downunder -

ponedjeljak, 27.06.2011.

Kite board projekt - epoxy

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

Ovaj tekst nalazi se na:
http://downunderbloghr.blogspot.com

LP

- 15:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 22.06.2011.

522 komentra i RASTE!

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

Moram vam prenijeti nanovije vijesti iz okruzenja u kojemu zivim!

Ja sam vise nego iznenadjen cinjenicom da je konacno netko snimio ovakav dokumentarac, da ne kazem reality show, koji je uzbudio javnost ovog kontinenta.

Dokumentarac se zove "Go back you came from" tj. "Vrati se od kuda si dosao".

Trenutno ima 522 komentara na drugu epizodu, koji se mogu citati ovdje:

http://www.sbs.com.au/shows/goback

Prva epizoda ima sada preko 1000 komantara!

Radi se o 6 Australaca iz svih dijelova zemlje koji su odvedeni najprije u Maleziju, a zatim u Keniju i Jordan kao ilegalni emigranti. Zatim slijedi SOK Iraka i Afganistana...

Dakle, nesto kao jos jedan reality show no sa trunkom obrata!

Ovdje nema scene, rezije i labavog scenarija, sve je onako kako i je u izbjeglickom logoru u Keniji - Kakuma, sto na Svahili jeziku znaci Nigdje ili kako bi mi rekli Bogu iza nogu:)

85 000 izbjeglica dijeli WC sa troje Australaca "in the middle of nowhere",
Kakumi...Neopisiva trauma za ljude koji nikad nisu krocili nogom izvan Australije. Kao sto je npr. Raquel uz koju se veze vecina od ovih 522 komentara! Jadna cura. Stvarno je jadna.

Pogledajte barem dio priloga na gornjem linku! Ovo zaista otvara oci svakome tko je protiv imigranata u ovu zemlju. A takvih je znatan postotak!

Danas je zavrsio drugi dio, sutra je treci i zadnji dio za sada. Ukupno su proveli 16 dana do sad kao izbjeglice, vecinom u Maleziji...

Bas me zanima kako ce prezivjeti sutra!

Link na prvu epizodu, kliknite na sliku:

Epizoda 11



LP

- 15:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 15.06.2011.

Moj novi blog: Kite board projekt!

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

Ovaj text nalazi se takodjer na:

http://downunderbloghr.blogspot.com

Dakle, zasto raditi svoju dasku za kite boarding?

Vjerujem da svatko ima svoj razlog. Moj je jednostavno dokazati da to mogu i da je izvedivo!

Uz sto manje troskove, naravno!

Za mene nije neki problem kupiti dasku, novu ili polovnu, svejedno! Ako to ni vama nije problem, predlazem da se ne upustate u izradu vlastite. Danasnje kupovne daske su izvanredne kvalitete i trajati ce sigurno duze nego DIY daska!

No, ako zelite imati vise od jedne daske, onda je to velik trosak i gradnja vlastite moze biti dobra opcija.



Trebati ce vam alat, bez alata nema zanata:) Ja ovdje gdje zivim imam priliku koristiti i prostor i alate skole za obradu drveta.



Zatim materijal. To je tema sama za sebe, kako sam spomenuo minimalne troskove ja cu koristiti za prvi projekt sperplocu tzv. "marine" tip i sperplocu od bambusa!

Naravno, vec ovdje dolazimo do problema. Ja zaista ne znam da li se u Hrvatskoj moze kupiti "Marine" i bambus sperploca.

Sto je jos bolje, ja sam obje dobio za par desetaka dolara, tocnije 11$ za marine i 40$ za bambus. Obje su 4mm debljine. Jeftino? Kako se uzme. Prodajna velicina obje je 2.4x1.2 m. Ja sam dobio znatno manje velicine, no bit ce dovoljno. Eh, da, marine sperploca je za upotrebu na ili pod vodom. Zato je skupa. Bambus je uzasno cvrst, zato sam se odlucio koristiti ga. No, dosta je tezak.


Epoxy. Bez toga nema nista:) Epoxy je skup u ovisnosti kvalitete i omjera mjesanja. Ja cu koristiti za prvi projekt 2:1 epoxy, dakle dosta skup ali valjda vrijedi:) Drugi epoxy koji koristim je 4:1, tzv. "sealer" tj. vrlo tekuci epoxy koji prodire duboko u drvo i zatvara pore drveta. Dodatna zastita od vode...


Sarafi tj. matice za iste. Obvezno nehrdjajuce zeljezo. Matice koje se ugradjuju u dasku kako bismo mogli staviti vezove za dasku se zovu ovdje T-Nut. O tome kasnije.


Zatim dolazi impregnacija fiberglasom. O tome takodjer kasnije.


