Dražen Popijač Pupi

08.11.2007., četvrtak

Spot: Moja mati i pjesma posvećena Anđelku Herjavcu

Pjesma je maknuta, tj. podijeljena tako da su sada spotovi zasebno:

- Moja mati
- Našem Anđelku
- Odgovor Thompsonu

- 18:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic



Glazba, spotovi, fotografije pjevača Dražena Popijača - Pupija.

U proteklih desetak godina napisao sam i uglazbio dvadesetak pjesama.

Od ljubavnih, zavičajnih pa do domoljubnih.

Obzirom da sam i sam veteran, dragovoljac i HRVI domovinskog rata, ranjavan 1991. godine, vrlo dobro poznajem tematiku i probleme s kojima se suočavaju branitelji. Da bih sam sebi, a i svim dečkima koji su prošli pakao rata na neki način pokušao pomoći napisao sam pjesmu Odgovor prijatelju Thompsonu i Ne dam se. U pjesmi Odgovor prijatelju zapravo odgovaram Thompsonu na njegovu pjesmu Prijatelji. Osim pjesme snimljen je i spot. Spot je snimljen velikim djelom u Vukovaru, a u spotu mi gostuje i Marko Perković Thompson koji je pjesmom i spotom bio oduševljen. Spot se vrtio po svim lokalnim televizijama, jedino nije na HTV-u iz neznam kojih razloga. Vjerojatno u to doba nije bio podoban za HTV no nadam se da će jednom i oni pustiti spot. Snimio sam i pjesmu i spot pod imenom Moja mati u duetu s Nanom Pršom.

I ta pjesma i taj spot su se vrtjeli po svim lokalnim televizijama i radio postajama naravno osim HTV-a. Razlog opet neznam. Sad sam snimio pjesmu Ne dam se koja govori o problemima hrvatskih branitelja liječenih od PTSP-a. Dečki iz UHBL-PTSP-a Varaždinske Županije su mi i gosti u pjesmi. Naime dečki pjevaju prateće vokale, a i svestrano su mi pomogli pri realizaciji tog projekta. Pjesma Ne dam se govori o situacijama i problemima koje imaju dečki koji se liječe od PTSP-a. Napisana je iz vlastitog iskustva i zato mislim da ce se mnogi prepoznati i njoj jer je istinita i iskrena. Cilj te pjesme je da branitelji liječeni od PTSP-a shvate da postoji i dobro u našim životima. Očajnicki smo se borili za život tamo u rovovima da bi se sad predali. Ako ova pjesma spasi ma i jedan život tada je postigla cilj. Zato se i pjesma zove Ne dam se.



Imam jos toga puno za reci, ali za sada toliko.

13.02.2008

Želio bih pozdraviti sve vas koji ste posjetili moj blog i zahvaliti vam na riječima podrške.Evo ovih dana sam stavio na blog i spot za pjesmu Ne dam se koja je napravila veliku buru među hrvatskim braniteljima a isto tako i u medijima.Naravno mislim pozitivno.Želim se zahvaliti i svim dečkima iz UHBL-PTSP županije varaždinske jer su mi svestrano pomagali i kod realizacije pjesme a i spota.Pjesma se u programu Narodnog radija emitira po cijelom svijetu u emisiji koju vodi dr.Rubala i isto tako je izazvala bezbroj pozitivnih reakcija.Zvali su ljudi iz svih krajeva svijeta od Hercegovine do Kanade i svi su oni jako nahvalili pjesmu te su govorili kako ih je emotivno duboko dirnula.Hvala i svima njima na lijepim riječima.
Što se tiče hrvatskih branitelja oni su najvažniji u toj priči.Pogotovo oni koji boluju od PTSP-a.U psihijatrijskom odjelu opće bolnice Varaždin primarius psihijatar dr.Krpan oboljelim braniteljima od PTSP-a pušta pjesmu Ne dam se kao neku vrstu terapije.Tvrdi da je nakon što se pjesma odsluša soba pretrpana emocijama te da se branitelji nakon toga lakše ˝otvaraju˝.Mislim da pjesma polako postiže onaj svoj cilj o kojem sam govorio prije 2 mj. kad je bila napravljena,a to je da se zaustavi ili bar smanji broj samoubojstava
hrvatskih branitelja.Možda bi potez dr.Krpana mogao biti i primjer i mnogim drugim psihijatrima da pokušaju i oni napraviti to što je i on.Dragi moji prijatelji,suborci znam da je svima ponekad jako teško.Al isto tako znam da se protiv te opake i podmukle bolesti možete boriti.Trebamo živjeti a ne predati se i zato Ne dam se!


Linkovi