pismo u boci...

srijeda, 09.05.2007.

što znači biti bitanga...

Zajedno...

ne, nije to kako bi se moglo zaključiti riječ s negativnim predznakom... barem ne u ovom slučaju... ovo je priča o 5 bitangi... bitangi u duši... o jednom od njih ste već puno toga čuli... upoznali ga... naravno, riječ je o meni... ovaj put biti će to o njima... njih četiri koji čine tu moju malu ali važnu grupicu...
...jedinac sam... i ponekad sam razmišljao o tome kako ću jednog dana ostati sam... skroz sam... i žao mi je da nemam brata ili sestru, sad mi je žao jer mi je i nezamislivo kako je to imati tako nekog svog i znam da puno time gubim, ali dobro, tako je ispalo... ono što mi puno znači je da postoje četiri dečka koje gotovo da mogu smatrati braćom...
prijatelji su najveća vrijednost koju čovjek može steći u životu... jedino ti oni neće okrenuti leđa kad sve pođe ka zlu... e, pa ovo je o vama...
T... poznatiji kao naša moralna vertikala i osvjedočeni ljubitelj premladih cura :-)) ...najispravnija osoba koju poznam, čovjek s jako malo mana... prečesto čudljiv i kompliciran... poznat još i kao "komplicirana komponenta"... u potrazi za istinskim idealima i pravom ljubavi (iako mu se trenutno ne da imat posla sa ženama)... čovjek s kojim popušim tradicionalnu jednu cigaretu (običnu) godišnje, poznatu i kao "lula mira"... kad se napije, a to je jako rijetko, ima halucinacije da ga zgrade prate... samoproglašeni komandos koji se boji zmija, guštera i svih vrsta buba, zbog čega na moru stalno lupa po roletama i viče: "šic, šic" :-)) ... u ćevapima stalno pronalazi hrskavice (???)... najslavnija izjava, nakon što smo mu poklonili dres od Beckhama, na komentar da tog tipa tamo guze u svlačionici, kako bi nam dokazao da je Beckham frajer, rekao je: "Beckhama ne guze, Beckham guzi!" :-)) ...čovjek kojeg jednostavno obožavaju svi koji ga upoznaju...
L... crvena zvijer... svjetski putnik, koji do 18-te nije bio čak ni u Sloveniji... čovjek koji se kupa u oceanu, a mi ga naučili plivat (jednom se čak i prepali da se nije utopio)... poznat po izljevima turopoljštine (točnije tog narječja), redovito u blizini najzgodnijih cura... tako da slučajno ne bi pomislile da nismo seljačine... nema smisla da imaju bilo kakve dvojbe :-)) ...do prije godinu-dvije povučen i tih, a danas, nakon nekoliko mjeseci provedenih po svijetu, glavni lovac na komade :-)) (neuspješni naravno)... vjerojatno i moj budući nekakvi kum, obzirom da me već godinama oslovljava sa "kume" :-)) ...poznat po neuspješnom pokušaju provaljivanja u vlastiti apartman kroz zahodski prozor, na kojem je ostao visit, pa smo ga morali potezat natrag dok je on usred noći vikao "nisam ja komandooos!!" :-) ...u zadnje vrijeme glavni partijaner koji s posla dolazi u ponoć doma :-)) ...a u najslavnijem pijanstvu, kad sam ga iskipao pred njegovom zgradom, pitao je: "di smo?" :-))) ...od zavodničkih uspjeha najpoznatija mu je izjava, nakon što je ostao nasamo s komadom, a ona ga zavodljivim glasom pitala, da kaj će sad njih dvoje: "paaa, idemo potražit di su ostali..." :-))) ...držao instrukcije iz fizike curi koja uopće nema fiziku na faksu :-) ... najdetalj njegove karijere je bio vožnja u odrezanom tamiću (onaj kamiončić za krumpire) i pjevanje "Igra rokenrol cela Jugoslavija" sa Slovencem i Bosancem koje je upoznao dvije minute prije toga :-)))
S... propalica u pravom smislu riječi... pravnički fitness boy... nekadašnji reper iskvaren najezdom narodnjačke muzike :-)) ...osoba koja je drmala ćevape i pizzu valjda 4 puta tjedno za ručak i svaki dan po 2 litre cole... danas pristojno nabildana mrcina sa širokim ramenima u sakou, kojeg se svi boje kad iziđemo van (a kad se sjetim da bi dobio bio batina jedne godine na moru da ga ja nisam izvukao) :-)) ...poznat po legendarnim djelima tipa, ja sam pijan sjedio u fotelji, nisam ja kriv kaj je ona mene seksualno iskoristila :-))) ...odlasku u dućan po pivu usred nogometne utakmice na kojoj je bio golman, zbog čega smo mi iz njegove ekipe čupali kosu... slavnom odlasku u dućan po namirnice, iz kojeg se vratio sa grickalicama i pivom, a na komentare da je kupio pizdarije, izjavio je: "ja svojoj guzici neću biti maćeha" :-))) ... nabavlja mobitele, lacoste majice, zlatninu, kaj god treba (iako ja niš od toga još nisam od njega nabavio :-)))) ...osramotio me pred barem 10 različitih cura i to na različite načine, a kad sam upoznavao prijatelje od jedne meni predrage cure, došao je do stola, sjeo, predstavio se i pijan lupio glavom o stol :-))) ...al ne bi ga mijenjao za ništa :-)
K... poznat i kao kumek... smotus koji se samo smije i dopušta curama da mu upravljaju životom (na naše sveopće zgražanje) :-)) ...poznat po povremenim izljevima bahatosti, koja zbog njegove smotanosti kod nas izaziva salve smijeha i izjave tipa: "daj ga lupi, da ja ne moram" :-)) ... na jednom tulumu se napio za 10 minuta i prespavao ostatak večeri i noći :-)) ...slavan po komentaru neke ok izgledajuće cure: "čini mi se malo debela"... a tad je imao curu težu nego je on :-))) ...kad je jedna cura kod njega provela cijeli dan i večer (sami), izjavio je: "pa pisao sam joj diplomski" :-))) ....ponekad zna naživcirati čovjeka, ali uvijek iznova iznenadi nevjerojatnom pažnjom jer mu nikad nije teško ništa učiniti za prijatelja... stvarno dobar prijatelj...

