Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje ču pisati priču...ko me želi čitati,slobodno,ko neče,nemora.


Moj Banner:

banner" border="0" alt="">

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

credits.

Designer
Basecodes
Adjustment

4.poglavlje
23.06.2010.

Spuštala se stepenicama do 3 kata.Krenula je hodnikom i ugledala knjižnicu. Ušla je unutra. Sve je bilo puno polica i knjiga. Skakutala je između polica i gledala knjige. A onda je na polici ugledala jednu malu knjižicu. Uzela ju je u ruke. Na njoj je pisalo "Dnevnik". Otišla je do stola, sjela se i otvorila prvu stranicu. Na njoj je pisalo "Dnevnik Christine Evans". Otvorila je prvu stranicu i počela čitati. A tada joj je netko došao s leđa i uzeo knjigu iz ruku.
"Hei, vrati mi knjigu!" Viknula je Dorothy i okrenula se. Iza nje je stajala jedna ljuta učenica.
"Zašto si tako ljuta?" Upitala ju je Dorothy.
"Možda zato što čitaš moj dnenik?"
"Oprosti, nisam znala da je tvoj, bio je na polici i ja sam mislila da je to neka knjiga. Žao mi je."
"Ma sve je uredu. Ja sam Christina Evans. Ovo je moja prva godina ovdje."
"Ja sam Dorothy Downer, drago mi je. I meni je ovo prva godina. U kojoj si skupini? Ja sam u skupini Kolist."
"ja sam u Peristu. Jesi li već nabavila haljinu za sutra?"
"Jesam,jako mi se sviđa."
"Ja nisam, hočeš li ići samnom kupiti jednu?"
"Može!" Rekla je Dorothy i zajedno su otišle kupiti haljinu. Ušle su u trgovinu. Christina je dugo birala haljinu. A onda je Dorothy ugledala jednu baš za Christinu. Crnu sa bijelim šarama.
"Evo, probaj!" Rekla je Dorothy i bacila joj haljinu u ruke. Christini je haljina stajala kao da je za nju krojena. Dorothy je bila oduševljena.
"Ovu ću!" zadovoljno je rekla Christina i otišla se presvući. Izašla je iz trgovine sa smješkom na licu i vrečicom u ruci. Požurile su u Postilox. Christina je otišla u svoju sobu, a Dorothy je otišla natrag u knjižnicu. Uzela je knjigu "Put kroz oblake" i izjurila van. Došla je u društvenu prostoriju Kolista. Na naslonjaču je još uvjek bio David sa knjigom u ruci. Prošla je pored njega i otišla u sobu. Sjela se na krevet i kroz prozor promatrala terene na kojima su se održavali treninzi iz različitih sportova. Dorothy i Marisa bile su sportski tip i voljele su sportove. U sobu je uletjela Marisa i Uspuhano rekla:
"Dororthy, ako misliš išta trenirati, požuri! Prijave za treninge počinju sada!" rekla je Marisa pokušavajuči doči do zraka.
"Evo me stižem!" rekla je Dorothy i skočila sa kreveta. Potrčala je za Marisom i došle su na teren. Tamo je bila profesorica koja predaje Sport i koja je trenerica svih sportova.
"Dobar dan! Ja sam trenerica Dolleyball. Sada počinju prijave za sportove. Ove školske godine trenirati če se letenje sa metlama, loptanje i gađanje loptom. Evo pomalo o svakom sportu. U letenju na metlama ćemo se utrkivati na metlama. Naučit čete neke trikove. U loptanju, dodavat čemo lopte jedno drugome, ali lopta po imenu "mjenjač smjera" svaki če put promjeniti smjer i lopta se neče dodirivati več čete je morati dodati pomoču svojih moći. A u gađanju loptom, loptom čemo gađati razne predmete, kao naprimjer kotlić, morati čete pogoditi što više staklenih bočica itd. Za svaki od tih sportova održat če se natjecanje 3 puta tjekom cijele godine. Sada čete dobiti papiriče na koje čete napisati svoje ime i sportove koje želite trenirati. Kada to napišete, papirić ubacite u ovu ovdje staklenu posudu. Sada je 5 sati poslije podne. Za pola sata dođite ovdje. Dobit čete popis stavri koje morate nabaviti za sport koj ste odabrali." rekla je trenerica Dolleyball. Dorothy je na svoj papirić napisala da želi trenirati letenje na metlama i gađanje loptom. Kada je stavila svoj papirić u posudu i krenula natrag u red, na kraju reda vidjela je Victora i Davida. Pogledom je tražila Christinu, no nije ju vidjela. Vratila se natrag u red. Kada su svi predali svoje papiriće, Dorothy i Marisa vratile su se natrag u društvenu prostoriju. Odmah za njima ušli su David i Victor.
"Hei, koje ste vi sportove odabarali?" Upitala ih je znatiželjno Dorothy.
"Ja sam letenje na metli, a David gađanje loptom." odgovorio je Victor.
"Marisa je odabrala loptanje, a ja letenje na metli i gađanje loptom." rekla je Dorothy i zavalila se u naslonjač. Za pola sata svi su se zajedno spustili dolje na teren. Svatko je dobio papirič sa stvarima koje trebaju nabaviti. Na Dorothynom papiriču pisalo je:
" Za letenje na metli:
metla
trenerka.
Za gađanje loptom:
1 kožna lopta
1 gumena lopta
trenerka" Svi su zajedno krenuli prema trgovinama. Ušli su u trgovinu sa sportskom opremom i svako je krenuo na svoju stranu. Dorothy je krenula prema odjelu sa metlama. Bio je velik izbor. Nakon krečeg razmišljanja odlučila se za metlu 2500. Krenula je prema loptama. Uzela je jednu crnu kožnu i bijelu gumenu. Posljednja joj je stanica bio dio sa trenerkama. Uzela je 2 trenerke. Jednu svijetlo zelenu i jednu bijelu. Uzela je takožer i 2 majce, bijelu i svijetlo zelenu.
16:26 - Komentiraj ( 9 ) Print - On/Off