< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Šapći mi nježno...

Opis bloga

Some songs and dreamers lost thoughts...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Blog stvoren za objavljivanje pjesama i možda pokoje priče.
Čista poterba za pisanjem...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



~Dragi čitatelji i blogeri neki od vas me već znaju pod nadimkom
The Devil Herself jer posjedujem još jedan blog.

THIS IS ME IN CHIBI VERSION By: Ezekiel :)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Drugi blog kojji mijenja stari snowwhitequeen13 sad je:
Sell me your soul

Image Hosted by ImageShack.us



~Sanjari sadašnjice izgubljeni u vremenu
~Pjesnici ubiveni vlastitim osijećajima
~Muzičari spaljeni u tišini
~Žrtve nemoralnosti današnjeg svijeta

This down would be me :-)
Image Hosted by ImageShack.us


O Vlasniku Bloga:
Divi se nevažnim sitnicama,živi tamo gdje smatra da joj je mjesto,a to je u mašti ;)
Pisanje je smiruje u tome uživa i iznosi stavove i emocije,bavi se prozom i poezijom,no također piše i
riječi za pjesme koje se nada da će jednog dana ona sama ili netko drugi uglazbit. Bavi se glazbom
"her first and the last love"...pjeva tj. "trenira" za opernu pjevačicu,svira klavir,malo sklada.
Želi u budućnosti biti uspješna glazbenica i spisateljica. Komplikacije komplikacije...

Image Hosted by ImageShack.us


FaSciniRa Je:

Vampiri
Demoni
Anđeli
Religija
Okultno
Priroda
Glazba
Ljudi

Image Hosted by ImageShack.us


Ne VoLi NiPošTo:
Bilo kakvu vrstu diskriminacije
Nacizam,fažizam i te preseranse da prostite
Primitivne ljude
Glupe ljude koji na žalost postoje
Religijozne fanatike...daj molim te saberi se...
Cajke i lošu glazbu a toga ima ohoho...
Đikanijadu
Preseranse od ljudi:Budi ono što jesi,a ne pretjeruj...
Sve ima svoje mijesto i vrijeme...

Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠA:
Klasiku,jazz,soul,metal,industrial...filmsku muziku
dobru kvalitetnu plesnu muziku kao funky etc.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


UZORI:

GlaZbEni:
Sumi Jo,Inva Mula,Diana Damrau,Natalie Dessay,Alessandro Safina:pjevanje
Tuomas Holopainen: pisanje poezije i skladanje :)
Caccini,Mozzart(lol),Nobuo Uematsu,Hans Zimmer,Danny Elfman:skladatelji
Bendovi(neki samo):Nightwish,Therion,Raid,Ruins,Epica,
Within Temptation,After Forever,Malice Mizer,Deathstars,
Evanescence,The Creepshow,Lacuna Coil,
Gogol Bordelo,Korn,System of a Down,Metallica,Megadeath...etc.

Image Hosted by ImageShack.us


OsTaLi UzoRi:
Drakula:jel tu šta triba govorit?
Image Hosted by ImageShack.us


Elizabeth Kostova:spisateljica...bolesno dobra knjiga "The Historian" :)
Sanader...NOT!...
Kouta Hirano:mangaka :3 "Hellsing" manga :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Once I had dream,once long ago.
When I still knew how to feel.
Once there was a heart,
but now it's torn apart.

Like wild fire raging in my mind,
my place uder stars I can't find.
Now and then I still cry,
When you break my smile.

Remind me for who I was,
My mind,see what it does,
I am the one eating my own wings,
And you are the one taming me forever.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALI BLOGERI KOJE UHODIM:
Suden Joiku
Čovijek od politike,ekologije...Zeleni Zadranin :)

Tibby
Novi blog one koja stalno mijenja nadimke :3...pogledajte ima tu mudrosti ;)

Witches Cat
Jedna opaljena Wiccanica...sve što vas zanima u vezi Wicce naći ćete ovdje,a ako ne samo pitajte :)

Vaxsysl
Skužite mu nadimak i dobijete 5 Milki besplatno xD...čovijek od inspiracije :)

Living For Past
Vegetirajuči blog trenutno,no sa vremena na vrijeme iznikne neki post :D Odlične pjesme na Hr. svakako počirite :)

Lady Grenuoille
Uvijek interesantni postovi sa prekrasnim slikama :D

Vrata Percepcije 2
Bez riječi na postove :D Bez daha čitajući ih :) Vrijedno pažnje

Riley
Rockerska duša ;)

Nestaje Sunce
Vrlo poetični i lijepi postovi,filmofil kao i ja xD :D

Queen of The Darkness
Dubokoumni postovi,mračni i tužni ali pažnje svakako vrijedni.

Night Heart
Jedan cool Nightwish fan ima najs blog ^^

Nessa N.I.
Odličan blog ali mi se čini da u zadnje vrijeme malo vegetira,no odličan stvarno :)

Bloody
Jedna osoba sličnog stila pisanja i ukusa kao ja ako vam se sviđa moj blog,a onda će valjda i njen :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 07.03.2008.

Koncert Nightwisha!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bilo je to u ponedjeljak navečer oko 21 i 30 kad smo ja i Dora sjele u autobus za Rijeku. Da,da kaže meni majka "Imate 8h vožnje do gore,pa šta spavajte." Uđemo unutra sa kesama hrane i lijepo se smijestimo. Sve bi bilo super da ispred nas nije sjedio neki Dubrovčanin koji je cijelo vrijeme prdio -.-'...smrad se čuo mislim do stražnjeg dijela autobusa...no,dobro. Pokušala sam spavati,ali nije išlo. Sjedala su tako neudobna da to nisu istine,Dori to nije smetalo pa je krmila skoro cijelim putem. Meni je bilo dosadno pa sam je malo budila tako što sam joj utiravala čajnu salamu u nos i uči pa me opalila šakom xD...slušajući muziku put je brže prošao. Stigli smo u Rijeku oko 5h ujutro. Dogegale smo se do očevog mi stana i tamo spavale do jedno 11h kad smo se morale ustat i ići po treću osobu Marinu na kolodvor. Ona je stigla sa Krka. Sjedili smo sa njenom tetom i tetkom u kafiću,malo čakulali. Oni svi nisu znali da ona ide na koncert pa je Dori skoro izletilo iz usta na što sam ja uskočila "Dora ti stvarno ne smiš jest Princeza kekse u 8 ujutro!" i tako...mislim stvarno ih je počela jest ujutro, ja sam dobila slom živaca jer je šuškala -.-...negdje oko 16h smo krenuli za Ljubljanu. Na granici nij bilo problema,samo se na putu Dori počelo povračat dok smo ja i Marina jele neke kekse. Došli smo brzo u LJubljanu koja mi je jako draga,ma cijela Slovenija je ludnica(sve u znaku zmaja >=) )...to mi je bio 2. posijet Ljubljani. Prvo smo otišli sa mojim ocem do firme Dallas Records da on nešto tamo sredi pošto je i on sam glazbenik. Mene je već euforija koncerta uhvatila xD...firma je kuća na 4 kata koja je tako luđački uređena. Ne bi da smo došli u luna park :)...ali već sam bila tamo i upoznala neku očevu prijateljicu što radi tu,Anita...super ženska,dala nam Red Bull i Milku da bolje divljamo na koncertu xD...sjedili smo sami sa njom i još jednom zaposlenicom,pili Red Bull,pjevali,smijali se i tako vrijeme došlo za polazak put Hale Tivoli :)...btw u Sloveniji je padao snijeg i bilo je oko -4 stuonja C...divno haha,ja obožavam snijeg...stigli smo ispred gjde je bilo sve prepuno kosača(muške osobe sa dugom kosom hah)...na kraju se ispostavilo da je koncert kasnio(naravno ipak su to Nightwish)...išli smo do Anitinog stana,jeli pizzu,našminkali se i ošli natrag do dvorane. Hala Tivoli prima 5 i pol tisuć ljudi...nešto kao Gripe u Splitu :)...euforija je divljala već...mene su hvatali trnci...mislim napokon vidjet svoje idole u živo! Tuomasa za klavijaturama UŽIVO! Umirala sam čekajući taj trenutak!!! Taj čovijek mi daje inspiraciju! Divim mu se,njegovoj muzičkoj genijalnosti,njegovi prekrasnim pjesmama,i da njegovom izgledu :)...heh...on je muzički genije našeg vremena uz to još i vrlo zgodan genije :)...jednostavno mu se divim! San mi je jednom samo sjest sa njim ne znam na kavu i pričat o muzici i pjesmama...ništa više samo to...mislim da bi taj razgovor trajao satima...inače za sve koji ne znaju tko je to,to je klavijaturist i duša grupe Nightwish...Tuomas Holopainen...piše pjesme i muziku za grupu te svira klavijature :)...no da se ja vratim na koncert :)...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

<3 TUOMAS HOLOPAINEN!!! <3 :)

Dakle predgurpa je bila,zvali su se Pain...bez uvrede ikome bili su mi malo dosadni :P...kad su završili uslijedila je pauza i nakon nje mrak...binu je lagano osvijetlio tamno,plavim hladnim svijetlom reflektor...Nazirao se veliki natpis Nightwish sa slikom od novog covera albuma "Dark,passion play"...počela je muzika...polako,mračno...orkestar...udaraljke...lirski sopran koji je vodio melodiju...onda su počele udaraljke udarati ritam,orkestar se više čuo sa jasnijom i jačom melodijom,upao je i zbor...sve je tako dramatično i mračno zvučalo...srce mi je tuklo od sreće i napetosti...za bubnjevima se nazirala crna silueta koja je mahnula publici,bio je to Jukka koji se spremao za nastup...muzika je i dalje išla...publika je divljala,kričala...i onda je na binu izašao Tuomas Holopainen,mahnuo publici sa širokim smiješkom na što su svi počeli kričat uključujući i mene koja sam skakala ko debil ne bi li ga bolje vidila...mi smo se tri uspjele provući do 3 reda :) hehe...stao je za klavijature,muzika je stala,Jukka je udrio ritam i BUM!!! Pjesma je počela "Bye,bye beautiful"...nastupili su Marco(bass) i Emppu(gitara)...pirotehnike je itekako bilo :)...vatra,prskalice,baljke,umijetni snijeg,konfete...Anette je počela pjevat...moram priznat da me oduševila,jako je energična,stalno pleše i skače...ima jedan vrlo lijep kontakt sa publikom koju je neprestalno tjerala da skače :)...pričala je sa nama lol,pila Gin xD...Marco se beljio,Emppu namigivao,Tuomas lamatao glavom za klavijaturama :)...totalna ludnica! Ja sam cijeli koncert skupa sa Dorom i Marinom skakala u urlala iz sveg grla! Služila sam kao razglas okolnoj publici xD...u jednom trenutku sam završila na podu,jer sam zapela preko svoje,SVOJE noge -.-...kad je Tuomas raskopčao košulju *slini* uhuhuuuu!!! :D...i onda su me malo zgazili...lol...al dobro živa sam xD...negdje nakon 6,7. pjesme su nas zajebali ccc...kaže Anette "And this is it!" i odu svi sa bine,upale sesvijetla gotovoooo...ja dobila na živce,dobro se nisam popela na binu i dovukla ih natrag za kosu xD...publika isto poživčanila skroz,taman kad su skoro neki krenuli van...Nightwish se vratio sa pjesmom "7 days to the wolves"...divnota božja kad su opet počeli....tako nastavili smo urlat i divljat...koncert je prošao za tren iako su odsviralo oko 15ak pjesama...na kraju je Jukka bacio štapiče za bubnjeve,Emppu svoje trzalice i znojni ručnik(koji vjerojatno nitko nije hvatao xD) i Tuomas maloga medu kojeg nisam uhvatila :(...bilo je jedan trenutak kad sam se odjednom našla u praznom prostoru...zbunjeno sam pogledala šta se događa,i onda ugledala Tuomasa doslovno na 3 m od mene kako pruža ruke publici koja se stisla u jedan red ispred bine što objašnjava prazan prostor oko mene...to me nekako deprimiralo kad sam ga vidjela...tako nedostižan,nedostupan a tako blizu...ijao :(...no dobro zgrabit ću ja njega na slijedećem koncertu hehe...sve u svemu kad se dobro provodiš vrijeme brzo prolazi...tako mi je bilo dobro i nezaboravno!!! Još ne mogu vjerovat svojim očima i ušima da sam bila na njihovom koncertu,da je Tuomas bio na 3 metra od mene!!! Tako nevjerovatno!!! Na putu do Rijeke upali smo u sniježn mećavu,moj otac bez zimske opereme -.- ...Dora rigala i smijala se tome kako je to Europska rigotina jer smo sad u Europi ajme...Marina išla piškit...ja sam se svemu tome smijala posebno mome ocu koji je završio sa tribina na parter snimat koncert jer ga je oduševio :D pa je cijelim putem pjevušio "Nemo" :)...došli smo oko 3h ujutro,u 4h legli u krevet...ja u robi...i probudili se u 6h...da bi išli na autobus u 7h...do Splita smo se vozili 9h jer je Maslenički most bio zatvoren pa smo sve okolo išli -.-' ...sve me boli od koncerta i autobusnih neudobnih sjedala...od nožnih prstiju do onih na rukama pa do vrata,glave,leža,ruku,nogu SVE!!! Neispavanost totalna xD...ali vrijedilo je!!! Svega toga vrijedilo je za 2h koncerta!!! :)....sutradan u školi sam umijesto ploče i dalje vidila binu,publika mi i dalje tešti u glavi :D...lol...no euforija lagano popušta iako sam oduševljena koncertom i nikad neću zaboraviti taj događaj i naravno "shirtless" Tuomasa :)...hehe...eto dosat pisanja...sad vam dajem par snimaka sa koncerta :) mog očevog aparata i slikice :) Puno vas Pozdravlja vaša Poet !!!!!!

~Live for dreams,die for love~

Image Hosted by ImageShack.us

Anette,Marco,Emppu i Jukka! :)...ova mi je najbolje ispala slika =)


Naravno snimka koncerta!!!! Intro i "Bye bye beautiful" =)

Image Hosted by ImageShack.us


|Šapati 21| Sijećanja| #|

<< Arhiva >>

LADY MAKAI DESIGN! Posjeti i naruči!