down syndrom

srijeda, 16.03.2005.

Idu dani

Operacija je odgađana nekoliko puta. Razumljivo vodile su se strašne borbe u posavini i operacijske sale su trebale za ranjenike. Uglavnom dolazili smo 4 puta na rebro sa strahom i ulazimo u sobu a Filip u krevetiću. Konačno dolazimo prema rebru po onim stepenicama i kažem ja ženi :Ne bih htio da vidim kako ga dovoze iz sale. Dođemo gore liftom i iz drugog lifta dovoze Filipa. Kad sam ga vidio kako plače bilo mi je s jedne strane teško ali sam znao da je sve dobro prošlo. Nakon nekoliko dana Vratili smo se kući i život je kao krenuo svojom kolotečinom. No i dalje je nešto visilo u zraku. I dalje nismo baš razgovarali o svemu tome. Oporavak je išao uobičajeno jedino nam je bilo čudno kako je ožiljak ispod pazuha a operirali su srce. Tada nismo baš još znali ni što je bending ni što je zajednički artikovertikularni kanal ako sam dobro napisao. Ni koja je uopće svrha operacije.

- 00:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>