pismo u boci...

subota, 10.11.2007.

I think that she knows, think that she knows...

Kiss...

...ne mogu reći da me puno cura u životu baš onako totalno oduševilo... možda tek dvije ili tri... i ne mislim tu samo isključivo na ljepotu, jer fizička ljepota iza koje ne stoji ništa, mene nikad neće do kraja privući, iako mi je bitno kako cura izgleda, neću lagati da nije... i može me tako neka ljepotica privući na prvu loptu, na izgled, napalit me, ali samo na nekoj seksualnoj razini i ništa više...a to i nije nešto :-)) ...po tim glupim mjestima di se krećem u vikend noćne sate, sve vrvi od odlično sređenih cura, često i jako lijepih, ali kaj vrijedi kad čim progovori dobiješ alergijsku reakciju :-)) ...srećom, postoje cure koje imaju "ono nešto"... ovo je jedna :-)

bili smo na moru i kao i svaku večer izišli van u jedan obližnji mali gradić dolje na jugu... poslao sam ekipu nek idu nešto popit, jer sam morao otić posjetit tetu (ah kad sam dobro dijete, kaj ću...) ...nakon sat vremena zajebancije s rodbinom, krenem prema rivi naći se s dečkima... sjeli su u slastičarnicu ko neke curice i ližu sladolede veliki frajeri, na moje opće čuđenje... dolazim do njih i sjedam, govoreći da koji im je vrag da su tu došli... L. mi se samo osmjehuje i kaže da pogledam lijevo... za stolom lijevo od nas sjedile su dvije prelijepe cure...
...i teško je to objasniti, jer nisam prije nikad imao taj osjećaj, al ovu curu sam jednostavno morao upoznati... da, ok, znam da mi skoro nikad ne uletavamo komadima, jer je to rezervirano uglavnom za seljačine s manjkom samokritičnosti (ili se samo meni tako čini?), pa nema smisla da i mi to ispadamo, kad nismo :-) ...ali ne, ja nju moram upoznat, ne mogu objasnit, ali želim je upoznati... nakon nekog vremena našeg svekolikog glupiranja, koje je donekle privuklo njihovu pažnju i natjeralo ih na smijeh, one ustaju i odlaze... a jebemti smotane blesane :-)) ...ustajemo i mi i odlazimo do neke klupice rastrgani u raspravi kud ćemo dalje tu večer... skužimo ih na drugoj strani rive kako sjedaju na neku klupicu... ok, druga prilika, pa ako ovo nije znak odozgo onda ne znam što je... a pa sad stvarno ako ih ne upoznamo bit ću jako ljut... ali ne može biti jednostavno... slijedi dobrih pol sata našeg totalnog prepucavanja po pitanju trebamo li im uletit jer da sad je glupo, trebali smo prije, a ako i budemo, kaj ćemo provalit da ne ispadnemo glupi... a i nas je više nego njih, pa kako ćemo.. ma prestrašno... u nekom trenutku pucam i prijetim da ću otić spavat, jer očito su svi u banani... u tom trenutku L. puca i odlazi prema njima... mi ostali u šoku... ma neće otić, ma daj nema šanse... ali ne, on je kod njih, priča s njima... a ništa, ajmo po njega :-)) ...
...i upoznali smo te dvije drage cure i ispale su stvarno super (čudo!)... sljedeću večer smo ih "slučajno" opet susreli i zaglavili vani s njima do 7h ujutro...
...i tako me oduševila ta mala... jednostavno onako, kad sam kraj nje osjećaj je full dobar... teško je naći prave riječi... ma skroz onako ludo...
...i razmjenili smo brojeve, mailove, misleći da se nikad više nećemo vidjeti... ali uslijedilo je već opjevano putovanje i provod o kojem ću valjda sanjati i kad budem stari penzić :-)) ...
...jer ona ima "ono nešto"...

Those flashing lights come from everywhere
The way they hit her I just stop and stare..
I'm love stoned from everywhere and she knows,
I think that she knows
Think that she knows, oh, oh...

- 01:49 - Mišljenja, raznih (25) - Ako netko poželi printat, ne znam zašto? - #