srijeda, 08.06.2016.

DRAMA - PISMO

To je naslov mog novog pisanog rada.

Prvi dio, je dramskog 'izraza' i govori o vremenu kroz razlicite scene, o Zvorniku od 1945. do danas.
Drugi dio, je u vidu pisma i onako - s' brda s' dola ali kroz devet tacaka, pisem, o: komentarima za moju prvu knjigu, dajem osvrt na druge radove, predstavljam mnoge zvornicane sa njihovim djelima, o jeziku kojim govorim, odnosima oko toga u BiH i njenom okruzenju, in memoriam i kako se kruni duvar zvornicki - itd.

U knjizi 'Drama-Pismo' nalazi se i pregrst raznih i vrijednih fotografija, a neke se po prvi put i javno objavljuju.

Na vise mjesta iznosim licna zapazanja, naravno da ocekujem dosta kritike, te ce mi biti drago, da svoje misljenje podjelite preko ovog bloga i sa drugima. Vase stavove i komentare sigurno cu s paznjom cijeniti.

Pokusao sam kroz pricu i odnos 'obicnih' ljudi iz zvornicke carsije, pokazati njihov djelic zivota u svim zamrsenim odnosima, s: vlasti, carsijom, porodicom ... te sam to i servirao uz jedan dokumentarni isjecak /film/ uz mnogobrojne tekstove koje ce prezentovati voditelji tog programa uz goste.
A, kada preko ulice Oslobodjenja, stignete kuci - ceka Vas, moje pismo.
Procitate ga, sklapate oci ...

Sve dalje sto cinite, Vas je dijelic zivota.

Ako sam ga i malo osvjezio, prezadovoljan sam!

Dijelo ce se moci prilagoditi 'prikazivanju' kao cijeline ili djelova / zavisno od mjesta dogadjanja / - pa cu, ako bude promocija, posebno na to pokloniti paznju tj.da bude kao jedan: dramski, muzicki i zabavni - mozaik.

Knjiga ce se u slobodnoj prodaji naci /nakon odrzanih promocija u Tuzli i Zvorniku/ preko: knjizara /Point/, on line /Knjiga.ba/ ...

O svemu blizem, upoznacu Vas blagovremeno.
Svi mi zivi i u hajru bili!

ps.
Vidimo se na promocijama, gdje cu prezentaciji dati i kolaz izvedbe pojedinih dijelova iz dramskog dijela uz muziku tog doba:

- 20. 1. 2017. u Bosanskom Kulturnom Centru, Tuzla /17,30/,
- 28. 1. 2017. u Domu omladine, Zvornik /17,30/
- 30. 1. 2017. Razgovor o knjizi medju zvornicanima u Zagrebu, 19,30 sati u Taverni Bota S'are.
...................................................................................

- 30. 9. 2017. International Fest - Bowling Green, Ky
- . . . . . . .
- . . . . . . . Toronto, Kanada

- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.