< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ako ste vec tu dosli...da vidite o cem se radi...

Blog jedne cure koja se zove Doris i koja tu piše što god joj srce želi. I voli pisati u trećem licu.


Gdje ja idem kad idem na internet

Blog.hr

Mugglenet-najbolja Harry Potter stranica

Peta

Maja

Iva&Tanja

Purgica

barbie girl

renđer

lara

jeca

sestra

barbara

drugi blog koji imam s frendicama

sport girl one

oth blog

natalia

glup i gluplji

palčica

fix me

ivana

queen of magic

peopla always lie

you don't know me

green day fanovi

simple girl

sve o potteru

tree hill girl

rock girl

sometimes they come back

P.Sawyer

angel

aury

lory

mala plava

hajba

Lucas and Peyton


Ako pola linkova vise ne postoji-ili nemojte kukat, il mi recite koji su kako bih ih mogla maknuti.

Nešto o meni (nije sve, ni ja ne znam sve o sebi)

Ja sam Doris.
Volim
pisati na forumima
debatirati
engleski
laptop
internet
citati
gledati filmove
slusati glazbu
slati Fra mailove
gledati One Tree Hill
pricati ljudima o razlici izmedu socijalne i liberalne drzave
Reu
samu sebe
odbojku-vec sam zaboravila kako je odbojka genijalan sport.
zvuk koji proizvode tipke na mom laptopu kada o njih udaram prstima. ili noktima. kako kad.
kasno u noc biti budna
slusati pjesmu Never tear us apart grupe INXS
moderirati 1treehill.net/forums
citati Makove postove
ici na debatantske kave
ici na bilo kakve kave
voziti se autobusom kada idem na dugacak put
pricati o glazbi sa svojim Tatom
sjediti na prednjem sjedalu auta i glasno pjevati Read my mind, ili bilo sto drugo, for that matter
koristiti se engleskim usred hrvatskih recenica
ici u knjiznicu i provesti sate medu policama trazeci savrsenu knjigu
naci savrsenu knjigu
juriti doma i citati ju
citirati druge...narocito pisce
naci neki novi izvrstan album
slusati Jagged Little Pill
torbe
imati poluurednu sobu
izgovarati polusmijesne polurecenice
staviti Winamp on top of other windows
gledati Uvod u anatomiju
ponekad biti sama
ponekad napisati post na ovome dugovjecnom blogu

Stvari vrijedne citanja (neke i pjevanja)

Hallelujah, Jeff Buckley

i heard there was a secret chord
that david played and it pleased the lord
but you don't really care for music, do you
well it goes like this the fourth, the fifth
the minor fall and the major lift
the baffled king composing hallelujah

hallelujah...

well your faith was strong but you needed proof
you saw her bathing on the roof
her beauty and the moonlight overthrew you
she tied you to her kitchen chair
she broke your throne and she cut your hair
and from your lips she drew the hallelujah

hallelujah...

baby i've been here before
i've seen this room and i've walked this floor
i used to live alone before i knew you
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
it's a cold and it's a broken hallelujah

hallelujah...

well there was a time when you let me know
what's really going on below
but now you never show that to me do you
but remember when i moved in you
and the holy dove was moving too
and every breath we drew was hallelujah

well, maybe there's a god above
but all i've ever learned from love
was how to shoot somebody who outdrew you
it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken hallelujah


hallelujah...

The Lord of The Flies, William Golding

His voice rose under the black smoke before the burning wreckage of the island; and infected by that emotion, the other little boys began to shake and sob too. And in the middle of them, with filthy body, matted hair, and unwiped nose, Ralph wept for the end of innocence, the darkness of man's heart, and the fall through the air of the true, wise friend called Piggy.

ponedjeljak, 05.11.2007.

And though time goes I will always be in a club with you in 1973 singing ''here we go again''

Hey everybody...
Tako volim kad me ljudi pozdrave s hey...ali stvarno...nema bolje stvari nego kad te netko pozdravi s jednim dobrim high pitched HEY!!!...okay nevermind...(već vas vidim kako kolutate očima na početak ovog posta...to se zove tok misli, ljudi....)...važno da sam ja sretna...a stvarno jesam...u školi je prilično dobro...ocjene nisu baš najbolje...ali to je Peta...ali meni je i dalje super u školi i volim tu školu...trenutno imam Ilijadu za lektiru...sjetila sam se jedne svoje rasprave s Tenom o tome kako je glupo kad ljudi kažu ''Ja ne mogu van ovaj vikend, pišem lektiru.'' i mi smo govorile da je to glupo jer-ne možeš pisat lektiru cijeli vikend. Ovaj vikend-saznala sam da možeš. Stvarno nisam cijelu subotu i nedjelju izašla van jer sam pisala lektiru. I dovršavala tu istu u ponedjeljak ujutro. Fenomenalno...al ja uživam...skinula sam novi album Jamesa Blunta...(obožavam 1973) što je čudno za mene jer sam u vrijeme You're Beautiful bila njegov najveći protivnik...ali ova pjesma je fakat zakon...pogledala sam Razum i osjećaji...kako je to super film...a kako ja volim Alana Rickmana...on je stvarno fenomenalan glumac...a ja obožavam Jane Austen...prošli tjedan su u školi bili dani kruha...to je bilo jako fora...jedino kaj su ovi koji su radili (a radila sam i ja) cijeli tjedan bili živčani i nervozni...ali je zato naš štand osvojio dan bez stresa...yay...znači da možemo odabrat dan u godini i da nas taj dan nitko ne smije ništa pitat...al to čuvamo za kraj godine...iako je u školi ludnica svaki tjedan...manja ili veća...sutra ću dobiti svoju prvu jedinicu u ovoj školi...jedva čekam...i to iz latinskog...a najbolje je-ja tako volim tu ženu...profa je fakat fenomenalna...al kad ne ide, ne ide...ja i dalje mislim da ću proći s pet prvo polugodište...try and prove me wrong...uglavnom...najvažnije je da sam ja sretna...pozdrav svim mojim prijateljima i prijateljicama....nadam se da ste sretni koliko sam i ja.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.