doroti

ponedjeljak, 26.03.2007.

bokic

pozdrav svima i hvala na komentarima, ne mogu pričati jer me grlo još uvijek "riba" pa je ovo odličan način da nešto kažem. Štrikam malenom prslučić na licu mora biti Maca!!! aime koji izazov, kako sam bolesna bila, u petak i subotu sam uspjela ledja završiti, a sada mi dolazi teži dio. Kombinacija će biti plavo-žuta, imam neke vune, taman. Dobila sam i jednu vrećicu punuuu vune! Dobila sam i miljetić jedan! a jučer sam bila u trgovini išla sam po onu žicu, znate onu na kojoj se rublje suši.. i nisam ju kupila, kupila sam kčeri piđamicu i sinčiću riflice. I zaključila sam da je nedjelja dan za šoping, aime koliko ljudi, tako lijep dan a trgovina je bia puna!!! I još kao šećer na kraju nasjednem na foru glupog klauna koji se zaljepio za mene i kao da je znao da ću ja prva popustiti.... znate onu čokoladicu što nudi??? e da, baš sam ju ja uzela! i stresla me struja, uh kako sam bjesna bila, znam nitko nevoli kad nasjedne na foru, e NEĆU više!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ovo je ispletena ružica po upustvu od Maje
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

26.03.2007. u 08:25 • 13 KomentaraPrint#

petak, 23.03.2007.

pozdrav

Hvala vam svima na komentarima, opet sam bolesna, grlo me je dotuklo što god pokušam ne pomaže. A zaredale neke nezgode sa kućanskim aparatima, crkla pegla, pokidao se usisivač, sušilica za veš pukla,.... jako sam neraspoložena pa čitamo se u neke bolje dane.
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

23.03.2007. u 10:39 • 10 KomentaraPrint#

petak, 16.03.2007.

napokon se ponovili u šetnji.....



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

16.03.2007. u 08:25 • 18 KomentaraPrint#

srijeda, 14.03.2007.

14.3.

Dok se ozbiljno ne bacim na posao, a jedva čekam, jer ono što mi je sandra poslala je predivno, evo jedan kviz a i balkonu bi trebala generalka...
hm, u ušima mi odzvanja riječ Klasika, naime nisam se znala izraziti (dal sam zbog toga ispala glupa???!!!) pa sam u opisu navodila kako je to lijepo, uvijek moderno iako je bilo prije 25 godina, eto nisam se sjetila da za to postoji riječ: klasika. izvinite.
a za pamil obavljujem i neke muške mustre na doroti II

14.03.2007. u 14:06 • 4 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 12.03.2007.

svašta po nešto

Znate ono kad vam se 10 dana ne desi ništa pa se onda sve desi u JEDNOM danu??? Ili kad 10 dana niste napisali post jer niste ništa napravili ili jednostavno ne znate što napisati?

1. VELIKO HVALA DRAGOJ S A N D R I !! Paket je stigao! Kapica je savršena, a od konca koji sam dobila probala bi napraviti tunikicu po njezinoj preporuci, ali bojim se tako krasan konac iskoristiti kao totalni početnik! Bit će to veliki izazov. Da li će mi 200g biti dosta???? Kako kod nas poštar dolazi oko 13 sati, isprobala sam joj kapicu ali bila je pred spavanje tako da nije bila raspoložena da jedan lijepi osmjeh nabaci.
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
2. Vikend i nije bio nešto. Počela sam malo heklati, pa sam napravila jedan cvjetić što bi ga na onu bijelu vesticu stavila, ne zamjerite, prvi je!!! Hm i da li se ovo računa kao neki rad? Iako je na lutkici?
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
3. Kako nikad ništa nije gotovo, evo napravila sam i ja neku torbicu od ostataka, tako da se maleni igraju pa nose svoje igračke u njoj, ajde.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
4. Bicikl koji je moja prijateljica donijela prije 2 godine, napokon je dočekao da vidi danje svijetlo i izađe iz podruma, moj dečko je narastao. U subotu smo ga sastavljali, i gle fale 2 šarafića i to za pomoćne točkove!!! A on nestrpljiv, mora biti ODMAH I SAD (poznata vam situacija?) Kako je bilo kasno nije nam se u trgovinu dalo ići, pa odlučismo na auto piju ujutro skočiti, ma naravno da nismo tamo našli ništa al eto da g… vidi puta…sva sreća da nedjeljom baumax radi…noseći klinca (ravnopravno smo se podijelili muž i ja, jer je između klinaca razlika u težini 2kg u korist dečka!) malo sam ruku istegnula, evo sada imam posljedice, i opet mi se ništa ne radi.
5. Bicikl je u funkciji i već ga savršeno vozi jučer smo i vani bili.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

