četvrtak | 03.07.2008.

POGLED S DRUGOG SVIJETA KROZ ODŠKRINUTA VRATA INTERNETA

Gori grad, opet , ponovo se asfalt topi, posebno je vruće oko dva, tri sata poslijepodne, vratio sam se, ili sam cijelo ovo vrijeme ovdje bio....Propustih sedam mjeseci on-line otvaranja duše, ili sedam sekundi, nije važno. I sada sam stigao slučajno, tumarajući bespućem sati koji jure amo tamo skupljajući se u kap dana , što se komešaju u tjedne, mjesece , godine...Vrijeme kao i uvijek omotano oko mene, svjestan prolaznosti, u đepovima podsjetnice smrti...noći, dana, tropskog raja na ribnjacima sjeverno od mog malog usijanog grada...neku noć, uz logorsku vatru usnuo sam budan Vietkong...
Zlatna polja mojih snova i narogušen grm..urlik tišine i paunov krik pomješao se žabljim ludilom i zujom komaraca....zaljepila se tkanina majce na leđima i vojnički šeir zaklonio lice u još dublju tintu noći.... umjesto puške stežem...ribički štap, a plovak se ne vidi na vodi još crnjoj od neba...
Ma tko treba pisati staloženo i s ciljem? Briga me, briga me čita li tko ili ne, ovo je udar na virtualni papir i rat protiv praznine obrasca! Moj,osobni, moj jedini rat u ovom trenutku...ali nastavit ću rat i sutra, protiv sebe, tebe, bilo koga, jer život je kretnja, borba, sukob, ležanje, rat rat, krv i oružje, metak , ili riječ, nevažno oboje je precizno ispaljeno smrtnosnosno i snažno!!!!!

- 13:21 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>