dreamerforever

19.04.2006., srijeda

voli me....molim te





Slika 1: Lika. Bus prema doma. Travanj, a ipak hladno. Nebo je strašno, nigdje nijedne zvijezde, oblaci izgledaju prijeteće. Čak i oni pjenasti. Neki imaju i zube. I žele me pojesti. Protrnem, ali nije me strah. Zaklapam oči i mogu osjetiti tvoj topli zagrljaj. Sigurna kao nikad prije, u tvom naručju. U mislima. Sklanjaš me od nevera.
Slika 2: Doma. Sve je mirno. More spava. I vjetar spava. Najbolji prijatelj i ja u romantičnoj šetnji plažom mog djetinjstva. U mirisu soli tisuće sjećanja....tu sam se prvi put poljubila i zaljubila...tu sam se smijala...i plakala..Sjednemo ispod tamarisa i gledamo zvijezde. Nigdje ih nema toliko kao kod mene doma. Tople su. I žuće no igdje. Opet bujica sjećanja s novim naletom mirisa mog divnog mora. Jugo. I opet mislim na tebe. Zamišljam te na ovoj mojoj plaži..želim stvoriti nova sjećanja, samo naša..Želim vidjeti tvoje lice obasjano ovim mojim mjesecom...želim s tobom podijeliti ove moje zvijezde..
Slika 3: Vraćam se u Zagreb. Prvi put da mi srce nije potpuno prazno dok ostavljam sve svoje, svoj prošli život...Jer jedan dio je sad tvoj...jer znam da me čekaš..Prvi put se veselim povratku u ovaj grad namrgođenih lica...i nije me briga šta su takvi...nek rade što hoće...ja imam tebe...i cijeli svijet je moj...... Nestrpljiva sam. Želim zagrliti zvijezde...Mislim na tebe..I fališ mi...Dođi da se pokrijemo ovom nebeskom dekicom....pa makar bila ovako bolesno crvena od smoga..pa makar nema zvijezda...to je naše nebo. Sami ćemo si stvoriti i mjesec i zvijezde...Samo se ušuškajmo. I sanjajmo. Zajedno.



P.S. Zar mi stvarno ovo želiš uzeti?

<< Arhiva >>