Drain Facts - homo prefiks

ponedjeljak, 18.04.2005.

Dnevnik

Fighter

Ovi retci napisani su još prije dva ili tri mjeseca u mojoj osobnoj bilježnici tuge i sreće, nešto poput neradikalnog i nekontinuiranog dnevnika, rijetko s datumom i pisano po stranicama gdje se otvori... Svi smo mi to prošli bili mi str8, gay, bi, tranzi i ini...

"Nekako mi je zazimilo i zaspavalo mi se, razmišljam o Z-u i što ima s njim..da je on moja kazna i otkup bio dok sm ga gledao s drugim, a opet ja sam u isto vrijeme bio s njim. Bili smo potrebni jedan drugome i ostali smo zajedno, vratili se jedan drugome, dogovor je bio da nitko ne zna za nas, on će ostati sa njim, a ja ću čekati... Pada mi na pamet božija zapovijed "Ne poželi ženu bližnjega svog"..heh koliko god ovo odgovaralo biblijskom opisu... - jesam li zgriješio kršćanski, protiv sebe i svojih principa ili protiv društvenih normi...
A onda se sjetim i D-a, dečka koji je trebao biti moj spas od Z-a, a onda me i on napustio i opet sam završio tamo gdje nisam želio, povrijeđen, sam, u spirali negativnosti i žegajuće ljutnje i osjećaja da nemam što ponuditi nekome kada me tako odbacuju... ¸Z-je bio moj prvi dečko, bili smo zajedno više od godinu dana kad je on odlučio reći dosta...D-a sam upoznao mjesec dana kasnije, hah išao je samnom na faks....koja koincidenija...//ali o svemu tome više u drugim blogovima - komentar izvan dnevnika //...
završio sam na početku sa Z-om, opet...kako...koji su to osjećaji koji me pokreću na taj način da se ponašam nekonzistentno sebi, nedoslijedno...što je gotovo, gotovo je - uvijek si tako govorim, zašto sad radim ovo s njim... patnja, bol, ljubav...
Osjećam se bijesnim, jer se želim zaljubiti u nekoga u nekoga drugog, u nekoga kome ću se i ja svidjeti također, tko bi želio provesti vrijeme samnom, dugo, dugo samnom....nema savršenstva i ne tražim ga, ali bojim se da otupljujem na sve više na osjećaje, da ne znam kako voljeti, kako uzvratiti ljubav, i da neću naučiti prije nego što nestanu u potpunosti.... toga se bojim ali...

ALI JA I ŽELIM BITI BEZ EMOCIJA KOJE MOGU POVRIJEDITI!!!!
ŽELIM BITI POPUT LUTKE BEZ OSJEĆAJA!!!

- 19:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #