< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Šapći mi nježno...

Opis bloga

Some songs and dreamers lost thoughts...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Blog stvoren za objavljivanje pjesama i možda pokoje priče.
Čista poterba za pisanjem...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



~Dragi čitatelji i blogeri neki od vas me već znaju pod nadimkom
The Devil Herself jer posjedujem još jedan blog.

THIS IS ME IN CHIBI VERSION By: Ezekiel :)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Drugi blog kojji mijenja stari snowwhitequeen13 sad je:
Sell me your soul

Image Hosted by ImageShack.us



~Sanjari sadašnjice izgubljeni u vremenu
~Pjesnici ubiveni vlastitim osijećajima
~Muzičari spaljeni u tišini
~Žrtve nemoralnosti današnjeg svijeta

This down would be me :-)
Image Hosted by ImageShack.us


O Vlasniku Bloga:
Divi se nevažnim sitnicama,živi tamo gdje smatra da joj je mjesto,a to je u mašti ;)
Pisanje je smiruje u tome uživa i iznosi stavove i emocije,bavi se prozom i poezijom,no također piše i
riječi za pjesme koje se nada da će jednog dana ona sama ili netko drugi uglazbit. Bavi se glazbom
"her first and the last love"...pjeva tj. "trenira" za opernu pjevačicu,svira klavir,malo sklada.
Želi u budućnosti biti uspješna glazbenica i spisateljica. Komplikacije komplikacije...

Image Hosted by ImageShack.us


FaSciniRa Je:

Vampiri
Demoni
Anđeli
Religija
Okultno
Priroda
Glazba
Ljudi

Image Hosted by ImageShack.us


Ne VoLi NiPošTo:
Bilo kakvu vrstu diskriminacije
Nacizam,fažizam i te preseranse da prostite
Primitivne ljude
Glupe ljude koji na žalost postoje
Religijozne fanatike...daj molim te saberi se...
Cajke i lošu glazbu a toga ima ohoho...
Đikanijadu
Preseranse od ljudi:Budi ono što jesi,a ne pretjeruj...
Sve ima svoje mijesto i vrijeme...

Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠA:
Klasiku,jazz,soul,metal,industrial...filmsku muziku
dobru kvalitetnu plesnu muziku kao funky etc.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


UZORI:

GlaZbEni:
Sumi Jo,Inva Mula,Diana Damrau,Natalie Dessay,Alessandro Safina:pjevanje
Tuomas Holopainen: pisanje poezije i skladanje :)
Caccini,Mozzart(lol),Nobuo Uematsu,Hans Zimmer,Danny Elfman:skladatelji
Bendovi(neki samo):Nightwish,Therion,Raid,Ruins,Epica,
Within Temptation,After Forever,Malice Mizer,Deathstars,
Evanescence,The Creepshow,Lacuna Coil,
Gogol Bordelo,Korn,System of a Down,Metallica,Megadeath...etc.

Image Hosted by ImageShack.us


OsTaLi UzoRi:
Drakula:jel tu šta triba govorit?
Image Hosted by ImageShack.us


Elizabeth Kostova:spisateljica...bolesno dobra knjiga "The Historian" :)
Sanader...NOT!...
Kouta Hirano:mangaka :3 "Hellsing" manga :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Once I had dream,once long ago.
When I still knew how to feel.
Once there was a heart,
but now it's torn apart.

Like wild fire raging in my mind,
my place uder stars I can't find.
Now and then I still cry,
When you break my smile.

Remind me for who I was,
My mind,see what it does,
I am the one eating my own wings,
And you are the one taming me forever.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALI BLOGERI KOJE UHODIM:
Suden Joiku
Čovijek od politike,ekologije...Zeleni Zadranin :)

Tibby
Novi blog one koja stalno mijenja nadimke :3...pogledajte ima tu mudrosti ;)

Witches Cat
Jedna opaljena Wiccanica...sve što vas zanima u vezi Wicce naći ćete ovdje,a ako ne samo pitajte :)

Vaxsysl
Skužite mu nadimak i dobijete 5 Milki besplatno xD...čovijek od inspiracije :)

Living For Past
Vegetirajuči blog trenutno,no sa vremena na vrijeme iznikne neki post :D Odlične pjesme na Hr. svakako počirite :)

Lady Grenuoille
Uvijek interesantni postovi sa prekrasnim slikama :D

Vrata Percepcije 2
Bez riječi na postove :D Bez daha čitajući ih :) Vrijedno pažnje

Riley
Rockerska duša ;)

Nestaje Sunce
Vrlo poetični i lijepi postovi,filmofil kao i ja xD :D

Queen of The Darkness
Dubokoumni postovi,mračni i tužni ali pažnje svakako vrijedni.

Night Heart
Jedan cool Nightwish fan ima najs blog ^^

Nessa N.I.
Odličan blog ali mi se čini da u zadnje vrijeme malo vegetira,no odličan stvarno :)

Bloody
Jedna osoba sličnog stila pisanja i ukusa kao ja ako vam se sviđa moj blog,a onda će valjda i njen :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 24.10.2008.

~Where has my heart gone,traped in the eyes of the stranger~

Jeben ti život,jeben ti moj mozak,jeben ti sve i najviše ti jebem ljubav!!! -.-'
Ispričavam se na mome današnjem izražavanju,imah potrebu osim toga
šta mene briga ja sam iz Splita imam dozvolu za psovanje! -.- ...eto tako! E!
Postovi se gomilaju kako vidim i to neki beznačajni,ali ne i ova dakako lijepo
me danas puklo u glavu. Nisamo ovako ljuta i nervozna na sebe bila još
ohoho vremena. Dakle važnost ovog posta je pjesma koju ću objavit,a jedna
zanimljiva činjenica je da je pjesma vjerovali ili ne na hrvatskome jeziku.
Svi znate da pišem na engleski,sad kako je ovo ispalo ne znam iskreno kako
je da je. Vi procijenite,nagnao me jedan događaj da ju napišem što i nije tako
loše jer se vraća inspiracija,sa druge strane o ne opet je ljubavna pjesma.
OO NE!...pjesma je osobna,ne znam ko shvati o kome,čemu se radi blago
njemu onda...pogađajte vi koji niste sigurnim,ali važno je da je pročitate i
komentirate na što liči...nisam je ni čitala 2 puta...*sigh* eto vas.
P.S. Evanescence me ubija u pojma skroz *isključi ih*

Image Hosted by ImageShack.us


Kišna Priča:

I samo kad te pogledam u oći,
Pitam se gdje li sam izblijedljela u toj samoći,
I sve mi se čini da neću više moći,
Kao da mir više neće doći.

I jedan kratak osijećaj,
Ponovo me baca samo u očaj,
Sunce je mirno zašlo,
Kao da nikad nije ni izašlo.

I strepim za svaki otkucaj srca svoga,
Kad sad ne osijeća otkucaj tvoga,
Sve što imam sada je tišina,
Nadvila se nad menom lijepa i fina.

Kiše su padale,
Kapi su šaptale,
Pričale su priču.

Dani prolaze hladnije no ikad,
Ulice su prazne i tužne,
Hladne i sive,sasvim su ružne,
Svijet je tiši kao nikad.

Zaglušile su i noćne svijeće,
Osušilo se i moje cvijeće,
Uvenulo je kad i moja duša,
Na mom putu samo je suša.

Kiše su padale,
Kapi su šaptale,
Pričale mi priču,
Dok novi dani sviću…

Zar ne vidiš?...

Image Hosted by ImageShack.us


Inaće da ne bude sve tako sivo,jadno,bijedno kod ovog posta. Ima jedna
stvar koja me danas razveselila,a to je da sam dobila Steel postole od
20 rupa hehe...nu slike ispod...
Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrav od mene!

|Šapati 22| Sijećanja| #|

ponedjeljak, 20.10.2008.

Kad jaganjci utihnu.

Image Hosted by ImageShack.us


Tj. kad ja utihnem. Odmah na početku da kažem da ovo nije nikakav post pijesničko,umjetničko,filozofsko nekog tipa. Da se neki ne bi zavarali naslovom heh. No,no što se dogodi kad ja utihnem? Evo upravo ovo. Sveopća oskudica xD. Malo me inspiracija nogirala zadnjih par dana hmph,a dogodi se sa vremena na vrijeme. Plesniti će ona mene opet,šta je najčudnije možda već i sutra,nikad se ne zna. Ne znam zašto,ali dosadilo mi je gledat onaj stari post iako i nije nešto star,tako da sad ovdje lupam po tipkovnici ne bi li nešto bezveze napisala samo da se ima za gledat i čitat na blogu,jao jao joj.
Inaće bavim se razmišljanjem u zadnje vrijeme. Kojekakve misli mi se motaju poglavi,razne osobe,situacije,događaji. Baš nekakav čudan osijećaj.
Pucaju me uz sve to neki uber čudni filmovi,bože me sačuvaj izgorila sam.nono
Putuje mi se negdje...grr...nema se vremena, a ni neke love baš. E i da moram još naglasit da ovaj svijet propada skroz. Vidjela sam jučer nešto što nisam trebala namcor
Ovaj previše sam se raspisala o totalnim nevažnim informacijama. Idem si na živce xD mislim da mi je dosadno lol.
E da bliži se Halloween :D fino
Tu već očekujte neki fensi šmensi cirili pirili post :)...bit že izveštaja o trenutno u pokušaju organiziranja tuluma party ...tako da valjda će bit neki nešto ne znam post nekakav lijep krasan...ne ko ovo xD...
Ako vidite koga po Splitu kako leta za ljudima u dugom crnom plaštu...javite mi se xD
Sad vam ostavljam još jednu snimku,ovo vas možda više bude zanimalo jer se radi o Nightwishevoj pjesmi "Walking in the air" <3 :)



Eto to je za sada,valjda će ubrzo neki bolji post...nove pjesme,nastavak priče -.-', il nešto bar zanimljivo do tad vas vaša Yoruichi the poet pozdravlja puno puno!!! partycool

|Šapati 14| Sijećanja| #|

ponedjeljak, 13.10.2008.

Ljubav,istina ili mit?

Zdravo svima,evo mene!!! :)
Prvo da sve moje čitatelje pozdravim,pohvalim,zagrlim *hug* xD...divno ste komentirali bivši post. Drago mi je da su se svi manje više raspisali,bilo je ugodno čitati sve komentare,samo tako nastavite! Bilo bi najs da i ovdje isto tako ostavite svoje mišljenje bez obzira kakvo ono bilo eto to je to :)

Image Hosted by ImageShack.us


A sad da ja nastavim o postu ovome. Evo probudih se danas,pročitala sam par nekih tekstova jutros čisto iz dosade. Osijećam se lagano živčano čak i dok ovo pišem,ne bi trebala,izgleda da menstrualni ciklus čini svojenamcor
a šta ćeš,sve je to prirodno. Isto tako može bit da je preksutra rođendan bivšemu mi,to me nekako bocka jer se prisjećam prošlogodišnjeg kad je dobio jednu kul majcu od mene koju sam sama sebi mislila kupiti,erm dadoh je njemu,a sad bi ga najradije prokinila nogom njemu među noge i uzela tu majcu natrag namcornamcor ...whatever koga briga. Kupit ću si drugu pihh!!!!smokin
Uglavnom što ja htjednoh reći ovi postom. U zadnje vrijeme,ne samo zašto što sam JA masovno razoćarana,nego gledam zadnjih hm dosta dugo vremena,kojih par desetljeća xD čini mi se da je ono što mi zovemo ljubav nekako izgubilo svoju cijenu. Svo to uzimaju zdravo za gotovo,onako ko pljuni pa zalipi,odakle sad ovo proizašlo? Ok. Iskreno rećeno,već sam poduže vremena sama tj. bez druge polovice,manje više odlično mi je. Ja ne znam šta se događa ali ovo je sve prozvizdilo i muški rod i ženski. Muški rod pogotovo -.- ...SVAKA ČAST IZNIMKAMA tipa blogeri Vaxsysl,Suden Joiku ili pak možda neki ljudi koje znam ovako jer se družimu,e njima svaka čast,no dogodi se da su ti ljudi ili već zauzeti ili ne pašu i nekom drugom smislu ili su gay...toliko toga o tome xD...a možda se nađe i neko ko nije zauzet,gay i da paše xD...ma haha...uglavnom ja se za sada držim svoje jedne i jedine ogrome ljubavi,a to je glazba. To me bar donekle ispunjuje i popunjava vrijeme koji bi mogla sa drugom polovicom imat xD lol a mislim da je to i bolja opcija haha...uglavnom da neodugovlačim,imala sam samo potrebu ovo napisati hmm ok sad nešto što nisam dugo vremena stavljala a to je PJESMA!!! wohooo!!! xD ok i dobila sam napokon snime moje menecerek lool šalim se,no jesam...to je bilo sa ovolijetnog seminara pjevanja :D
pa ću ih objaviti da vidite na šta ja ličim kad se uhvatim opere xD



Secret:

Dreaming awaken,
Far away taken,
Spirit flyes above,
Sweet like a dove.

Sea shadows linger over,
The crystal ice tower,
Where there sleeping,
Darkness itself is weeping.

Do I dream awake?
Seems this is all fake,
This dark secret world,
Am I being fooled?

Stearing through my window,
Coming closer so slow,
All around me like air,
Secert of unplayed dare.

A melody whispering serenly,
The story of this world so secretly,
A melody tearing through me,
Darkest as it has ever been.

Do I dream awake?
Seems this is all fake,
This dark secret world,
Am I being fooled?

This captured me,
Now I can not flee,
It won't leave me be!

Land of forsaken,
By mistery overtaken,
Ghostly song keeps me awaken.

Will I be ever free,
Of this ungorgiving sea,
Of drowned haterd,
Hearts been betrayed.

Do I dream awake?
Seems this is all fake,
This dark secret world,
Am I being fooled?



Erm to bi bilo sve od mene za ovaj divan postek...idem jest,pa u školunjami
jao jao jao...Pozdraaaav!!!!!party

|Šapati 18| Sijećanja| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

LADY MAKAI DESIGN! Posjeti i naruči!