< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Šapći mi nježno...

Opis bloga

Some songs and dreamers lost thoughts...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Blog stvoren za objavljivanje pjesama i možda pokoje priče.
Čista poterba za pisanjem...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



~Dragi čitatelji i blogeri neki od vas me već znaju pod nadimkom
The Devil Herself jer posjedujem još jedan blog.

THIS IS ME IN CHIBI VERSION By: Ezekiel :)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Drugi blog kojji mijenja stari snowwhitequeen13 sad je:
Sell me your soul

Image Hosted by ImageShack.us



~Sanjari sadašnjice izgubljeni u vremenu
~Pjesnici ubiveni vlastitim osijećajima
~Muzičari spaljeni u tišini
~Žrtve nemoralnosti današnjeg svijeta

This down would be me :-)
Image Hosted by ImageShack.us


O Vlasniku Bloga:
Divi se nevažnim sitnicama,živi tamo gdje smatra da joj je mjesto,a to je u mašti ;)
Pisanje je smiruje u tome uživa i iznosi stavove i emocije,bavi se prozom i poezijom,no također piše i
riječi za pjesme koje se nada da će jednog dana ona sama ili netko drugi uglazbit. Bavi se glazbom
"her first and the last love"...pjeva tj. "trenira" za opernu pjevačicu,svira klavir,malo sklada.
Želi u budućnosti biti uspješna glazbenica i spisateljica. Komplikacije komplikacije...

Image Hosted by ImageShack.us


FaSciniRa Je:

Vampiri
Demoni
Anđeli
Religija
Okultno
Priroda
Glazba
Ljudi

Image Hosted by ImageShack.us


Ne VoLi NiPošTo:
Bilo kakvu vrstu diskriminacije
Nacizam,fažizam i te preseranse da prostite
Primitivne ljude
Glupe ljude koji na žalost postoje
Religijozne fanatike...daj molim te saberi se...
Cajke i lošu glazbu a toga ima ohoho...
Đikanijadu
Preseranse od ljudi:Budi ono što jesi,a ne pretjeruj...
Sve ima svoje mijesto i vrijeme...

Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠA:
Klasiku,jazz,soul,metal,industrial...filmsku muziku
dobru kvalitetnu plesnu muziku kao funky etc.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


UZORI:

GlaZbEni:
Sumi Jo,Inva Mula,Diana Damrau,Natalie Dessay,Alessandro Safina:pjevanje
Tuomas Holopainen: pisanje poezije i skladanje :)
Caccini,Mozzart(lol),Nobuo Uematsu,Hans Zimmer,Danny Elfman:skladatelji
Bendovi(neki samo):Nightwish,Therion,Raid,Ruins,Epica,
Within Temptation,After Forever,Malice Mizer,Deathstars,
Evanescence,The Creepshow,Lacuna Coil,
Gogol Bordelo,Korn,System of a Down,Metallica,Megadeath...etc.

Image Hosted by ImageShack.us


OsTaLi UzoRi:
Drakula:jel tu šta triba govorit?
Image Hosted by ImageShack.us


Elizabeth Kostova:spisateljica...bolesno dobra knjiga "The Historian" :)
Sanader...NOT!...
Kouta Hirano:mangaka :3 "Hellsing" manga :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Once I had dream,once long ago.
When I still knew how to feel.
Once there was a heart,
but now it's torn apart.

Like wild fire raging in my mind,
my place uder stars I can't find.
Now and then I still cry,
When you break my smile.

