Rotten @ Down forever

Sretna mjesečnica

Evo ljubavi...još jedan 16-i je tu i joše jedan 16-i bude iza mene...i Tebe...nebrem vjerovat da vec 7 mjeseci brojim mjesečnice a Tebe nema.....kak nam je brrzo prešlo 7 mjeseci dok smo bili skupa,al sad ovih 7 mjeseci mi je još brže prešlo....sve ide dalje....sam Tebe nema...nebrem vjerovat...kak se ti zivot promjeni....mislim na Tebe....uvijek budeš u meni....uvijek moja Tonka....moja rotten...uvijek...danas bi nam bilo 1 god i 2 mjeseca...jaj ljubavi...zakaj??.....a bumo se vidli jednom..znam....i onda budemo opet zajedno..down i rotten forever....


Počivaj mi u miru ljubavi.....Volim te .....pusa....

16.02.2006. u 14:46 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

posvečeno Antoniji Vugrač i našoj vezi...Ovdje mogu pisati svi njezini koju su ju poznavali...Počivaj u miru ljubavi...Uvijek ću te voljeti....pazi na sve nas....Goodbye my lover...


Image Hosted by ImageShack.us

Rotten @ Down forever


Image is Free Hosted By Pictiger.com

Tonkica

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


I-Down-I (tvoj down koji će te uvijek voljeti)


Image Hosted by ImageShack.us



Counter
Counter





Antonijini najbolji lirksi

Kazes da ides da nije ti lako
al jednostavno samnom vise nisi sretan
ma nije to nista
ne sto je to za mene
par godina tek tako bacenih u vjetar
do jucer sam bila veca od zivota
i mislila hrabro da mogu bas sve
gdje mi je sada ta pamet i ljepota
kad samo jednom rijecu slomio si me.

Kao more val kad razbije od stijene
i pogledaj me sad
sto je ostalo od mene
al bojim se da i ne bi stavila
ruku u vtaru da maris za to.

Znam da ces reci
sto najvise boli
bez obzira nazovi
uvjek kad ti treba
mozes i reci
da druga te voli
jer danas ionako ostajem bez svega

Do juce sam bila veca od zivota
i mislila hrabro da mogu bas sve
gdje mi je sada ta pamet i ljepota kad
samo jednom rijecu slomio si me. …

Kad tvoje rijeci grube u trenutku sve mi sruse, i kad tesko postane.
Kroz suze stisnem zube skupim stvari mirne duse, sta mi drugo ostaje.
Ti drhtis od straha nikog nema da me sprijeci ja znam da se kajes, a zar ti moram reci.
Ne daj mi da odem, i do zadnje kapi bori se da vidim tvoje pravo lice ne daj mi da odem, sada moras dati najbolje od sebe, ja cu uvjek biti tu.


*****


Sve sad znam
sad je kraj
tvoje rijeci
nisu vise iskrene
tuzno je kako sve prolazi
kada treba biti najbolje
znam vise nema povratka
al' me boli istina
da sve sto vrijedi sam izgubila

Jer ako kazes da me ne volis
ja necu suzu pustiti
i svaka tvoja rijec ce boljeti
al' pogled necu sakriti
pusti da vjerujem
ma da mi sve jos tvoje pripada
jer ako kazes da me ne volis
znat' cu da stvarno odlazis

Slazi mi ponovo
da ti prazan pogled
uvijek zapamtim
reci da nisi me volio
da ti bude lakse otici
znam vise nema povratka
al' me boli istina
da sve sto vrijedi sam izgubila


******


Ima dana kada poželim
Da sam ptica pa da odletim
Prema nebu,
Tamo je mirnije.
Ima dana kada poželim
Da sam dijete pa da zažmirim
I da sanjam
I da vjerujem.

Ima dana kada osjećam kako
Ključa krv u mojim venama.
Sve se mijenja,
A što je sa nama?
Svako novo proljeće,
Nova priča za sebe.
Dok drugi ruše,
Mi gradimo zidove!

Probudi me
Svojim poljupcem,
U ovom snu još ima ljubavi,
Probudi me
Svojim poljupcem.
Daj probudi me
Kad prođe nevrijeme.


Ima dana kada poželim
Da sam ptica pa da odletim
Prema nebu,
Tamo je mirnije.
Ima dana kada poželim
Da sam dijete pa da zažmirim
I da sanjam
I da vjerujem.

Probudi me
Svojim poljupcem,
U ovom snu još ima ljubavi,
Probudi me
Svojim poljupcem.
Daj probudi me
Kad prođe nevrijeme.

Vjerujem,
Vjerujem
Da nije još gotovo sve.
Vjerujem...

NEKAJ mojega.......

Image Hosted by ImageShack.us

My heart constantly aches,
in it's missing of you,
and it's longing to be near to you,
forever by your side.

Will we find the way,
will there come that day,
that together we might be,
once and for all, always.


PJESME KOJE SMO VOLJELI:

(My Dying Bride)

SEAR ME III

Come to me
Comfort me
Take my hand

In your arms
In your eyes
I will be
Forever yours
Bring me down
To your bed
To your dreams

Take my life
Take everything
Through those meadows
Of heaven
Where we ran forevermore
I wish, oh, how I wish again
With you. Oh, to be with you

So lay me down
Close to you
Hold me now my lover
I kiss your tears
My sweet one
And kiss again, my love


TWO WINTERS ONLY

What is it you hope for, even though you are dying?
And even though life is closing your tiny eyes
Why did I leave them all?
I should be with them to die in the same place
The pain I think, should go on forever. For always
But no. Not mine. Not now. My life now begins

Call me what you will, but I'll die for no man, at all
My limbs and the life that spreads from them
Cross my path and you'll suffer like no man before, at all
What I hunger for, is the trial of God

For just two winters only did we live for
My God. What have you become? Dear, dear lord

We could have changed the world, had you been here with me.
Right now
Held you in my arms. In my arms, my love
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace
But my tears. They fall for you. Only you


MY WINE IN SILENCE

Where are you now my love?
My sweet one.
Where have you gone my love?
I'm so alone.

I only think of you.
And it drives me down.
I only dream of you.

I'll come to you. Take my hand.
Hold me again. Please take my hand

Please hold me now my love.
Where are you now, oh my sweet love


A KISS TO REMEMBER

Open me
And drink up my scarlet
Kiss me deep
Kiss me deep and love me forever more
Bloody love
Bloody love inside of you
Swallow me
Thank God, there's nothing I can do

Come with me my friend, come and see the end
And let me swallow up your pain
Leave the village lights, step into the night
Open your mouth to my bloody rain
And at your second birth, we will slay the earth
And stalk mankind 'til Heaven burns
Just lay down for me, naked for me to see
It's just one kiss, that's all I need

Take me down
Down to the bloody shore
Dig me deep, dig me deep
And leave me forever more
Lay me down
Down with all of them
And forget me
Like you forgot the rest of them




Bring me love songs
Sing me black tunes
Read me kind words
Of sun and moon
Love me freely
Open up to me
Feel me closely
Say you love me



Walk with, with me. I'll be your Shadow God
For now, just now. Give your life to me
Your hope, your hope. I feel its steady hand
Your heart, your fear. Take off and flee

Trust me, just me. I'll catch you if you fall
My arms run deep. Run unto my call

I'll lead you into danger
And all that troubles man
I'll lead you far from hunger
Just take my frozen hand



People. Feel her mind
She is broken
People. Fill your eyes
Her body is broken

Leave me be, with my memories
I can still see all the lovers of me
I still know those feelings

You're still mine, my lover
I watch over you
Goodbye my lover
No sorrow. Please, no tears