Dr. Nela Sršen

utorak, 18.12.2007.

Pacijenti, moji divni pacijenti

Stiglo mi je još jedno pismo od pacijenata, koji me podržavaju. Hvala im na tome, divni su. Hvala ti Nevenka.


Ponukana novinskim člankom objavljenim u 24sata o dr. Neli Sršen odlučila sam se javiti i odlučno demantirati tekst pod naslovom " Nela Sršen je profiterka".
Iznesene tvrdnje u datom tekstu predstavljaju bezočnu laž jer sam iz vlastitog iskustva imala prigodu dobro upoznati dr. Nelu i sve ono što kao osoba-liječnik radi i pokazuje. Ovdje ističem posebnu nadljudsku požrtvovnost u liječenju pacijenata koji u Padovu dolaze iz Hrvatske u pravilu kada im zdravstvo u Hrvatskoj nije moglo pomoći.
Koliko god sam žalosna zbog napisa u vašim novinama ipak sam sretna jer sam se osvjedočila da u našoj Hrvatskoj ima puno dobrih i humanih liječnika, a neke od njih sam srela u KBC Osijek i KBC "Sestre milosrdnice" koji su u razgovoru ostavljali dojam nevažnih i nedodirljivih osoba nego čovjek osjeti da su zainteresirani za sudbinu pacijenata i da im nisu samo broj. Veličina čovjeka je u tome da prizna da nešto ne zna, naročito u liječničkoj struci. Ja sam imala tu sreću da liječnik prizna da se moja operacija ne može izvesti u Hrvatskoj pa sam završila u Padovi i tako upoznala dr. Nelu. Tvrditi za dr.Nelu da ne operira osobno pacijente koji preko nje dođu u Padovu još je jedna velika neistina koju demantiram osobnim primjerom, a i primjerom mnogih njezinih pacijenata koje sam upoznala.
Zato još jednom želim svjedočiti o dr. Neli kao o osobi kakva se rijetko susreće, liječniku bez radnog vremena, tople riječi za sve pacijente, priznatoj u struci od kolega s kojima radi i koji je poštuju, osobi kojoj je pomoć drugima osnovna premisa i vodilja u životu i zato mi je vjerovati da je tekst i navodi koje opovrgavam trenutak slabosti ljudi koji su ih iznijeli, a dr.Neli upućujem najljepše želje u nastupajućim blagdanima s vjerom da će takova ostati i dalje, a sreća i ozdravljenje ljudi koje liječi i koje je liječila neka joj budu kao i do sada jedina nagrada za njezinu požrtvovnost, humanitarni i nadasve ljudski pristup pacijentima. Hvala joj na svemu.

S poštovanjem

Nevenka Jurić prof. Valpovo

18.12.2007. u 12:17 • 15 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Nela Sršen, članica tima za transplantaciju jetre, Sveučilišna bolnica Padova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Želim potaknuti što više ljudi da se pridruže humanitarnoj akciji za kupnju kuće u Padovi namijenjenoj pacijentima koji dolaze na liječenje u Sveučilišnu bolnicu u Padovi i članovima njihovih obitelji
Za medicinska pitanja možete mi se obratiti na e-mail: consolatocro.pd@libero.it

Humanitarna udruga "Hrvatska kuća"
e-mail adresa: croatianhouse@gmail.com

Žiro-račun za uplatu donacija:
Privredna banka Zagreb
2340009-1110218013

uplate iz inozemstva:
IBAN HR53 2340009-1110218013
SWIFT CODE: PBZGHR2X