain't got time for the game
'Cause I need you (Patience, yeah)
Yeah, yeah well I need you
Oh, I need you (Take some patience)
Whoa, I need you (Just a little patience is all we need)
Ooh, this ti- me....

DON'T CRY

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


DALEKA OBALA-KURVE


Stvari se polako vracaju na mjesto,
ovako nesto se ne događa cesto,
premda,priznajem ponekad pretjeram,
i nekud otplovim sam...

I tad slike izbljede sve,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna...

Kazaljke i dalje krugove crtaju,
umjesto zvijezda kisne kapi na grad padaju,
prazno mjesto u mom krevetu sjeca me,
bila si tu...

Tko zna kuda si otisla,
tko zna zbog cega se ne vracas,
tko zna,sve pise u zvijezdama...

Jos jucer poljupcima mi smo se borili,
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali,
što se dogodilo,gdje je ta kap,sto je prelila casu,
što te natjerala da odnes,sve sto sam volio,
A TEBE SAM VOLIO,sve sto sam sanjao,
A TEBE SAM SANJAO....

Ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su zene K U R V E!!!!

KNOCKIN' ON HEAVEN'S DOOR

Mama take this badge from me
I can't use it anymore
It's getting dark too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door

Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door

Mama put my guns in the ground
I can't shoot them anymore
That cold black cloud is comin' down
Feels like I'm knockin' on heaven's door

Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door

"You just better start sniffin' your own
rank subjugation jack 'cause it's just you
against your tattered libido, the bank and
the mortician, forever man and it wouldn't
be luck if you could get out of life alive"*
Knock-knock-knockin' on heaven's door

SWEET CHILD O' MINE

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine


SLATKO....

Bog je svim anđelima dao krila...
tebi nije jer nije htio da
NALJEPŠI ODLETI...


Ne volim SUZE
al PLAĆEM zbog TEBE...
Ne volim PIĆE
al PIJEM zbog TEBE...
Ne volim TEBE
al volim SEBE...

Voljela bih da sam droga
da me voliš kao boga
da me uvlaćiš u svoje vene
i da ne možeš bez mene...

Voli me i voljet ću te...
Ljubi me i ljubit ću te...
Varaj me i ubit ću te...

Volim YOUR EYES...
Zato što su VERY NICE...
Mrkvice LOOK AT ME...
Poslje toga KISS ME...
Srce moje tik-tak FOR YOU...
Zato jer I LOVE YOU...