Prvi zadatak - izrada template-a tj. sablone ili kako vec.


Za izradu sablone potrebna vam je "matrica" da po njoj napravite sablonu. E sad, moja je matrica daska koju imam od prije. Mozete recimo posuditi neciju dasku i na brzinu precrtati na odgovarajuci papir da dobijete sablonu!

A mozete koristiti i odlicnu Excel tablelu koja se nalazi ovdje:

Latest version of BoardOff


Ja nisam koristio ovu tablelu za izradu mog prvog projekta. Jer imam oblik daske koji zelim napraviti. Da nemam, svakako bi koristio Excel 2007 i ovaj odlican skup tabela (o tom kasnije).


Odlucio sam izraditi pola sablone, tj. ustedjeti materijal i prostor za odlaganje starih sablona. Mislim da je to dobar potez. Problem je sto ne mozete odrediti tocnu sredinu daske koju kopirate pa tako nemate ni pravi kut tj. okomicu. Sto rezultira nesimetricnom daskom ako recimo sablonu samo preklopite preko osi! Hm, za razmisliti kasnije.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo na slici je profesionalni aparat, ali sasvim je dovoljna ubodna pila.

Nakon sto je sablona ispiljena, zavrsimo rubove brusnim papirom:

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon sto smo izradili jednu sablonu, mozemo izraditi vise po toj jednoj:

Image Hosted by ImageShack.us

Time smo dobili obje strane daske, no kako rekoh, ako stavimo jednu do druge nece biti simetricne radi prvoga kuta. No, potrebne su nam dvije daske, jedna na drugoj, radi alata koji se zove router!


Slijedi stavljanje sablone na sperplocu i upotreba routera za "rub" nove daske:

Image Hosted by ImageShack.us

Kako router ima vrh koji je dosta visok, pokrebne su dvije daske da bi regulirali visinu ostrice alata. No to je samo radi moje odluke da koristim takav vrh jer je imao "vodilicu" tj. rotirajuci dio za precizno vodjenje vrha.


Zasto radimo "kanal" tj. zlijeb na sperploci? Za "rub" tj. "rail" daske u koji se stavlja epoxy da bude cvrst!

Image Hosted by ImageShack.us

Eto, prvi dio daske gotov za manje od dva sata!

Image Hosted by ImageShack.us

Primjetite da sam visak sperploce takodjer odrezao, i jos cu ga vise odrezati, skoro do samog zlijeba! Tako da mogu koristiti male metalne stege.


Eto...Dva sata za prvi dio daske! Moje predvidjanje je jos oko 8 sati posla prije fiberglasa, ako se na to odlucim...




- 16:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

  • Australska maštanja, jednom do dvaput tjedno :) Nadam se...
    I ja gledam vas :) Ma ne, nisam to ja.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Odakle dolazite:
    Profile Visitor Map - Click to view visitsLocations of visitors to this page



    Slike/text zasticeno pravo izvornih Autora.
    Photos/text on this blog are Copyright of their respective Owners.

Arhiva

  • Rujan 2013 (2)
    Kolovoz 2013 (1)
    Lipanj 2013 (1)
    Svibanj 2013 (4)
    Prosinac 2012 (1)
    Studeni 2012 (1)
    Listopad 2012 (1)
    Srpanj 2012 (3)
    Lipanj 2012 (2)
    Svibanj 2012 (2)
    Siječanj 2012 (1)
    Prosinac 2011 (3)
    Studeni 2011 (3)
    Listopad 2011 (4)
    Rujan 2011 (4)
    Kolovoz 2011 (2)
    Lipanj 2011 (3)
    Svibanj 2011 (3)
    Ožujak 2011 (2)
    Veljača 2011 (5)
    Prosinac 2010 (3)
    Studeni 2010 (2)
    Listopad 2010 (4)
    Rujan 2010 (3)
    Kolovoz 2010 (4)
    Srpanj 2010 (4)
    Lipanj 2010 (4)
    Svibanj 2010 (2)
    Travanj 2010 (2)
    Ožujak 2010 (3)
    Veljača 2010 (3)
    Siječanj 2010 (5)
    Prosinac 2009 (3)
    Studeni 2009 (4)
    Listopad 2009 (7)
    Rujan 2009 (8)
    Kolovoz 2009 (3)
    Lipanj 2009 (9)
    Svibanj 2009 (5)
    Travanj 2009 (4)
    Studeni 2008 (3)
    Kolovoz 2008 (3)
    Ožujak 2008 (1)
    Veljača 2008 (4)
    Siječanj 2008 (2)
    Studeni 2007 (4)
    Rujan 2007 (2)
    Kolovoz 2007 (5)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

  • Linkovi u AU