Remind me for who I was,
My mind,see what it does,
I am the one eating my own wings,
And you are the one taming me forever.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALI BLOGERI KOJE UHODIM:
Suden Joiku
Čovijek od politike,ekologije...Zeleni Zadranin :)

Tibby
Novi blog one koja stalno mijenja nadimke :3...pogledajte ima tu mudrosti ;)

Witches Cat
Jedna opaljena Wiccanica...sve što vas zanima u vezi Wicce naći ćete ovdje,a ako ne samo pitajte :)

Vaxsysl
Skužite mu nadimak i dobijete 5 Milki besplatno xD...čovijek od inspiracije :)

Living For Past
Vegetirajuči blog trenutno,no sa vremena na vrijeme iznikne neki post :D Odlične pjesme na Hr. svakako počirite :)

Lady Grenuoille
Uvijek interesantni postovi sa prekrasnim slikama :D

Vrata Percepcije 2
Bez riječi na postove :D Bez daha čitajući ih :) Vrijedno pažnje

Riley
Rockerska duša ;)

Nestaje Sunce
Vrlo poetični i lijepi postovi,filmofil kao i ja xD :D

Queen of The Darkness
Dubokoumni postovi,mračni i tužni ali pažnje svakako vrijedni.

Night Heart
Jedan cool Nightwish fan ima najs blog ^^

Nessa N.I.
Odličan blog ali mi se čini da u zadnje vrijeme malo vegetira,no odličan stvarno :)

Bloody
Jedna osoba sličnog stila pisanja i ukusa kao ja ako vam se sviđa moj blog,a onda će valjda i njen :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 16.08.2008.

Vampyre

Došlo je vrijeme da se napiše nešto ovdje. Vratila sam se prije jedno 10ak dana al mi se nije dalo ništa pisat. Na Braču je bilo čisto ludilo!!! Tamošnji domorodci su tako ajme majko...xD...ubilo me...ove godine se otvorio the ultimate METAL(aleluja) kafić u mjestu gdje inaće ljetujem i pucala sam od sreće...pod nazivom "Valinor"...preko zime će bit koncerata i ja tako idem svako drugi vikend tamo >=)...provedoh 10 dana na seminaru opernog pjevanja kod slovenskog profesora koji je prelud i odličan,pozvana sam na akademiju na seminare u Ljubljanu tako da sam i radi toga pucala od sreće :D...za nekoga ko se tek godinu dana bavi profesionalno opernim pjevanjem to je san lol...upoznala san nove ljude,napila se 2 puta(khm pssst)...inaće ne pijem al bila je to iznimka lol,i nakraju odradila 2 koncerta u jednom danu >=) I rule!!! haha...uglavnom napisah nešto za vas ljudi...radim na albumu(koji će nadam se jednog dana uspit uglazbit uz pomoć svih sila svijeta -.-),mislim pišem pjesme kroz koje se proteže priča pa onda...odlučih objavit ono šta san do sad napisala,nu čitajte i kritikujte I ISPRIČAVAM SE RADI MOGUĆIH PRAVOPISNIH ILI GRAMATIČKIH GREŠAKA!!!(Fio ovo se odnosi na tebe)....tipkam brzo i ne provijeravam pjesme nakon šta ih napišem stoga...kah kah dakle...:

Image Hosted by ImageShack.us


VAMPYRE

Watching: (sang by woman)

I can feel your presence,
A glimps from the darkness,
I can feel your presence,
You're there watching.

Cold breeze rushing down my spine,
Your whispers tearing me inside,
I can feel your haunting presence,
I can't see, but I hear you breathing.

(Behind me silently screaming…)

A prisinor of your own desires,
Draged into deepts of you darkness,
Won't you ever leave me alone?
Will you ever be gone?

I can feel your presence,
A glimps from the darkness,
I can feel your presence,
You're there watching.

Waiting,lurking in the shadow,
Wherever I go you follow,
Carving,lusting for my life,
Won't you ever be tired of this friction?

Whispers don't they scream lauder,
Look away from those eyes that murder,
You think I'm not strong enough,
I weakly fall into your embrace.

Embrace that kills,
Embrace that fills,
Mind with bare fear,
Nothing else to hear.

I can feel your presence,
A glimps from the darkness,
I can feel your presence,
You're there watching.