..ako ste slučajno pomislili da su ovo neki problematični tipovi... ne, upravo suprotno... ovi su ljudi predobri... nevjerojatno pitomi, dragi i dobri... prema svima... samo sam im izvukao neke zanimljive detalje iz biografije... prijateljstvo je neprocjenjivo i oni su vjerojatno najvrijednije što imam u životu... skupa smo kuhani i pečeni svaki vikend već 7 godina, iako se neki znamo puno duže, ali nismo izlazili zajedno... zato momci, hvala vam za Vodice, Novalju, Bašku, opet Vodice, sve noći u Piranhi, Gjuri, nekadašnjem Londoneru, Oliver Twistu, Lejku, svim onim fancy mjestima i rupama po kojima smo visili i visit ćemo i dalje... za visenje sa tamića u vožnji, za neutješno sjedenje sa mnom na lukobranu, za provaljivanje u vlastiti apartman, za okretanje za 180 u autu, za pješačenje one slavne Nove godine, za ćevape usred noći i sendviće "kod trovača", za tradicionalni roštilj koji tradicionalno nikad ne napravimo, za zagrljeno pjevanje Balaševića... :-)) za tisuću gluposti koje smo proživjeli i onih milijun kojih ćemo još proživjet... sa vama, bilo kad i bilo gdje... ma hvala vam zato kaj postojite i kaj ste moji...

Sviće dan
Ja sam momak na lošem glasu
U ovom gradu
Moraš poć’...
Ma nek je dan
Još bih malo bila s tobom
Baš si dobar
I još je noć...

Bitanga i princeza par
Ooooo, ne ide toooo....

- 00:44 - Mišljenja, raznih (24) - Ako netko poželi printat, ne znam zašto? - #