pismo u boci...

srijeda, 02.05.2007.

5 najdražih...

Music..

...možda bi bilo bolje da mi je dato prostora barem za 10... ili 15... a vjerojatno bi se tu našlo i dobrih 50 pjesama koje jednostavno obožavam, koje se uvijek moraju pojačati... zapravo ne robujem glazbenim stilovima... volim puno toga... smatram glazbu mostom između različitih kultura, možda jedinim načinom na koji se različiti ljudi mogu razumjeti... ponekad ne razumiješ riječi, a opet, shvaćaš da slušaš nešto prekrasno, kužiš osjećaj i to jedino bitno... neke se stvari riječima ni ne mogu opisati... puno je pjesama koje su me istinski dotaknule, rastužile, razveselile, raznježile, ponekad jednostavno ostavile bez riječi... obično ispod svakog posta imam par stihove neke pjesme koju volim i u kojoj se mogu pronaći u tom trenutku života u kojem taj post nastaje... ovaj put ću se ograničiti na par stranih pjesama koje su me iznimno oduševile... međutim, takvih je stvarno puno i mislim da ću još dosta postova posvetiti baš nekim pjesmama jer me one često natjeraju na razmišljanje...

George Michael - I Can't Make You Love Me

...originalno je pjeva jedna divna pjevačica Bonnie Raitt, ali ova me verzija začarala... prije dosta godina, kao srednjoškolac, redovito sam radio preko ljeta u jednoj firmi... šljakerski posao u pogonu... nije mi novac bio previše nužan, ali starci su smatrali kako je to dobra stvar, steći neke vizije o životu i radne navike i tako, i ja sam se slagao s tim, dapače bilo mi je skroz ok to, stvarno dobro iskustvo... i radio sam jedan tjedan tu neku noćnu smjenu jer sam htio više zaraditi i spavao sam preko dana... i na tv je išla neka ljetna emisija gdje su emitirali spotove i tad sam prvi put čuo tu pjesmu... totalno me oduševila i nije mi izlazila iz glave cijelu sljedeću noć... znao sam da je rano ujutro repriza te emisije i došao sam s posla u 7h ujutro i čekao i čekao taj spot da ga snimim na video... definitivno najdraža pjesma... i kasnije i tako istinita...

I'll close my eyes, then I won't see
The love you don't feel when you're holding me
Morning will come and I'll do what's right
Just give me till then to give up this fight
And I will give up this fight




Norah Jones - Come Away With Me

...za ovu pjesmu mogu reći da je to jednostavno glazba u svom najljepšem obliku... obožavam Norah i postoji više pjesama koje me oduševljavaju ali ova je nekako najdraža... i mogu se svi silni pjevači truditi da svojim produkcijama učine čuda, tisuće instrumenata, ne znam kaj sve ne, ali ovako nešto jednostavno, a predivno se rijetko može čuti... ma ne znam, meni je ta Norah prezakon skroz!!!...

Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you




U2 & Luciano Pavarotti - Miss Sarajevo

...ova pjesma me dirnula do suza... pjesma govori o jednom detalju iz Sarajeva, predivnog grada još divnijih ljudi, koji je dugo bio pod opsadom i izvan bilo kakve mogućnosti za normalnim odvijanjem života... u cijelom tom ludilu, patnji, smrti i razaranjima, dogodila se jedna nevjerojatna stvar, da se održao izbor za Miss... bio je to znak protesta, otpora i snage, znak neslomljivosti duha toga grada... o tome je napisana i ova pjesma koja kritizira svijet koji okreće glavu od patnje... posebno mi se sviđa ova verzija sa nastupa s Pavarottijem u Modeni, kad Bono na kraju recitira: "O lijepa, o draga, o slatka, slobodo"...

Is there a time for keeping your distance
A time to turn your eyes away
Is there a time for keeping your head down
For getting on with your day

Here she comes
Heads turn around
Here she comes
To take her crown




Robbie Williams - Angels

...ovaj lik je meni totalna munjina, ali zato radi po meni, fantastičnu muziku... ovo je već stara pjesma i to još iz mojih nekih srednjoškolskih dana, prve mp3-ce koje smo počeli razmjenjivati i ova jedna nevjerojatno posebna pjesma koja me uvijek nekako ispuni dobrim osjećajem i snagom... neobjašnjivo :-))

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call
she won't forsake me
I'm loving angels instead




U2 - With or Without You

nekako, kao da ovu pjesmu znam oduvijek... i oduvijek mi je bila predraga... možda u ovom, prečesto patničkom blogu o jednom sanjaru, možda je ovo pjesma koja bi se trebala protezati kao tema, kao najbolji opis mog unutrašnjeg osjećaja kad se svjetla ugase i kad ostanem sam...

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you...

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And i wait without you...

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you...





....i eto ti štafeta... i neću da čujem za blues osim ako nije od B.B. Kinga :-)))

- 01:27 - Mišljenja, raznih (32) - Ako netko poželi printat, ne znam zašto? - #