u neke stvari u životu se mora vjerovati da bi se mogle vidjeti

nedjelja, 04.02.2007.

u koji dan...

Naslov vam govori kakav mi je dan bio … hahah jednostavno za 5 .
Išla sam s burazom u Ivanec na turnir . tata nije vozil jer je bilo i tak dosta prijevoza . ja sam išla sa Hrvojevim tatom . mi smo prvi stigli pa smo morali čekati ostatak ekipe , koji su se malčice izgubili . Malci su igrali fenomenalno . na kraju su imali sve pobjede . čak su i domaćine pobijedili . yupi!!!!!! U pauzama svake utakmice dečki i ja smo igrali stolni nogomet . skužila sam da imam talenta za to ….
Sada samo trebam čekati 2 tjedna i onda i ja nastupam na teren
Kad smo došli doma tata mi je održal predavanje o tome kak sam markirala danas. Je , dešava se . mama je slavila rođendan pa su bili zauzeti tak da sam prošla samo sa opomenom da to više ne radim .
Jedva čekam danas navečer jer budu Acijovi došli mojoj mamici na rođendan . jaj , jedva čekam da ga vidim , a i sveneka ….
Sorry te kaj sam kratka , ali uskoro počinje utakmica pa gibam … bokich

04.02.2007. u 16:28 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

možda konačno bude uspjeha

Linkovi

Blog.hr
ANJAsmijeh
EMA & ZAZAthumbup
Mateachsmijeh
Erathumbup
Vikasmijeh
Mateksmijeh
Tanjasmijeh