< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Od 1993. godina poslao sam na adrese relevantnih pravnih i javnih soba,investitora i tzv. investitora,institucija i organizacija, nisku dopisa o sadržaju moguće suradnje u području medija, poduzetništva i financija čiji su učinci u korist hrvatskog naroda.
No, svaki dopis, s popratnom dokumentacijom, uglavnom je bio odbijen ili uopće nije razmatran (neke zamisli i programi su bezočno pokradeni - vidjeti,primjerice, Jutarnji list, koji se razvio nakon godina neuspješnog maketiranja od mog projekta HrvaSTka EXpress!,HrvaSTka ExpreSS!, Hrvatska Express! i sl., nap.p.), unatoč činjenici da su sadržaji dopisa bili itekako komercijalno vizionarski (i izvedivi unutar postojećih okolnosti).
Još je poraznija reakcija tipova koji 'imaju važnijeg posla', koji kao upravljaju državom (na naš račun i od naših davanja), koji 'vladaju', izigravaju posao u ministarstvima za poduzetništvo i sl. Sve to rade naravno račun svih poreznih obveznika (prošlih, sadašnjih i budućih, a ti porezni obveznici jesu-država!
Naime, ti dužnosnici, oboružani tajnicama i vozačima svojim (ne)radoma, a podržani svojom nesposobnošću, neznanjem lijenošću, nepotizmom, koristoljubivošću pravnim imunitetom i neodgovornošću gubitke Hrvatima i Hrvatskoj.
Navodim samo nekoliko dopisa koji su ostali (još) bez odgovora.Blog će se ažurirati...

Linkovi:

PODUZETNICI

PROJEKTI

100% NOVAC!!

IVAN OSTOJA- SAŽETAK ŽIVOTOPISA (KRONOLOŠKI):
1979: Izdavač,tvorac ‘niskotroškovne poslovne konstrukcije’ i producent TOP 10 hit ploče u Njemačkoj (s Kevinom Keeganom,tadašnjim najboljim nogometašem Europe) – ista je postala po parametrizaciji početnih troškova jedna od prethodnica kasnijih internet načina financiranja, proizvodnje, marketinga i distribucije u svjetskoj glazbenoj industriji; 1999/2000. osvojio vrhove relevatne mp3 top liste s virtualnim projektom TESLA GIRLS!;
1989: Suutemeljitelj nezavisnih medija i novinarstva u (S)RH, pokretač prvog komercijalnog tjednika (ST) koji je osnovan i pokrenut s 2.000,oo tadašnjih dinara,usprkos metočnim glasinama o većem iznosu. ST je inicijalno zamišljen kao dio budućeg medijsko-financijskog mini koncerna u koji je trebala spadati i komercijalno-investicijska banka ‘InveST plus!Banka’ ;
1990: Sudionik u koncipiranju i prvoj fazi osnutka jedne od prvih privatnih banaka u RH;
1992: Sudjelovao u pripremi pokretanja i osnivanja Svjetskog hrvatskog kongresa u Bonnu;
1999: Dobio odlične ocjene na testiranju provedenom od pripadnika Svjetske banke;
2000: Nakon neprihvaćanja Elaborata o potrebi prerastanja HAPU-a u Hrvatsku razvojnu agenciju, na ruševinama HAPU-a pokrenuo Hrvatsko društva za razvoj i poduzetništvo u kojoj je radio do listopada 2002;
2002: Suradnik Ministarstva za obrt, malo i srednje poduzetništvo,kao i Saveza Štedno-kreditnih zadruga, u osnivanju Banke malog poduzetništva od svibnja 2002 (koja je bila strateški prioritet Vlade RH do lipnja 2003);
2002-2003: Promicatelj potrebe uvodjenja financijskih derivata na tržišta kapitala u Republici Hrvatskoj i Regiji kao načina trenutačnog uvećanja ukupnih vrijednosti (suradnja HGK,HIBO), i dr;

2003: SUPOKRETAČ I ARANŽER U NAJBOLJOJ VJERI (at best effort) KAPITALIZACIJE PROJEKTA: ’plusBANKA-BANKA ZA INVESTICIJE I PODUZETNIŠTVO d.d.’; 1996-2003: Sudjelovao kao savjetnik u stvaranju boljih svekolikih uvjeta razvoja i rada poduzetništva,te u cjelovitoj priptremi projekata malog i srednjeg poduzetništva – Forumi : Economic Development;

1992-2003: Radi lošeg rada sudova i nepoštivanja razumnih rokova radi postizanja pravičnog rješenja, usprkos činjenici da su tužba i ročište bili javni, oštećen sam od 1991. god za najmanje 2 milijuna DEM obične štete, ne računajući dokazanu izmaklu korist radi isključive krivnje pravosudnog sustava u zadržavanju štete do razine nemogućnosti naplate i druge dokazive nematerijalne štete;
1998-2003: S grupom stručnjaka (programera) razvija platformu internet mikroplaćanja 'MicroPhone' koja bi distribuirala medijske sadržaje online, sa isplativim - klirinškim - načinima plaćanja takvih razmjera (u ovom su trenutku transaktivni troškovi plaćanja putem kartice preskupi);.

Obrazovanje: VSS (Filozofski fakultet + Novinarstvo-informatika) uz ekonomske radionice i certifikate sa seminara (HBOR, Advanced Business Studies)
Drugo: Rodjen sam u Splitu 1957 / Nikad kažnjavan / Govorim i pišem engleski, pasivno znanje njemačkog i talijanskog jezika / Posjedujem vozačku dozvolu B-kategorije / Poznajem rad na kompjuteru (tekst-tablični programi), i dr.
Politika: Podrška HDZ-u od 1990, pionir potrebe stvaranja političkog i gospodarskog Pokreta Hrvata neglasača (od 1996.) s korektivnom i monitoring ulogom na svim političkim i društvenim razinama.

DODATNO:

Obzirom na moja ukupna iskustva i spoznaje, praktički sam sposoban za rad i savjetovanje u područjima:
- razvoj privatnog sektora, malog i srednjeg poduzetništva,poticanje i podrška novim projektima,
- financiranje malog i srednjeg poduzetništva,te mikrofinanciranje,
- razvoj poslovnih planova i tržišta,
- marketing,
- aranžiranje-kapitalizacija,
- kontakt s medijima im javnošću, priprema svjesti javnosti o značenju
malog gospodarstva te odbrana interesa istog,
- upravljanje projektima i radom ureda,
- financije projekta u(u etapama),
- nadgledanje razvoja projekta i procjenjivanje prema zadatim parametrima,
- utjecanje na zakondovanu reformu sa ciljem stvaranja povoljnijeg okružja
za financiranje malog i srednjeg poduzetništva, i dr.

IVAN OSTOJA - DOPISI
31.10.2005., ponedjeljak
PRIJEDLOG POKRETANJA RADIONICE DNEVNIH NOVINA NA FAKULTETU POLITIČKIH ZNANOSTI

Ivan Ostoja
-----, 10000 Zagreb
Kontakt : tel 098/198 63 57 Email: ivanostoja@net.hr,
Za više informacija, kao i životopis, pogledati web stranice:
http://poduzetnici.blog.hr , www.stopostonovac.com (konstrukt web stranice ), http://projekti.blog.hr www.wikipedia.org > upisati: Slobodni tjednik , i dr.

prema

FAKULTET POLITIČKIH ZNANOSTI
STUDIJ NOVINARSTVA
Zagreb

U Zagrebu,03. studenog 2005.

PR: PRIJEDLOG ZA SURADNJU KOJA SADRŽAVA PRIPREMU I VODJENJE MEDIJSKE RADIONICE KOJA SE ODNOSI NA ORGANIZACIJU, RAZVOJ, PISANJE,UREDJIVANJE TE SIMULACIJE/MODELIRANJE RADNOG USTROJA I KAPITALIZIRANJA KOMERCIJALNE DNEVNE NOVINE U FIZIČKOM I ELEKTRONSKOM (INTERNET) OBLIKU RADNOG NAZIVA: ‘HRVATSKA EXPRESS!’.

Sažetak: MEDIJSKA RADIONICA RADNOG NAZIVA ‘MEDIJSKA RADIONICA:POKRENIMO DNEVNE NOVINE – PODUZMIMO HRVATSKU!’ SADRŽAVALA BI SLJEDEĆE POSTAVKE:

A. PRIPREMU DNEVNIH NOVINA U KLASIČNOM I ELEKTRONSKOM IZDANJU (ŽANROVSKU, GRAFIČKU, NAČINIMA IZRIČAJA U TEKSTOVIMA, INOVIRANJU U SADRŽAJU I OBLIKU). TOM BI SE RADIONICOM OSPOSOBIO BROJ STUDENAT ZA PRAKTIČNE ZAHTJEVE KOMERCIJALNOG I KVALITETNOG NOVINARSTVA DANAS I U BUDUĆNOSTI. NAVEDENO BI STUBOKOM PROMIJENIO NJIHOV STVARNI RADNI POTENCIJAL, ZAHTJEVANU ODGOVORNOST I OZBILJNOST, POTREBNI KNOW-HOW U PRIPREMI, PISANJU I UREDJIVANJU TEKSTOVA/RUBRIKA/NOVINA, ŠTO BI UVEĆALO NJIHOV UKUPNI LJUDSKI I STRUČNI RATING OBZIROM DA NAKON ZAVRŠENOG FAKULTETA NOVINARSTVA ČAK I TALENTIRANIJI TREBAJU GODINU-DVIJE DODATNOG ‘PRIPRAVNIŠTVA’ TZV. PRAKTIČNOG KOMERCIJALNOG NOVINARSTVA PREMA TRŽIŠNIM ZAHTJEVIMA.

B. CILJ RADIONICE (FAKULTATIVNE, NE OBVEZNE): POKUŠAJ PROIZVODNJE SIMULACIJE NOVIH DNEVNIH NOVINE SUKLADNO PROJICIRANIM NISKIM BUDŽETOM UKUPNIH POČETNIH TROŠKOVA ČIME BI SE U STUDENTIMA POTAKLO I POKRENULO KVALITETNO RAZUMIJEVANJE: - OBRADE KOMERCIJALNIH TEMA S TRŽIŠNOM ODGOVORNOŠĆU;- FUNKCIONIRANJA MEDIJA; - ORGANIZACIJE MEDIJA; - USTROJA I PRAVILA FINANCIJSKOG SEKTORA KOJIM MEDIJI PODLIJEŽU; - RAZVOJU I INOVIRANJU SADRŽAJA I OBLIKA TE TEHNOLOGIJE PROIZVODNJE, DISTRIBUIRANJA I KONZUMIRANJA (UPORABE) MEDIJSKIH URADAKA; i dr.

C. MEDIJI SU IZRASLI U SEKTOR IZVOZNIH DJELATNOSTI I USLUGA, KAO I UTJECAJA. STOGA U VELIKOJ BRITANIJI, NJEMAČKOJ, AUSTRIJI itd. POSTOJE AGENCIJE ZA FINANCIRANJE IZVOZNIH MEDIJSKIH PROJEKATA, KAO I ZA UKUPNU PODRŠKU IZVOZNIM MEDIJSKIM PROJEKTIMA U SVAKOJ DOBI NJIHOVA RAZVOJA I DOKAPITALIZACIJE, ŠTO JE REFERENTNO ZA HRVATSKU (KATASTROFALNA PLATNA BILANCA I UKUPNI VANJSKI I UNUTARNJI DUG. U SUGLASJU S NAVEDENIM, OBVEZA JE NAS NOVINARA I STUDIJA NJEGOVATI HRVATSKI (NOVINARSKI) INTELEKTUALNI KAPITAL, PA STOGA STUDENTE FPZ-STUDIJ NOVINARSTVA TREBA ŠTO CJELOVITIJE OBRAZOVATI U TEORIJI I PRAKSI KAKO NE BI VIŠE BILI ŽRTVE BESPOTREBNIH JEFTINIH UVOZNIH MEDIJSKIH (AUSTRIJSKIH) ‘FRANŠIZA’.


Štovane kolegice i kolege, štovani profesori,

Obraćam Vam se kao diplomirani student Fakulteta, stvarni pionir nezavisnog komercijalnog i istraživačkog novinarstva u Republici Hrvatskoj i regiji (od 1989.) i inovator koji je uveo nove grafičke i tekstovne postavke u hrvatske medije. Uz navedeno, izradio sAm dvije makete za niskotroškovne dnevne novine (1995: ‘EUropa Express’; 1986: ’24 Express’) od kojih je, primjerice, Jutarnji list djelomični preslik u rubrikama i dopunskim sadržajima moga projekata ’Europa Express!’ iz 1986.

Kao profesoru na srednjoj ekonomskoj školi, u sadašnjim vremenima monetarne i medijske okupacije Hrvata, uzrokovanih koristoljubljem i neznanjem političara, zlo mi je kad vidim kakve nerelevatne učenike i kadrove proizvodi hrvatsko školstvo, odnostvo školstvo u Hrvatskoj.

Navedeno se djelomice odnosi na postojeći Studij, kao i ‘Studij’ novinarstva (potonje se odnosi na: Hrvatski studiji, nap.p.) , odnosno nezadovoljavajuću razinu novinarskog senzibiliteta, tj. izočnost želje, ambicije, ‘krvi’, žrtve, prijegora i sličnih vrlina koje se studentu-budućem novinaru moraju usaditi, ali koja nedostaje kod velikog broja studenata viših godina koje sam upoznao. Usprkos radionicama (TV, Radio, Informatika), izdanjima (Puls i dr.), te kvalitetnim kolegijima Tisak i Istraživačko novinarstvo, studenti uglavnom nisu dovoljno ‘uvučeni’ u stvarno novinarstvo.

Fakultet nudi Informatičku, radionicu, Radio Student (praksu i radionicu), TV Radionicu, ali oni pravi, budući ‘rasni’ novinari koji dnevno proizvode teme, zanemareni su (osim,uvjetno, projekta Puls) i nemaju radionicu posvećenu stvarnoj životnoj praksi manje redakcije dnevnih novina koja bi bila komplementarna odgovarajućim kolegijima.

Svrha i funkcija FPZ-Studija novinarstva je oblikovanje i proizvodnja dostatnog broja novinara i kasnijih urednika s potrebnim znanjem i iskustvom (u okviru školovanja) podobnih za hrvatsko komercijalno novinarstvo. Na žalost, velikom broju studenata obaju studija koje sam kontaktirao nedostaju i znanja o financijskom i organizacijskom ustroju medija, što bi im nedvojbeno podiglo uvećalo razinu svijesti i (samo)odgovornosti bez koje novinar ne smije ni funkcionirati.

Napomena: Ovaj dopis i prijedlog uzrokovan je činjenicom da sam osobno žrtva (ne)rada hrvatskih sudova koji su mi od 1992. uzrokovali golemu, neutvrdivu ukupnu štetu (običnašteta, izmakla dobit, nematerijalna šteta) čiji najniži prag danas iznosi oko 150.000.000 (stopedesetmilijuna) kuna. Ovakav odnos stvarne legalizacije kriminala onemogućio mi je pokretanje daljnjih medijskih i poduzetničkih projekata,poput dnevnog lista kojeg sam od početka projektirao kao klasični dnevnu novinu s inovacijama u sadržaju, tekstovnim predlošcima i obliku, te kao e-novinu koja će od 2007-08 izlaziti na stalnom elektronskom savitljivom monitor-papiru. Takav će medij uzrokovati stalno osvježavanje informacija, a korisnici će biti priključeni stalnom bežićnom vezom, sličnom onoj današnjih mobitela.
Daljnja je tragedija i antihrvatska politika da ni HBOR ni tzv. ministarstva poduzetništva nisu uzimali od 2000. u obzir kreditiranje komercijalno perspektivnih medijskih projekata, uz ugostiteljske i trgovačke.

Mediji XXI stoljeća razliku se u sadržaju, obliku,dinamici (osvježavanja i dostupa), distribuciji itd. od svakog medija dosad, pa u suglasju s tom paradigmom treba pripremati studente za istraživanjem novih vijesti i informacija. One koje sam susreo pokazali su se kao lijeni i besciljni, odnosno kako su zapravo upisali su novinarstvo jer je kao jedan od najlakših studija. Svi bi oni htjeli pisati neke salonske brbljarije, ali malo tko od njih želi prinijeti svoju žrtvu vremena i truda za napredak u svoj istinskom novinarstvu (što je, podsjetimo se, sine qua non ozbiljnijeg novinarstva i rada u medijima).

Na žalost, krajnji je učinak studija novinarstva stvaranje nekolicine mediokriteta i diplomiranih ‘big brother novinara’, odnosno mladih ljudi koji se još nisu toliko prosvijetlili da mogu prevladati društveno nametnutu nit imbelicizma od uzvišenog društvenog značaja onog što će raditi.

Obzirom da mediji oblikuju današnji svijet, onda Vam je jasno kakav će nam sutra biti svijet sutra kad veliki broj sadašnjih studenata novinarstva završi studije.

Novinarstvo nije posao, novinarstvo je cjelovit odnos prema životu, obveza i odgovornost, zadovoljstvo i uzbudjenje, novinarstvo se živi 24 sata. Oni koji misle i rade drugačije predstavljaju društvene blefere i nisu zaslužili okaljavanje odgovornosti i vrhunskog statusa profesije novinara obzirom na utjecaj medija i novinarstva na svakodnevni život.

No, bez konkretne vježbe, shvaćanja postupka i procesa implementiranih u novinarski/medijski projekt (dnevne novine), studenti će biti zapravo nepripremljeni kada diplomiraju, te će shodno tome, nedovoljno informirani i ndedorečeni, postati profesionalni ‘robovi’ u interesu uvoznika ili hrvatskih tzv. tajkuna.

Kao student jedne od prvih generacija Novinarstva na FPZ u Zagrebu, smatram svojom obvezom ponuditi Vam projekt koji sadržava vrstu Radionice koja sadrži konkretan postupak analize medijskog i tiskovnog tržišta u Republici Hrvatskoj i svijetu, budućnosti novinarstva i medija, te oblikovanje simulacije dnevne novina za tržište u Republici Hrvatskoj, susjednim zemljama (BiH, Slovenija), kao i ukupnom svjetskom tržištu, posebice u državama gdje žive Hrvati (pr: Njemačka, Australija, SAD i dr.).

Za studente koji će dragovoljno sudjelovati u Radionici radnog naziva MEDIJSKA RADIONICA: POKRENIMO DNEVNE NOVINE – PODUZMIMO HRVATSKU!, a koja bi se održavala tijekom II semestra, odnosno od 15. siječnja do 1. lipnja 2006., tj. dogovorno po dinamici i terminima koji su u suglasju s rasporedom kolegija, dostupnosti prostorije i opreme, ispitnih obveza i sl., te pripreme i nabavke dodatne opreme, detaljno ću artikulirati program čiji su čimbenici kako (okvirno) slijedi:

Program ( Radni naziv): RADIONICA:
POKRENIMO DNEVNE NOVINE – PODUZMIMO HRVATSKU!

Opis: Radni naziv referira na sadržaj Radionice kao i na korisnu funkciju obrasca medijskog projekta koji bi svojim sadržajem informirao, korisno usmjerio i kvalitetno zabavio čitateljstvo uzbudljivim i originalnim (u sadržaju i obliku) sadržajem, kako internet (e-izdanje), tako i klasičnog tiskovnim izdanjem.
Razumljivo, Radionica bi obradjivala dnevnu novinu, interaktivnu u svome internet obliku (web portal), koja služi ka poticanju i podršci proizvodnom i globalno konkurentnom/kompatibilnom poduzetništvu, oblicima samozapošljavanja kroz započinjanje poduzetništva, inovativnim nebankarskim inovativnim načinima financiranja, posebice za nova poduzetništva mikro, male, i srednje veličine (u odnosu na godišnji promet i broj zaposlenih), te bi samo pokrivanjem tog sadržaja funkcija Projekta bila društveno korisna.

Dokaz: Sadašnja lepeza poslovnih dnevnih novina i tiskovina tipa Lider,Banka, Business.Hr (nap: priprema novinice Business.Hr stajala je 3-4 Mio Eura (???!!!) i dr. zapravo cementiraju postojeće stanje, koje je podsjetimo se nastalo iz klasičnog kriminala (po logici razborite prosudbe – common sense) aranžiranoj od strane političkih garnitura i tzv. tajkuna u postupku tzv. privatizacija i drugim oblicima pogodovanja privatnim interesima na štetu javnog dobrostanja.
S druge strane, nijedna tiskovina se ne bavi podrškom za: a) više od milijun i pol Hrvata koji su nezaposleni, nedovoljno zaposleni ili plaćeni u odnosu na svoj učinak i potencijale i b) mlad(j)im ljudima koji ne mgu doći do početnog kapitakala za financiranje poduzetništva (priprema, razvoj proizvoda/usluge, formalni troškovi, promidžba itd.).
Navedenom bi rubrikom koja sadrži rješenja,korisne tekstove i relevantne oglase, simulacija dnevne novine radnog naziva HRVATSKA EXPRESS! ostvarila početne usporedne prednosti nad drugim izdanjim i izvorima informacija, jer se time ne bave ni nadležna Ministarstva (MINGORP), čak ni Udruga malih i srednjih poduzetnika.

Slogan: ‘PODUZMIMO HRVATSKU!’ stoga se odnosi na gorenavedeno.Poduzmimo Hrvatsku istinskim poduzetništvom (izvoznim, deficitarnim) i medijima prije nego što političari rasprodaju hrvatsku imovinu i Hrvati postanu gosti u vlastitoj državi tzv. političkom voljom.

1. VODITELJ RADIONICE - Pro bono (UZ STRUČNU PODRŠKU,KAO I SURADNJU AKTIVNIH MEDIJSKIH DJELATNIKA: Ivan Ostoja, dipl. novinar-urednik /prof. engleskog i talijanskog/završio poduzetničke seminare HBOR i dr./ poslovni savjetnik, suradnik Hrvatske agencije za promicanje ulaganja, direktor privatne razvojne agencije u Hrvatskoj/ pokretač naezavisnog i istraživačkog novinarstva i medija u obliku i organizaciji dominantnim danas u Hrvatskoj i svijetu, i dr.

2. DOB STUDENATA: Radionica je ipak namijenjena studentima viših godina (3-4), ali to nije uvjet. Kreativni potenciujal, ambicija, upornost, radne navike i odovornost ipak su primarni kriteriji za sudjelovanje u Radionici.

3. RADIONICA bi sadržavala sljedeće tehničke uvjete, koji se mogu uskladiti s postojećim na Fakultetu političkih znanosti, kao i resursima dostupnim na drugim lokacijama uz podršku, primjerice, CARNET-a (Nacionalna sveučilišna knjižnica i dr. ):
- prostorija u kojoj bi svaki od dragovoljnih sudionika imao prostor za pisanje, modeliranje, ‘maketiranje’ novina, slušanje i aktivno sudjelovanje,
- informatička oprema (kompjuteri s snimačima, dostup internetu, mediji za skladištenje podataka – CD-ovi i dr., - potrebni software za grafiku i tekst modela novina, izradu web stranice/portala itd. Napomena: Za navedeno je moguće potražiti prikladnu outsourcing uslugu.

Korist: Na taj bi se način sudionici učili istraživanju barem javno dostupnih podataka koje mogu koristiti, primjerice, ‘skidanju’ svih dostupnih dnevnih novina i tiskovina na svijetu, analizi sadržaja, (grafičkog) oblika i žanra, opsega i vrste publike kojoj se obraća, itd.
- u suradnji s hosterima u Hrvatskoj ili trg. društvima aktivnih u medijskim sadržajima tzv. Novih medija (pr. Internet dnevnik d.o.o. u Šubićevoj 3, Zagreb), kao i sponzorstvu aktivnih info-portala (pr.: T-com i sl.), e-izdanje dnevne novine ‘Hrvatska eXpress!’, po svojem oblikovanju ili barem ostvarenju minimalnih zahtjeva za što češće ažuriranbje (RSS i dr.), može se pokrenuti kao početan oblik tijekom detaljnijeg profiliranja dnevne novine.
Konkurencija: Obzirom na stanje školstva i stalnu nedostatnost sredstava, Projekt: Hrvatska Express!” u elektronskom i tiskovnom izdanju može se u finalnoj dobi pripreme i ustroja kapitalizirati (što je već viša dimenzija i iznad dosega FPZ - Studij novinarstva), a fair postotak ostvarene zarade po prerastanju projekta u komercijalan proizvod uplaćivao (donirati) bi se na račun FPZ-Studij novinarstva za svrhe nabavke dodatne opreme, obrazovanja studenata, i sl. čime bi se FPZ obeštetio za troškove i usluge prostpora, opreme i dr., te s druge stane stvorio stalni izvor prihoda za dodatne djelatnosti (naravno, dok izdavač dnevne novine bude solventan i dohodovan).

Napomena: U optimalnom slučaju ostvarenja, gorenavedeno bi se primijenilo u okviru postojećih zakona i propisa, s činjenicom da je veliki broj zakona i propisa, kao i obrazaca sudske prakse, još uvijek nepotpun, nereferentan i predstavlja nes(p)retne prijevode zakona drugih zemalja u kojima je stupanj razvijenosti i odgovornosti drugačiji od naših, kao i sustav kazneno-materijalnih sankcija za tzv. državne zaposlenike za učinjeno i neučinjeno, odnosno za učinke koji su zbog njihova neznanja u odnosu na položaj koji obašaju, nesposobnošću,podobnošću i koristoljubljem stvorili javnu štetu i privatnu korist suprotnu ljudskim pravima, ustavu, zakonima i propisima.

I SAŽETAK RADIONICE (okvirno, po dobima suradnje):

I. Suradnja izmedju Falkulteta političkih znanosti - Studij novinarstva (dalje: NOVINARSTVO) i Ivana Ostoje (dalje: OSTOJA) sadržavala bi etapno informativno i praktično uključivanje studenata, kao i zainteresiranih relevantnih fizičkih i pravnih osoba i organizacija u postupak stvaranja hrvatske dnevne novine radnog naziva HRVATSKA EXPRESS! / za internet izdanje: HRVATSKA eXPRES! (dalje: HRVATSKA EXPRESS!) čime bi stekli praktično znanje, iskustvo, mogućnost podrške i kasnijeg zapošljavanja studenata Novinarstva kroz pokretanje novog medijskog projekta ili novih medijskih projekata čiji su glavni sadržaj proizvodnja i distribucija informacija inovativno oblikovanih u suglasju s žanrom projek(a)ta

II. Radionica: HRVATSKA EXPRESS! Služila bi u informaciji, ukupnom sadržaju i obliku promicanju i zaštiti najprimarniji stvarnih interesa Hrvata i Republike Hrvatske u svrhu postizanja povećane gospodarske razvijenosti, pravičnosti u ukupnim odnosima, razvoju znanosti, kulture, zdravstva, komunalne infrastrukture i ekološke svjesnosti, uvećavanja medijske kulture pučanstva i sl. Istina kao najviši oblik zakona i ljudskog stanja biti će prioritet novina radnog naziva HRVATSKA EXPRESS! Ukoliko dnevna novina i mediji ne služe istini, služe obmani i laži pojedinaca ili grupe, što dovodi do dezorijentacije javnosti i pojačanog kaosa, kriminala na svakoj razini, pljačke javnog dobra, individualnih zločina, te legaliziranja ostvarenog kriminala ako isto služi interesnim grupama, iako su protivne temeljnim moralnim vrijednostima društva, ljudskim pravima i ustavu.

III. UVOD: Nakon preddogovora o sadržaju, optimalnom obliku izvedbe (naglasak na individualnom radu) Radionice radnog naziva: POKRENIMO DNEVNE NOVINE – PODUZMIMO HRVATSKU! (dalje: RADIONICA), osobno ću definirati Program Radionice te istog predati nadležnoj razini FPZ-Novinarstvo ili drugim, ukoliko su iste potrebne za odobravanje Radionice. Program će sadržavati programa rada u sadržaju i obliku, opis potrebne opreme i uvjeta, odnosno prijedloge kako iste najoptimalnije i najučinkovitije riješiti u okviru postojećih uvjeta i sredstava, uključujući i sudjelovanje trećih fizičkih i pravnih osoba koje nalaze interes u Radionici i proizvodu Radionice, uključujući mogući ili iskazani kreativni i radni potencijal sudionika Radionice.

IV. Nadležne osobe Novinarstva, odnosno FPZ-a, suglasiti će se ili odbiti Prijedlog Programa, odnosno modificirati će istog porema savjetima, korekcijama i sl. u cilju poistizanja što praktično većeg stupnja praktične obuke i treninga studenata, odnosno budućih novinara.
Napomena: Pokušaj e-magazina na Hrvatskim studijima-Novinarstvo nije uspio zbog manjka interesai radnih navika studenata, nedostatnog potencijala, kreativnosti i želje tamošnjih studenata, a slično se dogodilo i s tiskovinom Novinarstva Puls, iz jednostavnog razloga što komercijalni i ukupni potencijal projekta nije bio dosztatan za animiranje kako studenata tako i javnosti.

