Sanity is Overrated

11.12.2007., utorak

All the shades of gray

Ok... više se ne ljutim na čitav svijet.
Trenutno sam ljuta samo pojedince.

Ne razumijem ljude koji sve vide crno- bijelo.
Imam razlog zašto ovo kažem.
Upravo sam se posvađala s tipom koji mi tupi da postoje dvije vrste žena: One ženstvene i one, citiram: '' muškobanjaste rugobe''.
Pokušavala sam mu objasniti da ne može trpati ljude u isti koš.
Pitao me kako to mislim, pa sam mu rekla, da je upravo izjavio da ako žena nije u svakom pogledu praznoglava fufica, koja se ulickava i šminka čak i kad ide van po poštu, onda je ružna koza s brkovima, u zaflekanim hlačama i muškoj košulji koja nije oprana 2 mjeseca...

... Um... HALOOOOOOOOOO!!!
Da mu se izderem na uho, brijem da bih čula jeku.

Također je izjavio da ni žene koje se bave muškim poslovima, sportom itd, također nisu ''prave žene''.

Nisam ništa više zapravo htjela komentirati, pa sam mu rekla: ''A što ako, recimo, postoji cura koja se bavi, ne znam... npr. auto-utrkama, a JOŠ UVIJEK je sposobna obući se pristojno i izaći u javnost izgledajući kao '' pravo žensko'' kako si se ti izrazio?''

Zblenuto me pogledao i promrmljao: ''Pa.. cure s takvim osobinama ne postoje.''

EKSKJUZ MI???

U jebate, mora da sam ja onda neki fenomen!

Ja ne postojim, čujete?
Do sad ste čitali postove imaginarne osobe, koja uopće nije stvarna.
Luđaci jedni!
Odmah k psihijatru!!
Kaj vi tu imate čitati nepostojeće posteve... ?

XD


Mislim, ako takav način razmišljanja nije žaljenja vrijedan...

Sad ti ja dođem, lik, i ženstveno te opalim peharom po glavi...

Zbilja me to kopkalo, od kad sam pričala s njim i eto, moram znati što vi mislite, inače ću si živce požderati nad gluposti takvih ljudi.

Vi, koji me znate od prije (prema tome znate da s Annitrix vozim auto-rally) i koji ste me vidjeli kako izgledam...Recite mi, jesam li ja muškobanjasta rugoba, ili sam u pravu da doista postoje neke nijanse sive, koje se mogu primjeniti na sve ljude, ne samo na cure?

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:42 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Besmisleno je pisati opis nekoga tko mrzi samog sebe opisivati

Linkovi

Let Go - by Frou Frou