12.03.2007. u 13:44 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 08.03.2007.

SVIM ŽENAMA SRETAN 8.3. (dan žena)!!



Jutros smo poranili u trgovinu, falilo mi par sitnica za ručak, a i u reklamnom letku sam vidjela da su u ponudi igle za štrikanje i heklanje. Inače u taj trgovački centar ne idem, nešto mi nije se svidio, al eto odem.I stvarno, set je 11,99 kuna, igala za štrikanje ima od 4 do 7 (ali po 3, 4 para,vjerujem da ih sutra neće biti-male količine, ali sve ovisi koliko ima pletilja) ima i set od 5 igala ali 2,3,4, igle za heklanje su u kompletu po 3 komada, ma svega. Nisam puno uzela jer one koje su mi najčešće u upotrebi te imam, a i već sam dovoljno novaca potrošila na svoj hobi ovaj mjesec, nakupilo mi se sada i neke vunice i nekog konca (ah, da ima i konca za heklanje 8 kom za 49,90 kuna i dobije se igla 1.5) imam sada i igala, eto samo trebam još vremena, stvarno po danu ne mogu a navečer ponekad, uskoro će nešto i biti gotovo , pa vidjeti ćete!!
A ono zbog čega sam post započela je to što uvijek tako kada nešto povoljno nađem, imam se kome pohvaliti i imam kome reći što i gdje a ode da kupi, a danas sam skužila da to što sam ja našla igle, apsolutno nikoga od mojeg društva ne zanima! Nitko ne plete, ne štrika… znam da postoje udruge, ali za to oš nemam vremena jer kod kuće mogu plesti kada hoću, a u udruge moram ići na druženja i sastanke, opet prozivam moje blogerice-pletilje; kakva je kod vas situacija???
Photobucket - Video and Image Hosting

08.03.2007. u 10:18 • 7 KomentaraPrint#

srijeda, 07.03.2007.



Pozdrav
Posla ko u priči… sunce sija, obasjalo mi balkon pun prašine, prljavštine, ostataka suhog lišća koje je vjetar nanijeo, paučine.. preko zime samo iznosim i slažem; ima tu starih novina, kataloga, praznih teglica, kojekakvih plastičnih zdjelica, čašica, flaša od vina, kutija od dječjih igračaka, ma svega!!!
Trebala bi jedna prikolica pred balkon a ja samo da bacam… izbaciti ću sve! Prvo mi žao a sada vidim da neke stvari samo premještam s mjesta na drugo mjesto…
A jučer sam i poštu dobila, odgovor na jedan natječaj na koji sam se prijavila, lijepo mi je muž rekao da se ne trudim da se zna tko će tu raditi… bila su dva mjesta jedno za Tajnicu a drugo za pomoćnog knjigovođu, ovo drugo je moja struka ali naravno ja sam i za tajnicu konkurirala… prihvaćam sve osim trgovine!!! Za radno mjesto Tajnice je uvjet bio, sss, vozačka i 1 god iskustva. I jučer stigao odgovor piše zahvaljujemo se… bla.. bla…bla , niste ušli u uži krug…bla… nisam ušla u uži krug!??!! Pitam se ko je onda u užem krugu??( imam 8 god iskustva, vozim aktivno 10 godina, aktivno se služim računalom, odlično govorim engleski i njemački, imam 2 djece, znači ne moram na porodiljini,) da li je u užem krugu kćer poslovnog prijatelja? Koliko osoba ima u užem krugu?? Pa ni do razgovora nisam došla? (obično idem na razgovor) Mislim se onda ću vrlo teško biti i u užem krugu za pomoćnog knjigovođu.Ma nema veze, nije mi teško palo ionako je to privatna firma, tko zna kako bi prošla. A dobro mi dođe malo odmora, a imam i materijalno s biroa do kraja godine, valjda ću do tada nešto naći…

07.03.2007. u 09:38 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 05.03.2007.




U posljednje vrijeme svi se na bezvoljnost i kućanske poslove žalimo.. a u biti nemamo pojma koliko smo sretni da i to možemo raditi… što da odjednom iz čista mira ostanete prikovani za kauč? Npr.slomijete nogu i dobijete gips od 7 kg??? Pa po noći ni spavati ni okrenuti se ne možete?? A po danu samo gledate tv,čitate ili bilo što radite ali u jednom jedinom položaju, dok vas tur ne zaboli???? A noga boli… e to je muka. Tako je mojoj mami, makar malo smo joj razbili svakidašnju monotoniju dolaskom.
Pitam goce sandru janu maju joop spp2006,Ljerku i one druge kojma se ispričavam što ih nisam navela da li se i vama manje rade ručni radovi dolaskom proljeća, ljeta?? Ja sam u stanu pa i nemam nekih obaveza oko kuće, bašča i to,.pa kada dođe lijepo vrijeme, meni je isto samo sam malo više vani na igralištu.
Ah, a sada pogodite gdje smo još bili…evo sličice, od poznatog trgovačkog grada je slabo što ostalo, a i pijaca je jadnija nego kad sam prošli put bila, vune uopće nema, ima konca za heklanje 50-ica, samo bijeli i krem za 2 DM a ako kupiš cijelo pakiranje onda dobiješ komad za 1,80 DM. Roba na pijaci je ista kao i roba u kineskim trgovinama, a takve su i cijene. Ništa nisam kupila. Na koridoru je drugačije. Puno događaja za ovaj vikend…
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

05.03.2007. u 09:34 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o meni

godište:1975
mjesto rođenja:Sl.Brod
udana, mama 2 djece
MySpace

MySpace


kontakt mail:doroty_me@hotmail.com

get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!










Get a scroller sign from Dolliecrave.com

get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!



Free Counter
Free Counter














Glitter Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls and More FROM DOLLIECRAVE.COM!

Cursors


HTML i CSS tutoriali
gocce

Tricotine


Karakter club

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
HRABRO SRCE

Blog koji se Gleda


MySpace Graphics, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics, Online Script, MySpace Goodies at WWW.DOLLIECRAVE.COM


MySpace

MySpace


pratim;
balkanknits
gocce
jana
nymph
yarnart
pletene torbice
susjedica
ljerka
blueeye
grof V
udruga pozitivnih misli
brak
globabloga
chupkica
cosmodiva
whoo
sandra
pamil
dnevnik nas 2+2
mama u minusu
drenka
marija h
lorna doone

MALI KUHARI
Photobucket - Video and Image Hosting

LEDENE KOCKE

Napravite biskvit od 7 bjelanjaka,
7 žlica šećera,1 vanilin
7 žlica brašna,1 prašak za pecivo
Krema:
Izradite 7 žumanjaka, sa
4 žlice šećera i 2 vanilin šećera
i 5 žlica brašna
Kuhati u ˝ lit. Mlijeka
U ohlađenu kremu dodati
15dag margarina izrađenih sa
15 dag šećera u prahu
Kremu namazati na biskvit gore šlag
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting


KOLAČ OD MRKVE
6jaja
2 šalice šećera
1 šalica ulja
1 prašak za pecivo
1 vrećica cimeta
2 šalice brašna
20 dag naribane mrkvice

Žutanjke izraditi sa šećerom, dodati ulje, cimet, prašak za pecivo pomiješan sa brašnom.
Lagano umiješati izrađene bjelanjke, i na kraju kuhačom lagano umiješati naribanu mrkvu.
Peći na 180 C oko 20-tak minuta. Gore glazura od čokolade.
Photobucket - Video and Image Hosting<



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski