srijeda, 11.07.2007.

Iz nekog razloga...

...pišem novi post. Odista ne znam zašto. Hm. Pa da vidimo šta se to događalo ovih dana.
Ništa! Većinom spavam. Ako ne spavam, onda jedem. Ako ne jedem, onda gledam TV. Ako ne gledam TV, onda radim nešto oko kuće. Ako ne radim nešto oko kuće, onda radim nešto u kući. I tako. Uskoro bih trebao dobit nove klavijature. Možda. Od onog posla u skladištu neće bit ništa jer traže samo studente (iako su me puno puta ljudi pitali koja sam godina faksa!!!). Sad vani lijepo pada kiša i hladno je. Taman kako volim. =) Bila je i neka kvazi-oluja. Cijelu noć nisam mogao spavat. Prvo se probudim jer mi je bilo vruće oko 3 ujutro i skužim da mi je netko zatvorio prozor. Ma bravo. Onda ga otvorim i ne mogu zaspat 45 minuta!!! Grrrrr...... Ma. Nije bitno. U nedjelju kao idem na more. U Crikvenicu.
I tako, pošto očekujem da mi se ništa zanimljivoga neće događati, neka nitko ne očekuje novi post. Pozdrav!

- 13:57 - Spread your wings ( ukupno: 21) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.