dream hero

07.09.2008., nedjelja

Napredak

Gdje su ti ljudi? Gdje su ti ljudi što osjećaju , misle , znaju? Svi su prazni i bezosjećajni... kao da vječno žive u istome trenutku. Zar nisu zabrinuti . Zar sva ta srca kucaju uludo... zar sva ta pluća dišu polovično...
Vrijeme je sve gušće ... nitko nema vremena za ništa ... a opet puno toga rade , kako je to moguće? ali je ... i upravo ovog trenutka dok ja pišem... i ovog trenutka dok ti čitaš . Olupine ljudi brzim koracima kreću se ulicom... samo dolaze prolaze i odlaze ... hodaju svojim starim dobro poznatim rutama... svi su izgubili želju za istraživanjem , bitno im je samo poznato . kakva sudbina. ali eto dokaza da si čovjek sam kroji sudbinu ... ako bi se otrgnuo iz okova rutine i vremena te dao si malo oduška tek tada bi postao čovjek i tada bi imao ono što bi želio ... a to je sloboda. I tada bi taj njegov zakržljali mozak, koji je gotovo automatiziran, počeo živjeti . I nebi se žalio i nebi žalio ni za čim. Spoznao bi da posjeduje toliku moć da može promijeniti svijet ... naravno ako bi htio ... a možda mu i paše šetanje kroz beskrajne hrpe nezainteresiranih i zatupljenih ljudi. Kakav je to osjećaj!


Napredak

Ojača šum dubinu moga bića,
ko da mu obala poraste šira.
A bit svih stvari sve me dublje dira
i sve su slike prisnija otkrića.
Sve bezimeno nešto blisko priča:
misli su moje poput ribe lake
iz hrasta lete nebu pod oblake,
kad dan se skonča, tone u ribnjake
-ko ribe gazeć- moje osjećaje.

Rainer Maria Rilke

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.