drmatorix

četvrtak, 29.01.2009.

Bolovi u pokosnicama...

Dakle, neki dan sam imao na treningu gadnu upalu pokosnica...i tako ja sa tim lagano izvukao jedva 5 km... kad sam došao doma telativno brzo se povuklo... nakon toga sam uzeo dan pauze pa jučer sve uredu... na lijevoj me možda još malo bolilo pa sam išao na nasip po blatu...ah da, inače trčim po Zagrebačkoj do nasipa (asfalt)... na nasipu se noga brzo oporavila pa do doma nisam imao problema... pretpostavljam da su tenisice u pitanju ali moraju još izdržati barem 14 dana... tko je imao iskustva se " trenutnom upalom pokosnica" neka me prosvjetli...unaprijed hvala...

- 14:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • Nemoj reći da si ZAGOREC jer buju svi znali kakav si

    Razgovarali Dalmatinac, Hercegovac i Zagorec o teškim boilestima.
    D: Najgora je SIDA, sav se raspadaš
    H: Od side barem umreš ko jebač, rak još više i duže boli ...
    Z: Je dećki, se ja to razmem, al' kaj je PERONOSPORA grrrdaaa





O BLOGU

  • Tu se nalaze komentari i osobna razmišljanja Mislava o dugoprugaškom i cestovnom trčanju. To ne znači da će se ovdje nalaziti samo takvi tekstovi.

Linkovi

Blogeri