Drain Facts - homo prefiks

petak, 15.04.2005.

Nastavak - Grijesi prošlosti

I want to drink

U sjećanje mi dolazi prvi poljubac sa curom, prvi pravi poljubac sa curom. Prvi je bio dječiji, nije značio ništa. Drugi je bio razarajući. Digao sam ju na kukove, naslonio na zid, jednom rukom ju pridržavao, drugom je uhvatio za stražnji dio glave i ljubi od vrata prema usnama i tamo ju tjerao da čeka i da sama traži hvata poljubac. Za nju je bio to intenzivan, jaki osjećaj dok sam ju tako pritiskao uza zid i ljubi. Rekla je da nikad u životu nije doživjela takav poljubac, a meni...meni je bio samo malo bolji nego ostali, nikakvi osjećaji ništa...to je samo bio još jedan pokušaj uvjeravanja i zavaravanja. Ona se zaljubila, a ja ja sam ju povrijedio na najokrutniji način. Spavao sam s njom i odbacio je...plakala je, ridala, ništa nije pomoglo niti jedna emocija nije postojala u mojem srcu za nju. Zamolio sam je samo da se ujutro u školi ne ponaša ludo i da ne pravi nikakve scene, što je bilo bilo je, koristili smo zaštitu i to je to. Kupi se iz kuće. Dobro ne baš da sam joj tim riječima rekao, ali bio sam užasno okrutan i bezoosjećajan.
Opet me tada počela hvatai duboka depresija. Tada sam se samo zezao. Znate, imam balkon u zgradi i onda bih radi dokazivanja hrabrosti i glupog lažnog mišljenja da ću otkriti novu sliku svijeta penjao se sa druge strane ograde i staja na malo rubu gledajući prema dolje i bojeći se da ne padnem. Tako sam se opet popeo s druge strane ograde i gledao dolje i ništa...ništa se nije desilo. Naprotiv samo me podsjetilo da su mi starci uplatili zadnju ratu za maturalac. Grozno, dolazi maturalac a ja sam katastrofa bio, svi ti treninzi su učinili da se osjećam još teže nego što jesam, pa sam odlučio otići na dijetu. Malo jaču dijetu.
U početku sam počeo još jače trenirati, zatim sam dolazio kući pa bih morao nešto pojesti. Nakon 10 minuta odlazio bih u wc povraćati to što sam pojeo. Razmišljao sam: "10 minuta je dovoljno da želudac razgradi i uzme što mu je potrebno, sve ostalo van". Zapravo sam se htio svidjeti jednom dečku. Bio je presladak. Imao je curu. Grozno. Znato onu ili su straight ili su zauzeti. Ovaj je bio oboje. A treniro je košarku, unatoče svim svojim manama u visini. Bio je sladak i presladak.
Drugi korak je bio ne unošenje krute hrane. Nakon početnog stadija povraćanja, mjesec dana sam kupovao samo sokove kojima sam gledao kolika je energetska vrijednost, svaki sam pomno proučavao i tražio koji ima najbolje omjere ugljkohidrata i kalc. I dalje sam navečer povraćao kada bih nešto pojeo. U mjesec i pol dana izgubio sam 13 kila. Tri puta sam pao od slabosti. Ponekad je bilo par sekundi kada bi mi se zavrtilo u glavi i kada bi mi pred očima plesale crne točke, ali nisam htio prestati. Ne dok ne odemo na maturalac. Najbolja prijateljica je primjetila da i pod odmorom idem u wc ako nešto pojedem. Zamolila je mog prijatelja da ode za mnom u wc i da ako povraćam da me spriječi. Ironija je bila da sam volio pojesti burek i taj dan kada ga je ona zamolila pojeo sam burek koji je bio pokvaren. Otišao sam na wc ovaj puta opravdano povraćati, ali mi on nije dao. a želudac me bolio, dok nisam završio sa treninzima navečer nisam povraćao, patio sam se i mučio samog sebe.
Inače za mturalac smo išli u Španjolsku. Znate već rutu.
Taj prijatelj koji je pazio da ne povraćam u wcu je bio moj najbolji prijatelj u srednjoj. Katkada bi prespavali jedan kod drugoga. Nije mi bilo ugodno to. Morali bi spavati na velikim bračnim krevetima a on je imao tako dobro tijelo. Noću nisam mogao spavati do neko doba, već bih se pravio da spavam i da se u snu okrećem uvijek tako da njega dodirujem. Imao je tako dobre noge i guzu. Trenirao je nogomet. Dizao bih se iz kreveta i odlazio bih u wc baciti drkicu samo kako bih mogao već jednom zaspati jer me to izluđivalo ležati kraj njega i željeti ga, a ne moći mu to reći ili pokazati. Zamišljao sam kako ga ljubim, kako vodimo ljubav...a bio mi je najbolji prijatelj, danas mi je samo školski frend kojeg rijetko vidim i koji nikad nije saznao za mene bar ne još...sada više mi nije niti zanimljiv niti nešto posebno bila je to samo prijateljska bliskost na trenutak...

- 11:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #