THANK YOU, MY FRIEND



(ova dio posta je za moju ˝dušu˝ eto tako... još jedno ispucavanje...)
I još samo da vam kažen da se ne morate brinuti za mene, bit ću bolje (iako san trenutno opet na rubu živaca zbog matematike - ovaj tjedan san dobila 2 kečine/jedinice/aša/kolca ili kako vam je god razumljivo... to znači da nema ljubičastih pramenova... sjebalo me, a šta je najžalosnije vježbala san, eto tako vam je to kad si prirodno glup ka ja... sjebalo me totalno, usrid sata san izletila na wc i... i bolje da vam ne govorim dalje, ne želite znati... neznan je li razumite, ali to je toliko frustrirajuće, sve to mi se nekako nadovezalo na prošli tjedan, opet se sve nekako skupilo, i opet zbog gluposti) ... a moja stanja, to je samo trenutno, prolazno, afekti, trenuci u kojima se moram ispucati... ali u pravu ste, znan to, ALI ja moram naći neki viši smisao, neku nepresušnu motivaciju za nastaviti dalje, nešto za šta ću živiti punim plućima, nešto za šta ću se poželiti ustati ujutro... ˝samo˝ to...



Ovaj post je napisan unaprid (davno), ka i svi, jer inspiraciju moraš iskoristiti dok ne propadne ili izblijedi…
Odskače od ostatka bloga, ali to je i cilj…
Posvećen je osobama koje jako volin, i koje me čine sretnom koliko je to god moguće… one me dignu kad padnem… nadan se da van neće pozliti od svih ovih ˝jojin˝ ali san jako hepi šta su tu, šta me podnose i ovo im je moja zahvala …
… predstavljam vam ekipu Pidoče (izuzevši Juju)…

zujoSožica - la mia amica del cuore… moja potpuna suprotnost, koliko smo slične, toliko smo i različite… upoznale smo se kusajući linoladu priko daktilografije i otada sidimo skupa… to vam je jedna mala, plava (kosa joj tamni – moj utjecaj, lol) prepozitivna (pomalo hiperaktivna) osoba, optimistična, uvik nasmijana i spremna na zajebanciju, i vjerojatno jedina osoba koja me može oraspoložiti kad san u teškom bedu, jednostavno zrači… kad smo skupa, skoro uvik san hepi … she's my little angel… a šta se različitosti tiče, hehe, najdraža boja roza, a grupa BEP,oko tih stvari se ne možemo složiti, i pobornica je zdravog života (no smokes & alocohol)… ugl. viditi nas dvi na ulici je, hmmm, malo čudan prizor, ali ne sudi knjigu po koricama jer imamo dobrim dijelom sličan mentalni sklop (našle se dvi lude). Satima pričamo na mob, sve dok baterija nekoj ne crkne (u slučaju da punajč nije u blizini)…I da, uvik radimo sranja po razredu, nikad nas ne uvati… i voli dugu kosu ; )… i zbog nje još iman koliko-toliko vjere da nije sve izgubljeno i puuuuuuuuuuno je jojin

winkJuje – moja prva rodica s kojon se oko malo toga mogu složiti, uvik se prepucavamo oko gluposti (ditinjasto), ali to odma zaboravi, npr kaže mi da slušan drogaše, ja njoj da sluša šarplaninca (Toše) i svi smo happy, ja san rekla svoje, ona svoje (ditinjasto, a jbg)… 2 godine je starija od mene… imamo svakakve nadimke jedna za drugu… veliki Toše Proeski fan… u neku ruku je poprilično konzervativna i misli da san pukla (zbog muzike, oblačenja i sl. ), ali me boli za to… uvik smo bile tu jedna za drugu kad je tribalo, i to je najvažnije… moj je glas razuma i moj najveći kritičar, uvik postupa ispravno (za razliku od mene)… i uvik je žican žvake ; )… žuje-je-zakon… jojin je

njamiLuce - … šta reći, odakle početi!?! Made in Vodice, hehe… idemo skupa u razred…ona je jedna nevjerojatna i munjena osoba kojoj jednostavno ne možeš ništa zamiriti, ima urođeni THC u krvi (to je neko provalija, : )) i sama šiša šiške (na 1 cm)… s njom nikad nije dosadno jer šta ona radi… ma prebolesna je… hiperaktivna je često se crni (i mi skupa s njon), ma zakon je… također je nikada nisan vidila pravo tužnu… voli depresivne pisme i opsjednuta je Angelinom Jolie…

nutČ!my – također made in Vodice, još jedna opičena ženska, ima predivne plavo-zelene oči, puno mi znači, dijelimo vječnu nesriću u ljubavi, lol… također bloggerica, trenutno se malo ljuti na mene jer joj neću dan adresu novoga bloga (sorry bubavi, ali ova moja strana baš i nije za širu javnost)… nažalost, noviji postovi joj nekako sve više sliče mojima, ali esherihijica je pametnija i jača od mene i virujen da je sve to samo privremeno… imala je živaca objašnjavati mi matematiku 3 ure i dobila san 1, veeeeeliki je Nirvana i Kurt fan, volim piti s njom (i posli povraćati), ma jojin je

mahMaja – jedina osoba koja ima kraće noge od mene (tako se mi sprdamo), na Andreinome rođendanu smo nakon neodređene količine slatkiša obe zaključile kako bi tribale na dijetu… i onda nastavile di smo stale (pojile još neodređenu količinu)… ona i Luce imaju električni skejt koji su nazvale Jozef… stvarno kuži matematiku-divin joj se… jojin je

cerekMatea – još jedna cura iz vodica, koja mi je po svemu najsličnija(ili ja njoj – kako god oćete). naš moto je ˝crne olovke nikad dosta˝, lol…osim toga dosta sličimo – kosa, lice, crna roba, ma sve , jedan tip nas još uvik ne razaznaje… nažalost ne viđamo se niti približno koliko bi tile jer je druga smjena, ali mi je brzo prirasla srcu, čim san je upoznala… obe obožavamo crtati, horore, gitare, dugu kosu, i imamo pomalo sličan način razmišljanja, (idemo kod istog ortodonta – eto to je važno naglasiti)… veliki je Metallica fan. iako se ne družimo intenzivno (zbog škole), jojin je,naravno


(i molila bi vas da obratite veeeeeliku pozornost na smajliće jer sumnjam da će se tako brzo opet pojaviti na ovome blog)





23.02.2007. | 20:39 | 3 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic