Drain Facts - homo prefiks

ponedjeljak, 27.06.2005.

Male stvari

ima jedna čudna stvar koja mi se dešava...u mojoj famili često se dešavaju sukobi oko gledišta na neke stvari, događaje i sl. gdje ti sukobi imaju tendenciju prerasti u svađu dokazivanja tko je u pravu... no uglavnom dovoljno da prestane svađa i da se situacija smiri je da ja počnem pjevati..to su primjetili uglavnom svi pa se često desi da mi brat ili sestra pitaju odjednom kako ide neka pjesma...čudno ali dosta smirujuće...nemam niti najmanje glasa za pjevanje i grozno me čuti što mogu potvrditi svi koji me znaju "Lijepo pjeva, ali grdo ga čuti" a ima tako umirujući učinak na moju familiju...

" Ali kao "odrasli" mi ne možemo uzeti sebe preozbiljno. Potrebno je uhvatiti se za one životne niti bez obzira koliko luckasto one djelovale, jer ponekad bi one mogle jednostavno biti takve, lockaste poput pjesme o javorovom sirupu "

"Potrebno je ne samo sjediti tamo...treba i napraviti nešto "
check out the mp3

- 18:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #