Draxblog 2

subota, 22.04.2006.

Selidba

Većina redovnih čitatelja neće ni osjetiti, a oni koji su pratili zbivanja na hrvatskoj blog-sceni neće biti ni previše iznenađeni s mojom odlukom da do daljnjeg obustavim pisanje Draxbloga 2. Moji blog-postovi na hrvatskom jeziku će ubuduće biti dostupni ovdje.

Moram odmah izjaviti kako razlozi za to ni najmanje nisu u samom blog.hr. Moja osobna iskustva s ovim blog-servisom su u pravilu bila pozitivna i dužan sam njegovim autorima iskazati zahvalnost što su me prije dvije godine pozvali da sudjelujem u njihovom projektu.

U međuvremenu je blog.hr narastao u punokrvnu hrvatsku instituciju. Iako Draxblog 2 nikada nije postao onako dobar blog kakvim sam ga bio zamišljao, ne mogu ne osjetiti zadovoljstvo što sam tom procesu dao svoj skromni doprinos.

- 08:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>