Dr. Nela Sršen

srijeda, 02.01.2008.

O Minimaxu

Evo i odgovora dragom Alexandru koji me je pitao o Milovanu Iliću Minimaxu.
Minimax je bio u Padovi od samog pocetka obrade i valutacije za transplantaciju do transplantacije, koja je napravljena dva mjeseca nakon što je bio na listi čekanja.
Tako sam imala sam vremena upoznati divnu osobu,i obitelj. Bio je strpljiv,mozda i previše. Transplantacija je napravljena uspješno,ali usljedili su postoperativni problemi, nažalost infekcija, koja je dovela do sepse i nakon skoro dva mjeseca bitke ,ostala sam dragog pacijenta i prijatelja.

02.01.2008. u 14:14 • 1 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Nela Sršen, članica tima za transplantaciju jetre, Sveučilišna bolnica Padova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Želim potaknuti što više ljudi da se pridruže humanitarnoj akciji za kupnju kuće u Padovi namijenjenoj pacijentima koji dolaze na liječenje u Sveučilišnu bolnicu u Padovi i članovima njihovih obitelji
Za medicinska pitanja možete mi se obratiti na e-mail: consolatocro.pd@libero.it

Humanitarna udruga "Hrvatska kuća"
e-mail adresa: croatianhouse@gmail.com

Žiro-račun za uplatu donacija:
Privredna banka Zagreb
2340009-1110218013

uplate iz inozemstva:
IBAN HR53 2340009-1110218013
SWIFT CODE: PBZGHR2X