Drain Facts - homo prefiks

ponedjeljak, 06.06.2005.

Vrijeme lagano teče, znate onako dan za dan. Mislite kako život utječe na vas, kako vas pritišću problemi...a onda opet to možda i nije problem nego vaš osobni stav prema toj situaciji...možete ju doživiti pozitivno ili negativno. Uglavnom ih doživljavamo prvo negativno i potonemo...kažu da tada ljudski mozak gubi vezu sa stvarnim svijetom, da određeni dio mozga blokira tijek misli i da zato nastaje depresivno ponašanje, tek kad ponovno odblokiramo tijek vraćamo se u normalu, odnosno sposobni smo riješavati probleme racionalno. Hm...romantika zna biti zajebana stvar....ja vise mogu biti romantičan za druge i drugima predložiti super ideju, nego sebi...grozno....moje ideje za mene jednostavno traže previše vremena, prostora, financija,osoba...itd.......
Ja sam sjeban u ljubavi na dvije strane, zaljubiti se u dvije osobe istodobno je bolno....voljeti još bolnije...a najbolnije od svega da netko mora ostati povrijeđen u svemu tome, jedna osoba i ja...netko mora, ja znam koja, i tako mi je teško pri srcu znajući kakve odluke moram donijeti...kap što rekoh romatnika je zajebana stvar, zaljubljenost zajebanija, a ljubav e to je tek čisto sranje...

- 18:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #