Vaš IP: Your IP looks like

.:.:| Drevni ponovo...

11.04.2007., srijeda

Pa me eto nazad

I tako ja ne pisah neko vrijeme.

Nije mi se dalo. I nisam stigao. I još sila drugih razloga.

A nije da nisam imao o čemu pisati. I nije da nisam imao inspiracije. Nekako se uvijek našlo nešto hitnije od pisanja nekoliko redaka na blogu.
A mogao sam opisati posjet Pazinu. I tamošnjem Istrakonu.
I mogao sam balegati o tome kako mi se život promijenio nakon što prestah pušiti. A u biti nije.
I mogao sam pisati o još jednoj virozi.
I o ispraznosti života. Kad nekog operiraju, a osoba se oporavi dovoljno da je puste doma. Pa ta osoba nešto kasnije biva vraćena u bolnicu, gdje i umre. Nije se dogodilo u mojoj obitelji, pa nema potrebe da mi izražavate sućut.
Kako je lijepo sa ekipom piti. Pivo. Medicu. Vino. Pa čak i limunadu. Ili kavu. Lijepo je družiti se. Uživo.
I mogao bih pisati o BlackBerry uređaju zvanom Pearl. Koji mi leži kraj tipkovnice. I o tome može li se o BlackBerry usluzi postati ovisan. Ja još nisam. A valjda i neću.

I vidim da je konačno broj posjetiteljica i posjetitelja ove stranice prešao 1000. Bravo ja. Možda na kraju ipak počnem pisati nešto što će privući više posjeta.

A možda me početak slijedeće viroze čini malo nekonzistentnim?

I tako slušajući

Whole Lotta Rosie - AC/DC {The Very Best} 04:12
[112Kbps, Stereo] 1996

pozdravljam se sa vama za danas...

- 16:10 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Grrr... Nestao stari blog (TheAncientOne.blog.hr), pa ajmo onda dalje s ovim...
Zanimacije:
1. kako preživjeti do slijedeće plaće
2. Sex & dru... ehhh... kužite, ne?
3. WoW

Ovoliko je osoba:
Free Web Counter
hit Counter

otvorilo moj blog ovoliko puta:
Free Web Counter
hit Counter



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.