< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Šapći mi nježno...

Opis bloga

Some songs and dreamers lost thoughts...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Blog stvoren za objavljivanje pjesama i možda pokoje priče.
Čista poterba za pisanjem...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



~Dragi čitatelji i blogeri neki od vas me već znaju pod nadimkom
The Devil Herself jer posjedujem još jedan blog.

THIS IS ME IN CHIBI VERSION By: Ezekiel :)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Drugi blog kojji mijenja stari snowwhitequeen13 sad je:
Sell me your soul

Image Hosted by ImageShack.us



~Sanjari sadašnjice izgubljeni u vremenu
~Pjesnici ubiveni vlastitim osijećajima
~Muzičari spaljeni u tišini
~Žrtve nemoralnosti današnjeg svijeta

This down would be me :-)
Image Hosted by ImageShack.us


O Vlasniku Bloga:
Divi se nevažnim sitnicama,živi tamo gdje smatra da joj je mjesto,a to je u mašti ;)
Pisanje je smiruje u tome uživa i iznosi stavove i emocije,bavi se prozom i poezijom,no također piše i
riječi za pjesme koje se nada da će jednog dana ona sama ili netko drugi uglazbit. Bavi se glazbom
"her first and the last love"...pjeva tj. "trenira" za opernu pjevačicu,svira klavir,malo sklada.
Želi u budućnosti biti uspješna glazbenica i spisateljica. Komplikacije komplikacije...

Image Hosted by ImageShack.us


FaSciniRa Je:

Vampiri
Demoni
Anđeli
Religija
Okultno
Priroda
Glazba
Ljudi

Image Hosted by ImageShack.us


Ne VoLi NiPošTo:
Bilo kakvu vrstu diskriminacije
Nacizam,fažizam i te preseranse da prostite
Primitivne ljude
Glupe ljude koji na žalost postoje
Religijozne fanatike...daj molim te saberi se...
Cajke i lošu glazbu a toga ima ohoho...
Đikanijadu
Preseranse od ljudi:Budi ono što jesi,a ne pretjeruj...
Sve ima svoje mijesto i vrijeme...

Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠA:
Klasiku,jazz,soul,metal,industrial...filmsku muziku
dobru kvalitetnu plesnu muziku kao funky etc.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


UZORI:

GlaZbEni:
Sumi Jo,Inva Mula,Diana Damrau,Natalie Dessay,Alessandro Safina:pjevanje
Tuomas Holopainen: pisanje poezije i skladanje :)
Caccini,Mozzart(lol),Nobuo Uematsu,Hans Zimmer,Danny Elfman:skladatelji
Bendovi(neki samo):Nightwish,Therion,Raid,Ruins,Epica,
Within Temptation,After Forever,Malice Mizer,Deathstars,
Evanescence,The Creepshow,Lacuna Coil,
Gogol Bordelo,Korn,System of a Down,Metallica,Megadeath...etc.

Image Hosted by ImageShack.us


OsTaLi UzoRi:
Drakula:jel tu šta triba govorit?
Image Hosted by ImageShack.us


Elizabeth Kostova:spisateljica...bolesno dobra knjiga "The Historian" :)
Sanader...NOT!...
Kouta Hirano:mangaka :3 "Hellsing" manga :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Once I had dream,once long ago.
When I still knew how to feel.
Once there was a heart,
but now it's torn apart.

Like wild fire raging in my mind,
my place uder stars I can't find.
Now and then I still cry,
When you break my smile.

Remind me for who I was,
My mind,see what it does,
I am the one eating my own wings,
And you are the one taming me forever.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OSTALI BLOGERI KOJE UHODIM:
Suden Joiku
Čovijek od politike,ekologije...Zeleni Zadranin :)

Tibby
Novi blog one koja stalno mijenja nadimke :3...pogledajte ima tu mudrosti ;)

Witches Cat
Jedna opaljena Wiccanica...sve što vas zanima u vezi Wicce naći ćete ovdje,a ako ne samo pitajte :)

Vaxsysl
Skužite mu nadimak i dobijete 5 Milki besplatno xD...čovijek od inspiracije :)

Living For Past
Vegetirajuči blog trenutno,no sa vremena na vrijeme iznikne neki post :D Odlične pjesme na Hr. svakako počirite :)

Lady Grenuoille
Uvijek interesantni postovi sa prekrasnim slikama :D

Vrata Percepcije 2
Bez riječi na postove :D Bez daha čitajući ih :) Vrijedno pažnje

Riley
Rockerska duša ;)

Nestaje Sunce
Vrlo poetični i lijepi postovi,filmofil kao i ja xD :D

Queen of The Darkness
Dubokoumni postovi,mračni i tužni ali pažnje svakako vrijedni.

Night Heart
Jedan cool Nightwish fan ima najs blog ^^

Nessa N.I.
Odličan blog ali mi se čini da u zadnje vrijeme malo vegetira,no odličan stvarno :)

Bloody
Jedna osoba sličnog stila pisanja i ukusa kao ja ako vam se sviđa moj blog,a onda će valjda i njen :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 26.01.2008.

Mračno,mračnije,najmračnije...

Image Hosted by ImageShack.us


Malo za promijenu da upoznate još jedan veliki dio mene,tamu koja me većinom posjeduje...da ne čitate samo mračne,žalosne pijesme već nešto pomalo drukčije još mračnije,strašnije...ali eto ja sam piskinja i pišem ono što mi je na duši,srcu i umu sad na vama je to dal vam se sviđa ili ne...

Image Hosted by ImageShack.us


Darkened times of night:

Walk through theese desert lands
Emotinos drunk,feelings sunk
Mind overfloated darkness
Made a new philosphy of blackness.

Warm winds blow the mist,
Fallen up on my heart,
Shooting throug like a dart,
I faced my deamons once again.

The judgement is storming ahead!

„There through the lands of endless darkness,
I chosen my path where dark shadows walk by my side,
Coming back to life all that's left behind dead and dread,
Strugeling to find a way in this forest of blind decisions.
Theese are the lands of darkness and death,
Where the only way is the way foward.
Where even winds whisper against you,
Where your own sanity is your worst enemy…“

Ancient evil, my only friend,
Soon my journey will come to an end,
I shall seek no forgiveness,
Foor the blood I stolen so heartless.

As I'll face the curse of Gods,
The pain will come back from all those nights,
Drowned into my own sea of hatered,
All they left me,ghosts of my past faded.

The judgement is storming ahead!

„All shall I seek for is to destroy your intentions,
Little saint I am the one under the blood rain,
Caused them so much pain,leaving all that lore,
The future will once again overtake the present!“

Fallen descendend from Heaven,
Among the doves,The 7th Raven,
Behind the story lies the truth,
Angel of loving lost its youth..

Disbelife will take away the light,
We won't make a great escape.
So stay with us to enter a new world.

The judgement is storming ahead!

„And all shall come to darkness,
An neverending night of cursed mind,
Remember small one,my child,
You are the one little saint, coming to offer,
To offer us a new begining,
A new way of living…the judgemet is storming ahead…“

Image Hosted by ImageShack.us

|Šapati 45| Sijećanja| #|

nedjelja, 20.01.2008.

Two songs together...

Još prije nekog izvjesnog vremena bila sam donekle sretna,potpuna radi jedne osobe koja mi je sad nanijela toliko boli i tuge da je to postalo pomalo i neizdržljivo...jako,jako mi nedostaje još uvijek :(...još uvijek osijećaji ne blijede,tu su i ne daju mi mira...evo dvije pjesme napisane u to vrijeme donekle sreće donekle nostalgije...odudaraju od prijašnjih iz čistog razloga što su pisana sa dvije različite emocije...nije moj stil inače ali nadam se da će se nekima svidjeti...

Image Hosted by ImageShack.us


Elegy of love:

In the summer night,
I will lay down and stare in the sky,
Hoping to see you among the stars,
Smiling down at me.

In the winter day,
I will sit on my window and look at the the snow,
Gaze in the horizont and watch the snow flakes fall,
I will think of you smiling.

In the atumn day,
I will count the colours of leaves,
Watch the sunset in all its beauty,
And imagine you sitting next to me.

In the spring night,
I will listen how everything comes back to life,
Walk trough the meadow and drown in flowers,
Wishing you are there with me forever.

My sorrow,My pain,
My suffery,My agony,
My joy,My happines,
My fall…
My love…now and forever.

I will close my eyes,
Hoping for an neverending dream,
For you to come
For you to stay…

Image Hosted by ImageShack.us


Love doesn't die:

I keep you in my heart
Carved deep so hard,
You know I'm falling apart
When you hurt my heart.

If I could steal your pain
If only I could over and over again,
Even when stars fall
You'll always be my all.

I'll fihgt through the fire
Just to get to you higher,
And even when I'll be gone
My love will go on and on…

Love doesn't die…it just quiets down…

Image Hosted by ImageShack.us


|Šapati 6| Sijećanja| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

LADY MAKAI DESIGN! Posjeti i naruči!