Your touche on my skin,
Cold as it has ever been,
From the dark you're calling,
In the darkness I am falling.

Take me away,
Never to return,
Into the flames that burn!

(Still watching from the dark…)

Image Hosted by ImageShack.us


Dark lust: (duet of a vampire and woman)

Woman(W):
Sweet sound of the violin,
Your cold touche on my skin,
Don't you know what you did?
Broke the divine law they forbid.

Seduced my mind,
Took me into the night,
Where there is no light,
You're holding me so tight.

Vampire(V) :
The way those words haunt me,
Aren't you trying to taunt me?
Don't scream in the dark,
Your world is falling apart.

W :
Dark lust on your face,
No light in your soul,
Not even in trace.

V :
There's no where to run,
Soon you'll see,
That all along it was me

There's no where to run,
Soon you'll see,
We were meant to be.

Don't lock the door behind,
You I will always find,
Don't run away from me,
For all I want is thee.

W :
Wake up into a dream,
Dumb within sanitiy is dead,
Frozen with fear came true,
You're there standing beside me.

That penetrating look,
Silently my soul it took,
A will to kill,
With friction my mind to fill.

Dark lust on your face,
No light in your soul,
Not even in trace.

V :
There's no where to run,
Soon you'll see,
That all alonge it was me

I won't lie,not ever! (Vampire whispers)

My sanity to steal!(Woman whispers)


Death lies forward,
No fear it won't hurt,
My love, now it's sealed,
No where to run this time.

You belong to me,
In time you'll see,
Things are not as they seem to be.

W :
Dark lust on your face,
No light in your soul,
Not even in trace.

That dark lust,
To you can I trust?
Your greedy little heart,
Of your world now I am part.

Image Hosted by ImageShack.us


Tears for past: pt.1(sang by vampire)

~ There's so much more between Heaven and Hell~

That cold ,
For the heart I sold,
Ah the lonelyness,
There's no forgivness.

She's the one I let my soul die for,
Life I had, now is behind closed door,
Nothing left to feel now,
To darkness I only bow.

I still remember her screams,
I still hear her cry in my dreams,
Oh why you took her away?
Tonight I know I will die again.

Her face getting washed away by the rain,
Her soul forever stained by the pain,
All I hold within a white memory,
Of all that eternal glory.

To walk alone,
Now when she's gone,
Nothing but hate,
For her it's too late.

I still remember her screams,
I still hear her cry in my dreams,
Oh why you took her away?
Tonight I know I will die again.

It seemd so long ago,
They will never know,
How much more there is,
Between Heaven and Hell.

Image Hosted by ImageShack.us


Vampyre pt. 1

Vampire choir:
Hail for the night,
Cursed be the daylight!

Human choir :
Fear of those from the dark,
Those whos souls have evil mark,
Fear of those awake in the night,
For your blood is their might!

Vampire choir :
From the dark we are calling,
Into the darkness you are falling!

Two choirs together :
The eyes that haunt,
In the nights that taunt,
Take away your sanity,
They(we) have no humanity.

Vampire:
Loved but never been loved,
Never longer than forever!

I shall come from the mist,
Blood will run from your fist,
I shall come when you least expect,
When you will be the less protect.

Everyone shouting :
„DENN DIE TOTEN REITEN SCHNELL!“

Vampire :
You is who I hunt,
For you are what I want!

Bells will ring,
Death will sing,
Bitter godbye,
Coffin is where you lay!

„From the dark I am calling,
Into my darkness you are falling!“

AN: "Denn die toten reiten schnell" uzeto iz Stokerovog "Drakule" u prijevodu znači: Jer mrtvi brzo putuju.
Nadam se da vam se svidilo eto malo dugo al to je to za sad 4 pjesme...
Pozdrav od vaše ~Poet~

|Šapati 22| Sijećanja| #|

<< Arhiva >>

LADY MAKAI DESIGN! Posjeti i naruči!