down syndrome

srijeda, 08.06.2005.

Ipak dolazim u petak

Tema predavanja ipak mi je previše bitna pa sam promjenio raspored i nadam se dojuriti u Zagreb.
Govor mog djeteta potpuno je rudimentaran. Mnogo muke imamo dok ne shvatimo što nam želi reći. Sam je razvio nekakav svoj jezik gesti i mimike pa kad počinje koristiti novi izraz imamo mnogo muke da shvatimo što je htio reći. Nekad jedna gesta zamjenjuje čitavu priču. Recimo kod penala za Brazil protiv Paragvaja kad je lopta u šesnaestercu lupila igrača u ruku. Pola litre znoja isteklo je iz mene dok drugi dan nisam shvatio što želi objasniti. No najteže je što on hoće i svakome to ispričati preko mene. Primi me za ruku i odvuče do osobe pa pokaže na što misli a ja onda moram ispričati što se dogodilo. Drago mi je da se nešto kod nas pokreće i želim udruzi puno uspjeha u radu.

- 18:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #