pismo u boci...

ponedjeljak, 11.12.2006.

ajmo svi, pijano...

jer nisam sposoban za duži i smisleniji post... jer nisam sposoban napisati nešto pametno... jer sam se čuo sa djevojkom koju sam zavolio više od bilo koga, prvi put otkad pišem ovaj blog... jer mi se dragi prijatelj vratio sa službenog puta nakon 3 mjeseca i jer smo se u to ime nas 5 napili ko guzice... i to se događalo do maloprije... i jer za 5 sati imam sastanak... ali baš me briga... ma ljudi, radite gluposti, kao ja sad, jer jednom se živi... jer jednom si mlad i imaš priliku ovako nešto napraviti... ovoga ću se možda sjećati za 10 godina... a ne tog bezveznog sastanka ujutro... osim možda glavobolje koju si prognoziram za sutra ujutro... ali ono, radite te sitne gluposti, jer one nas čine živima... one su to što pamtimo... i oprosti mi malena ako sam bio hladan, ili pomalo i grub... znaš... ma jednostavno, znaš... poznaš me dovoljno... uzela si mi komad srca i ono više nikad neće biti isto... i nikad te neću zaboraviti... neću zaboravit to kako sam se osjećao uz tebe... nikad...

If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by
'Cause you know I'd walk
A thousand miles
If I could
Just see you
Tonight

- 03:35 - Mišljenja, raznih (12) - Ako netko poželi printat, ne znam zašto? - #