Drain Facts - homo prefiks

utorak, 26.04.2005.

Danas sam bio sa bivšom curom na ručku... Bilo mi je čudno i strano...Deu sam upoznao prije par mjeseci na Rainbow partyu(odmah možete pogoditi kakav je to party)....super smo se zabavili i čudno upoznali...plesali smo kao da nitko ne gleda...uglavnom nakon mjesec dva sreli smo se ponovno na Futurescopeu. Tada sam vodio i svoju mlađu sestru. Ona je bila samnom u Grotlu(Rupi itd), uvjerena da sam...
ma nastavim kasnije...ne stignem sad...
evo...vratih se završiti ovu priču...bila je zaista slatka, bila je pametna i uživala je u svojoj kreativnosti... samo jednom mi se žena toliko svidjela poput nje...
sreli smo se ponovno na partyu u OTV-u(Boogaloo) haha...ona mi je prišla i rekla riječi koje su me otopile...rekla samo jednostavno da sam joj sladak i da joj se sviđa (zar nešto više treba nekomu reći kada želiš prići), pitala me je da li sam stvarno****, rekao sam da nisam potpuno (svidjela mi se), tada sam još bio u emocionalnom previranju nakon raspada jedne duge veze i jedne 3-mjesečne... imao sam tu potrebu da me netko zagrli, poljubi, zavoli...pristao sam na sve da bih se osjetio zaštićenim i voljenim... zabrijali smo tu večer...pomalo se viđali...zaljubio sam se u nju, nisam mogao vjerovati, ja sam se opet zaljubio, i tu u ženu...ali život katkada vas vraća na pravi ili ispravlja na krivi put...nismo se mogli viđati previše...ja sam radio, išao na faks, imao treninge dolazio bih kući tek oko dvanaest navečer, zbilja je bilo teško da se vidimo, jednom tjedno...šmrc...razlog prekida veze prije sa D-om je bila nemogućnost da se vidimo često.......ja sam zbilja za policu na zidu i da me se tamo drži i ne pušta jer jedino tako me mogu zadržati...
no da nastavimo storiju o putu ka prekidu...zbog posla nismo se viđali često, a onda još rijeđe odnosno dva tjedna se nismo vidjeli...zvala me za vikend van, slagao sam da ne mogu da nemam love.... što da kažem imao sam plan ići u Grotlo sa društvom, a nju nisam sada mogao zvati..bilo je kobno...jedan njeni frend je bio tamo i unatoč tome što sam znao da je tamo, u polupijanom stanju sam njemu u inat(bio je tetka) zabrijao sam s jednim dečkom ispred njega, znajući da me vidi i da me gleda.... koja sam ja svinja... od čovjeka...kada sam se vratio sa puta i javio joj se da je gotovo sa poslo, ona je samo poslala poruku da joj je drago da je gotovo, da imam slobodnog vremena sada i da je i s njom gotovo...srce mi se nije rasplakalo odmah, poslao sam joj samo još par poruka isprike...htio sam da mi se vrati ali nisam joj mogao sve reći, nisam jer sam se bojao da ju opet ne povrijedio...bila je prva nakon svega u koju sam se zaljubio....nisam plakao izvana ja nikada ne plačem... žao mi je Dea...oprosti mi...želio bih te opet poljubiti... stvarno mi je žao....

- 18:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #