Vaš IP: Your IP looks like

.:.:| Drevni ponovo...

22.02.2007., četvrtak

Da se žalim ili hvalim?


Hmmmm... kao što napisah, bivša draga je uistinu bivša draga.
Niti odgovara na poruke, niti na pozive... a niti mail joj izgleda ne funkcionira.
Njen otac narafski nije bio od pomoći.

Sranje...

A ništa... tražim novu dragu... zaposlenu, pametnu, umiljatu, samu (ništa one spike tipa "muž mi je daleko...", to mi uistinu ne treba).
I ne smije biti viša od 165 cm.

A moram se ipak malo hvaliti.
Već deset dana autor ovih redaka nije zapalio cigaretu. Podsticaj i ogromna pomoć bila je viroza koja me je "zdrobila" pretprošli vikend.
Pa mi iznenada cigareta nije imala nikakav okus. Niti neki naročiti miris. Pa sam čisto eksperimenta radi rekao "Dovraga, nit ih osječam, nit ih mirišem, nit su mi gušt. A nisam mrtav! Pak mi onda ne trebaju!"
I eto... je da se ulovim kako rukom tražim kutiju i upaljač... je da malo češće nego prije zavirim u frižider... je da sam malo živčaniji... je da me alkohol hvata malo brže (zašto ovo? Nema mi nikakve logike?)...

No ne želim početi ponovno. I pokušat ću to i ostvariti. Pa da vidimo dokle ću izdržati.

- 09:43 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Grrr... Nestao stari blog (TheAncientOne.blog.hr), pa ajmo onda dalje s ovim...
Zanimacije:
1. kako preživjeti do slijedeće plaće
2. Sex & dru... ehhh... kužite, ne?
3. WoW

Ovoliko je osoba:
Free Web Counter
hit Counter

otvorilo moj blog ovoliko puta:
Free Web Counter
hit Counter



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.