Vaš IP: Your IP looks like

.:.:| Drevni ponovo...

14.02.2007., srijeda

Valentinovo...


je dan u godini kojeg najviše mrzim.
U zadnjih 20 godina mi se NIKAD NIŠTA lijepo nije dogodilo na taj dan.

A noćas sam nenadano stekao još jednu BIVŠU dragu. Dobro... ne baš da sam totalno iznenađen, ali ono... stvari su trebale biti sređene uz večericu... DANAS!
A ona je lijepo raskinula SMS-om u 04:45. Ja naravno da sam prespavao zvuk da je stigla poruka.
A u 06:15 kad sam se probudio, nije odgovarala niti na fiksni broj, niti na mobitel, niti na e-mail... prije posla nisam stigao otići do nje, a poslije posla... dovraga, tako i tako bi trebala biti poslom u Berlinu... Sumnjam da će mi njen otac ikako htjeti pomoći...

Grrrrrrrrrrr

- 15:58 - ...a ja ću na to... (0) - E, ovo želim imati na papiru - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Grrr... Nestao stari blog (TheAncientOne.blog.hr), pa ajmo onda dalje s ovim...
Zanimacije:
1. kako preživjeti do slijedeće plaće
2. Sex & dru... ehhh... kužite, ne?
3. WoW

Ovoliko je osoba:
Free Web Counter
hit Counter

otvorilo moj blog ovoliko puta:
Free Web Counter
hit Counter



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada.