dreamerforever

14.12.2006., četvrtak

one day, hopefully...(waiting for the miracle to happen)





Ona duga putovanja,
dani rasuti u snijegu,
zar je srcu sve to trebalo da shvati;
ovo mi more više znači,
ti će mi ljudi više dati.

Oni gradovi daleki još se dalji danas čine
niti zvijezde nisu bile tako sjajne.
Šume su pute svoje skrile,
a dvorci čuvali su tajne i od nas.

Vraćam se tu,
da ti kažem- ovo sunce nek' mi sja
Vraćam se tu,
to su luke iz mog snaVraćam se tu,
na toj zemlji gradim dom
Vraćam se tu,
sve ću dijeliti sa njom.

Dok smo tražili svoj dio,
dio sreće, dio snova,
dok smo slijedili te ljubavi iz bajke
zvalo me more svake noći
i blage oči moje majke.

Možda pošli bismo dalje
da se ne vratimo nikad,
ali dobro su nas čuvali ti lanci
za toplu obalu djetinjstva
bili smo vezani k'o čamci
život sav.




<< Arhiva >>