< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Šapći mi nježno...

Opis bloga

Some songs and dreamers lost thoughts...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Blog stvoren za objavljivanje pjesama i možda pokoje priče.
Čista poterba za pisanjem...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



~Dragi čitatelji i blogeri neki od vas me već znaju pod nadimkom
The Devil Herself jer posjedujem još jedan blog.

THIS IS ME IN CHIBI VERSION By: Ezekiel :)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Drugi blog kojji mijenja stari snowwhitequeen13 sad je:
Sell me your soul

Image Hosted by ImageShack.us



~Sanjari sadašnjice izgubljeni u vremenu
~Pjesnici ubiveni vlastitim osijećajima
~Muzičari spaljeni u tišini
~Žrtve nemoralnosti današnjeg svijeta

This down would be me :-)
Image Hosted by ImageShack.us


O Vlasniku Bloga:
Divi se nevažnim sitnicama,živi tamo gdje smatra da joj je mjesto,a to je u mašti ;)
Pisanje je smiruje u tome uživa i iznosi stavove i emocije,bavi se prozom i poezijom,no također piše i
riječi za pjesme koje se nada da će jednog dana ona sama ili netko drugi uglazbit. Bavi se glazbom
"her first and the last love"...pjeva tj. "trenira" za opernu pjevačicu,svira klavir,malo sklada.
Želi u budućnosti biti uspješna glazbenica i spisateljica. Komplikacije komplikacije...

Image Hosted by ImageShack.us


FaSciniRa Je:

Vampiri
Demoni
Anđeli
Religija
Okultno
Priroda
Glazba
Ljudi

Image Hosted by ImageShack.us


Ne VoLi NiPošTo:
Bilo kakvu vrstu diskriminacije
Nacizam,fažizam i te preseranse da prostite
Primitivne ljude
Glupe ljude koji na žalost postoje
Religijozne fanatike...daj molim te saberi se...
Cajke i lošu glazbu a toga ima ohoho...
Đikanijadu
Preseranse od ljudi:Budi ono što jesi,a ne pretjeruj...
Sve ima svoje mijesto i vrijeme...

Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠA:
Klasiku,jazz,soul,metal,industrial...filmsku muziku
dobru kvalitetnu plesnu muziku kao funky etc.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


UZORI:

GlaZbEni:
Sumi Jo,Inva Mula,Diana Damrau,Natalie Dessay,Alessandro Safina:pjevanje
Tuomas Holopainen: pisanje poezije i skladanje :)
Caccini,Mozzart(lol),Nobuo Uematsu,Hans Zimmer,Danny Elfman:skladatelji
Bendovi(neki samo):Nightwish,Therion,Raid,Ruins,Epica,
Within Temptation,After Forever,Malice Mizer,Deathstars,
Evanescence,The Creepshow,Lacuna Coil,
Gogol Bordelo,Korn,System of a Down,Metallica,Megadeath...etc.

Image Hosted by ImageShack.us


OsTaLi UzoRi:
Drakula:jel tu šta triba govorit?
Image Hosted by ImageShack.us


Elizabeth Kostova:spisateljica...bolesno dobra knjiga "The Historian" :)
Sanader...NOT!...
Kouta Hirano:mangaka :3 "Hellsing" manga :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Once I had dream,once long ago.
When I still knew how to feel.
Once there was a heart,
but now it's torn apart.

Like wild fire raging in my mind,
my place uder stars I can't find.
Now and then I still cry,
When you break my smile.

Remind me for who I was,
My mind,see what it does,
I am the one eating my own wings,
And you are the one taming me forever.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALI BLOGERI KOJE UHODIM:
Suden Joiku
Čovijek od politike,ekologije...Zeleni Zadranin :)

Tibby
Novi blog one koja stalno mijenja nadimke :3...pogledajte ima tu mudrosti ;)

Witches Cat
Jedna opaljena Wiccanica...sve što vas zanima u vezi Wicce naći ćete ovdje,a ako ne samo pitajte :)

Vaxsysl
Skužite mu nadimak i dobijete 5 Milki besplatno xD...čovijek od inspiracije :)

Living For Past
Vegetirajuči blog trenutno,no sa vremena na vrijeme iznikne neki post :D Odlične pjesme na Hr. svakako počirite :)

Lady Grenuoille
Uvijek interesantni postovi sa prekrasnim slikama :D

Vrata Percepcije 2
Bez riječi na postove :D Bez daha čitajući ih :) Vrijedno pažnje

Riley
Rockerska duša ;)

Nestaje Sunce
Vrlo poetični i lijepi postovi,filmofil kao i ja xD :D

Queen of The Darkness
Dubokoumni postovi,mračni i tužni ali pažnje svakako vrijedni.

Night Heart
Jedan cool Nightwish fan ima najs blog ^^

Nessa N.I.
Odličan blog ali mi se čini da u zadnje vrijeme malo vegetira,no odličan stvarno :)

Bloody
Jedna osoba sličnog stila pisanja i ukusa kao ja ako vam se sviđa moj blog,a onda će valjda i njen :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 24.10.2009.

I'll leave you a phantom to lead you into the summer,to join the black parade~

Ah dojadio mi onaj bivši post,nisam ništa pisala odavno,a i šta ću kad je blog propao na sve strane. Onaj tard fejs je preuzeo ulogu,pa eto i ja sam čak napravila nakon 2 godine što su me nagovarali. Neću vam reć kako ćete me nać :P potrudite se xD xD a mislim da većina već zna i ima me u friends haha...ma nego evo bzvz se javljam. Škola me pere bolje rečeno dvije škole, yay -.- ...imam hrpu koncerata sa zborom u 11. mjesec to me veseli :D,a sad će i onaj poseban rođendan. Odrasla po godinama,djete po svemu ostalome hahaha,ma neka se te godine kupe :) Svašta nešti činim u životu,pjevam,sviram,kompoziram,pišem,radim kolekciju animea xD što više imam obveza to sam nabrijanija,sviđa mi se to!! Želim sredit faks po mogućnosti bar 3 godine prije nego upišem glazbenou akademiju ako bog da u Zagrebu! No,prije toga želim sredit maturu,obe ove godine,sredit ispite u glazbenoj,sa bendom sredit nekoliko pjesama,na lijeto otputovat u Rumunjsku (i nikad se više vratit) xD. Želim puno toga u životu,nadam se da ću i ostvarit. Svijet čeka. Dobra me neka volja drži dosta vremena neka tako i ostane da kucnem o drvo,produktivna sam i to mi je super!

Zaljubila sam se preko ušiju u jednu ariju. Ne mogu je već mjesecima prestat slušat. Jedna od glavnih želja mi je da je jednog dana otpjevam uz orkestralnu pratnju!!! Nadam se da će mi se ta žarka želja ostvariti!



"Don't be afraid of the darkest hour,I'll shine for you..."

I evo jedan moj novi uradak..."novi" lol ništa posebno al :)



Pozdrav svima!

|Šapati 12| Sijećanja| #|

<< Arhiva >>

LADY MAKAI DESIGN! Posjeti i naruči!