Save me from a state of un-emotion. Just a little affection on this windy road. - Hidden world - Blog.hr





Photobucket
Save me from a state of un-emotion. Just a little affection on this windy road.
28.04.2011.

♥ Krivo započneš dan i
on se nastavi krivo.
Samo jedna sitna greška
dovoljna da ga uništi do kraja.
Plačeš? Pa tako ti i treba! Dovoljno
glupa da jednom krivom reakcijom
pokreneš niz krivih događaja,
zatim nervozu,svađu i
naposlijetku suze.
Pa sad plači. Plači kad si glupa.
Uostalom,i jesi kriva za sve.
Zaslužila si svaku suzu
bolnu kao trn u oku.
Zbog njega? Zaslužuje li?

→ Zaslužuje. Dakako da da.
Zaslužio je on sve na ovom svijetu.

♥ I to da patiš?

→ Naravno. I moju patnju. Zašto ju
ne bi zaslužio? Pa to je on! Sama
njegova pojava čini me veselom.
A samim time zaslužuje i moju tugu.

♥ Voliš li ga?

→ Volim? To je teška riječ. Nije lako
voljeti nekoga. Tad moraš prihvatiti sve
njegove mane i vrline. Moraš prihvatiti
njega kao takvu i jedinstvenu osobu.

♥ Dakle? Što ti to govori?

→ Govori...da ga volim. Ili sam samo
zaljubljena? Ne. O,Bože. Je li moguće da
toga nisam bila svjesna?

♥ Bila si svjesna,dakako. Ali nisi
razmišljala o tome na taj način. Normalno je,zaista.


-Katkad je moja savijest moj najbolji prijatelj.

14:37 | Komentari (11) | On/Off | Print | #