DRAGUNE

26.05.2008., ponedjeljak

Evo, novi post

Evo ja malo testiram svoj blog i pišem što više postova da se priviknem na postanje i moj blog. Evo danas je ponedjeljak, za sat vremena krećem u školu, nemamo ništa posebno danas, blok sat njemačkog i hrvatskog, a na kraju izborni engleski. Jučer sam bio na jednom rođendanu, bilo je super i zabavio sam se, ali sad opet škola. Ali ipak će uskoro kraj školske godine pa će brzo završiti.
Ali danas je nepodnošljivo vruće tu u Zagrebu. Većina cesta i putova kojima idem u školu su užareni i vruće je. Čini se da će sutra biti još toplije, a mi sutra imamo tjelesni i vjerojatno ćemo ići van. dead

Vjerojatno sad neću par dana pisat jer imam školu i sve ali tko zna. Ponovno sam počeo, pa samo komentirajte, i ne brinite ja posjećujem svaki blog koji me komentira (a kad završim s vraćanjem komentara, onda tražim druge blogove za posjetit s liste "fresh blogova" na blog.hr-u)

E, pa to je sve za danas. Komajte! mah
- 11:45 - Komentari (23) - Isprintaj - #

24.05.2008., subota

Ponovno natrag!

Evo me natrag! Ovaj blog sam pisao dosta redovito prije više od godinu dana i imao sam puno posjetitelja. No sve sam manje i manje pisao i uređivao ovaj blog da je i došlo do toga da sam odustao od njega. Sada sam odlučio vratiti se natrag jer će uskoro praznici, a i uvijek se prisjetim ovog bloga kada dođem na neki drugi blog.

E pa pošto počinjem iznova vjerojatno trebam napraviti stvari koje bi inače napravio nakon kreacije bloga i prvog posta.

Pa evo:

Ja sam Tomislav Rožić, imam 11 godina i živim u Zagrebu.

Većina svega možete vidjeti i u arhivi bloga, u mojim starim postovima.

Evo, nadam se da će moj blog ponovno proraditi i da ću upoznati nove prijatelje!

Pošto skroz preuređujem blog, većina bloga je u kaosu bang pa očekujte velike promjene (čak mislim promijeniti i ovaj stari dizajn).

Samo ovaj post je plav, ostali će biti normalni jer je ovo prvi post nakon novog početka pa želim da se vidi granica (prošli postovi su imali velika slova pa se od njih ne vide baš mala slova kojima ja sada pišem).

- 16:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA

LINKOVI I OSTALO

ANKETE

MACA KIKI