V. OKVIRNI PLAN RADA:
Satovi 1-4 (Radionica se može obavljati i u blok satovima ili prema mogućnostima): Upoznavanje s novinarstvom; kratki sažetak trenutačnog dnevnog novinarstva u zemlji i svijetu; opis izdanja i žanrova, s ukupnim sadržajem i oblikom u svijetu; pregled stanja dnevnog novinarstva u Hrvatskoj; implementacija internet izdanja kao vrste dodatnog/interaktivnog sadržaja medijskog projekta dnevne novine; ispitivanje tržišta o definiranju vrste dnevnih novina koje trenutačno nedostaju vjerojatnim i budućim kupcima-čitateljima dnevne novine, te o komercijalnim i informativnim posebnostima prosperitetne buduće novine (unique selling points).

ZADACI: Dostupni izvori informacija – A) polaznici Radionice trebaju izvijestiti o žanrovima dnevnih novina u svijetu, tipologiji dnevnih novina, posebnosti svake vrste, grafici i tekstovima, načinima distribucije (informacija) i sl., B) Diskusija o stanju u medijima u Hrvatskoj, dnevnim novinama, novinarstvu, pokrivanju područja i dr.
CILJ I SVRHA: Praktičan i snažan uvod u dnevno novinarstvo, kojeg sudionici Radionice trebaju što prije apsolvirati kako bi mogli kvalitetno sudjelovati u Projektu opremljeni što cjelovitijim informacijama. Naime, Radionica za razliku od velikog dijela osnovnog, srednjeg i višeg školstva u Hrvatskoj neće biti generator budućih diletanata, nego i napretka u znanju i mogućnostima studenata, pa se stoga ne smije gubiti beznadežno dugo vremena na uvode i općenitosti u Radionici.

VI. Satovi (5-8): Predavanje i rasprava o: organizaciji jednog medijskog poduzeća; ustroju i organizaciji ; financiranju i uvjetima za stvaranje profitabilnosti i tržišnih vrijednosti, kako bi se sudionici Radionice što potpunije uputili u cjelokupnu problemnatiku dnevnih novina, uključujući i potrebu za aktoivnijim doprinosom komercijalnom učinku izdanja. Studenti i novinari malo znaju o ovom sektoru, tomu i njihova relaksiranost i neodgovornost za razinu (budućeg) rada, što je i slučaj s administrativnim državnim službenicima na razinama ministarstava i sl. Paralelno s ovom tematikom, raspravljati će se o rezultima njihova traganja, izvješća o novinama u svijetu i zemlji te o vrstama poželjnjih potencijalinih projekata. Uvesti ću ih takodjer i u praktičnoj strani tzv. agregiranja vijesti (što rade web portali Iskon, Monitor itd.) koji uništavaju istinsko novinarstvo jer predstavljaju ‘novinarski’ polulicencirani ili besplatni medijski parazitizam (uz laganje za broj posjeta web stranicama ili portalima).

ZADATAK: Gruba shema prijedloga za dnevne novine (žanr, format, ciljna publika, fokusi, broj sudionika u redakciji i dr.); prijedlozi rubrika, inovativnosti i sl. koje će podignuti razinu dnevnog novinarstva u Hrvatskoj.

VII. Satovi (9-12): Nakon izlaganja sudionika Radionice, osobno ću im predočiti prijedlog platforme konkretnog modela INFOIDA (informativnog tabloida) naziva ‘HRVATSKA EXPRESS!’ uz opciju elektronskog izdanja ‘HRVATSKA eXPRESS!’, uključujući i ukupne grafičke, tekstovne, itd. Potom ćemo sinergirati najkvalitetnije prijedloge u cjelinu koja bi trebala tvoriti okosnicu simulacije/modela dnevne novine koju ćemo proizvesti u Radionici. Predloške o kojima će se razgovarati, koje će se anlizirati te u sinergiji ili pak u optimalnim odnosima s njihovim radovima, stvoriti sinergija koja donosi novu informativnu uzbudljivost i cjelovitije informiranje što većeg broja Hrvata.

24sata se reklamira: ‘Cijela infomacija za pola cijene’.
HRVATSKA EXPRESS!:’ Prava informacija nema cijenu. Loša informacija je uvijek u pola cijene’ i dr.

Studente treba učiti zakonu da su oni ‘roba’ na tržištu i da u takvoj ekonomiji više nema stalnog oslonca na državu (porezne obveznike) nego trebaju odmah krenuti (simulativno) na stvaranje svog mjesta u medijskom prostoru Republike Hrvatske.

Nakana je Projekta da se može praktično realizirati s malom redakcijom i velikim brojem tzv. outsourcing usluga (grafika, agencije, izvori vijesti i informacija, web masteri, marketinške agencije, prodaja, druge usluge), a pri tome hrvatski će studenti-budući novinari naučiti što je dostojanstvo novinarske profesije i hrvatskog gradjanina koji je predugo bio sluga stranim interesima


RADNI MODEL NOVINA (ZA POČETNU OVIRNU INFORMACIJU):

MOJ RADNI/ORIJENTACIJSKI PRIJEDLOG RUBRIKA SIMULACIJE DNEVNE NOVINE ‘HRVATSKA EXPRESS!’.

NAZIVI uz egide (okvirni primjeri, postoji elaborirani model):

100% NOVAC. Može biti i Vaš!
100% NOVAC! Ne dopustite da se dogadja samo drugom., i slične egide: Stranice – poduzetništvo, kvalitetne i originalne vijesti za sve nezaposlene, zaposlene, poduzetnike i buduće poduzetnike, odnosno one koji nemaju novaca adekvatnog njihovim stvarnim sposobnostima itd..
VISOKA POLITIKA. Jer Vi ste na prvom mjestu.
Opisi tzv. visoke politike s stajališta istine i pravih informacija koje visoka politika pokušava zataškati i marginalizirati da ne bi prestala biti – ‘visokom politikom’. Takodjer, egide rubrika otkrivaju cinizam kao otklon od svijeta koji nije moralan, a podsjeća i na slogan Erste banke, Agrokora itd., što opet dovodi do pitanja: Kako je uopće nastao Agrokor? Odnosno, tko je i kako platio tadašnji (Uni)konzum, te na račun koga (tko je oštećen?). Naravno, sve su to bila djela tzv. visoke politike, a zašućeno je jedina istina o motivima i radnjma ljudi koji se njome bave.
BLOGIRANJE DO DASKE.Budite zvijezda pet minuta.
Odabir najboljih blogova u zemlji i svijetu, te poglavito onih još neobjavljenih iz svijeta politike itd.
ŽIVOT. Kroz Hrvatsku.
Teme iz gradova Hrvatske, o bespravnim gradjevinama i pozitivnim primjerima funkcioniranja lokalnih samouprava....
SVIJET. Nekad se činio tako dalekim i nedostižnim.
O svjetskim dogadjanjima grafički prikazanim na internet način, o svijetu kao izvoru neprestanog kaosa i borbi pojedinaca i grupa za moć, novac i slavu za što nijedna cijena nije skupa. Posebice ako su u pitanju životi i standard življenja drugih ljudi.
KOMENTARI PUNIM GASOM. S ovom rubrikom lakše se diše.
Pisma, stajališta,prijedlozi, savjeti, kritike iz najvaćnijih i ljudim najvažnijih područja života.
Psssst!!!(CAFFE CROATIA). Demonska moć trača./Istina je jedino ono što se prešuti./
O pričama na rubu istine ili toliko istinitim i nevjerojatnim da u njih nitko ne vjeruje...
Na žalost, u raznoraznim birtijama, Hrvatskom saboru, Vladi, kafićima itd. stanuje govorna (ne)istina o životu, uspjehu, bogaćenju i osiromašenju u Hrvatskoj, kao i pričice na granici trača o tzv. zvjezdama i zvjezdicama. Hrvati, od političara nadolje (ili nagore) brbljaju i blebeću najveći dio svog dana.
SKANDAL. S Vama kroz život.
Novinar, kao korektor društva u po razboritoj prodsudbi dobrog i zlog, poštenog i lopovskog, časnog i besčasnog itd. ne može ostati po strani uokviren sadašnjim poremećenim vrijednostima u kojima je (nekažnjeni) javni kriminal postao modus vivendi u činjenju svakoga tko za to ima prigodu ili onog koji je želi.
KRIMINAL EXTRA. Ponekad je samo mašta granica.
O jezivim dogadjanjima, te nekažnjenom kriminalu...
SPORT FENOMENAL. Kakvog niste znali./ Počinje tek kad se utakmica završi.
Izvješća o športskim dogadjanjima, ali uz obveznu posredno ili neposredno vezanu eksluzivu. Rubrika uključuje i izvješća s kladionica te igara na sreću, koje mnogima predstavljaju dodatni izvor, odnosno gubitak prihoda. Šport Fenomenal sadržavati će dodatke koje je čine posebnom, jednako kao i web servis HRVATSKE eXPRESS! koji priprema na odredjeni način i vrstu svjetske burze igara na sreću.
NETOMANIA. Internet nam je postao način života.
Najvažnije i najsenzacionalnije obavijesti, prigode, besplatni programi, savjeti itd.
TELEKOMI.Istine iz svijeta pričanja na daljinu.
DIJASPORA NON STOP. Istina je tamo negdje.
Izvješća iz dijaspore, poglavito o stvarnim poslovnim, znanstvenim, medijskim iztd uspjesima naših ljudi. Krajjnje pozitivna rubrika, uz naravno osvrte na bleferske grupe poput tzv. Grupe 100, kao i provjerenih ‘stručnjaka’ koji su se ‘žrtvovali’ (poput primjerice Ivice Mudrinića) i dohrlili iz inozemstva u domovinu da joj pomognu svojim (deklariranim) znanjem (i odsustvom svog kapitala)...
AMEN. Bog i Hrvati. Moralne i povijesne crtice neophodne za život.
Hrvati kao jedni od rijetkih preostalih katoličkih naroda,uz Poljake, Irce, Talijane,Španjolce, Austrijance i dr, a nekad brana od muslimanskog genocida i osvajanja, zaboravljaju osnovne riječi kršćanstva o dobroti kao temeljnom načinu življenja... Kao nadomjestak služe im uvozni imbecilizmi koje stvaraju duhovnu pustoš, neznanje i kretenizam poput emisija tipa Big Brother , jezive tzv. humorističke serije na TV, i sl.
E!NIGMA. Rješenja u životu su uvijek su pred Vama.
Kako postati milijunaš, Horo(rr)skopi, križaljke, Savjeti iz loto-a, Burza igara na sreću itd.
POVRATAK U BUDUĆNOST. Povijest kakvu Vam nisu rekli.
Neinformiranost o povijesti stvara nesnalaženje i katastrofu u sadašnjici...
JUNIOR. Zavoli školu!
Savjeti i razgovori u svezi s nastavom, ispitima, ponašanjem, učenjem, biranje najboljih razreda, škola itd.Podrubrike: HITOVI! td.
TV RADIO plus. Sada konačno znate.
Originalna postavka programa, uključujući net stranice, kina, kazališta, galerije itd.
24 Sata. Kojih nema u 24 sata.
Zadnja stranica s ‘sočnim’ i korisnim vijestima koje se ‘zaljepe’ za pamćenje čitateljima.
itd., prema dogovoru i potrebi.

DODATNO:PRILOZI / RUBRIKE:

RAZGOVORI BEZ KOČNICA – Prilog – intervjui ‘do daske’.
HRVATSKO DIJETE VIŠE. Spasite Hrvatsku novim životom.
O demografskoj katastrofi u Hrvatskoj i Europi, rješenjima protiv skorašnjeg izumiranja hrvatskog naroda....
POSLOVNI SUPERMARKET – prilog – o poduzetništvu, vijesti, prvorazredni savjeti koje nigdje drugdje ne mogu saznati – krediti- financijska rješenja itd.
100 % OGLASNIK. Najkorisniji u cijeloj Hrvatskoj.
Specijalno odabrani oglasi koji uključuju i najvažniju rubriku, uz linkove na web stranici HRVATSKE eXPRESS!– POSAO PLUS!!! Novim poslovima i samozapošljavanju,kreditima itd. Posvećuje se pažnja u svakom broju, a ovo je dodatak.
TESTAMENT. Prilog ili rubrika o sjećanjim a i umrlima tjedna uz priče o njima.
DA! Uvijek kažite svojoj ljepoti i neodoljivosti.
Prilog ili rubrika za žene, s čudesnim receptima, savjetima, formulama za ljepši život itd.
S DRUGE STRANE.
Prilog o misterijima koje golicaju pozornost i uzbudjuju. Gdje je zapravo početak i kraj istine?
FILM I ESTRADA .
ZNANOST i UMJETNOST.Prilozi ili rubrike koje intelektualno produhovljuju novinu, kao i razinom tekstova.
eXXXpress! Mmm, ljubav je najljepša stvar u životu. Ne gubite vrijeme.

Napomena: Svaka od navedenih rubrika ili cjelina posjeduje veliki broj podrubrika, najava, grafičkih rješenja, rješenja u nadnaslovima itd.

Po izlaganju materijala, sudionici Radionice dobijaju zadatak pregledavanja svih sadržaja iznesenih na Radionici i spajanja istih u suvisli prijedlog novina, uz dodatne savjete, koji po njima imaju komercijalni potencijal, svježinu sadržaja i izričaja, i dr.

DISKUSIJA se odnosi na modeliranje tiskovnog izdanja HRVATSKE EXPRESS! kao i elektronskog izdanja, s dodatnim alatkama (forum, mail, anketa, Blog, RSS itd.), s tim da e-izdanje treba ’štititi’ tiskovno izdanje i doprinijeti pojačanom zanimanju za tiskovno izdanje (od 2007. prvo hrvatsko elektronsko izdanje mobilne dnevne novine)

VIII. Satovi 13- 16: Diskusija i podjela zadataka na postojećim premisama o žanru, kvaliteti novina, izvoru informacija s praktičnim pregledom svake radnje koju sudionici Radionice trebaju napraviti, počevši od grafičkog izgleda, iznalaženja najboljih rješenja, razgovora o software-u itd. Naime u toj dobi, nakon ‘odrastanja’ problematike pokretanja dnevne novine u sadržajnom i grafičkom aspektu, najvažnije je pokriti pripremu za simulaciju proizvodnje novina u grafičkoj postavci i pokrivanju područja.

ZADATAK : Za probni broj, nakon dogovora, odnosno podjele zadataka, definiraju se parametri i u dogovorenim uvjetima suradnje probni broj kreće u pripremu – novinari dobijaju ili predlažu teme – područja, a grafičari (outsourcing usluga ukoliko ne postoje interesenti) obradu apstraktnih tekstoiva radi okvirnog izgleda novina.

Već od tih sati, svakom sudioniku treba biti jasno da sudjeluje u uspjehu ili propasti Projekta, koji je realna simulacija stvarnog tržišnog projekta. Ukoliko sudionik nema tekst ili opremu teksta za kojim žudi javnost, kao i ukupan grafički izričaj novina, ostati će gladan jer nitko neće kupiti novinu. Tako se stvaraju neophodna obveza i odgovornost, koji su preduvjet bavljenja novinarstvom. Radionica će dakako filtrirati one koji su zalutali na fakultet, odnosno one koji ga nisu ni zaslužili, a pogotovo one koji ne žele ni sudjelovati).

U ovoj dobi predstavljanja okvira Radionice ne bih izlagao detalje nastavka niti sve opcije premisa i razvoja Radionice, ali sigurno je da će Radionica, pod uvjetom da je zadovoljavajuće podržana od Studija novinarstva i relevantnih instanci, uvesti neke od presudnih novina u korisnosti i praktičnoj samodostatnosti studija.

1. ODNOSI SE NA STVARNI ŽIVOT DANAS I U BLIŽOJ PROJICIRANOJ BUDUĆNOSTI, TE SUKLADNO TOME PROIZVODI KADROVE KOJI SU SPOSOBNI, ZA RAD I ORGANIZACIJU.

2. STUDIJ, U SUGLASJU S ZAKONIMA I PROPISIMA, KONKRETNIJE DJELUJE NA ŠIREM POLJU RAZVOJA HRVATSKIH MEDIJA (U SADRŽAJU, OBLICIMA, NAČINIMA DISTRIBUCIJE i dr.) ŠTO REZULTIRA OSMIŠLJAVANJEM, ORGANIZACIJOM I MOGUĆOM KASNIJOM KAPITALIZACIJOM (IZVAN FAKULTETA) NOVIH PROJEKATA KOJI POVRATNO UZVRAĆAJU FAIR VRIJEDNOST FAKULTETU OSTVARENIM PRIHODIMA KROZ DONACIJE I SL. TAKO BI SE FAKULTETU STVORIO IZVOR DODATNIH SREDSTAVA ZA NABAVKU OPREME, SOFISTICIRANJU ORGANIZACIJU PRAKTIČNOG DIJELA NOVINARSTVA i sl.).

3. POTIČE SE DESETLJEĆIMA ZATOMLJAVANI HRVATSKI INTELEKTUALNI SOFTVER, OSLOBADJAJU POTENCIJALI ANGAŽMAN KOJIH MOŽE DOVESTI DO PRAVOG ‘BOOMA’ HRVATSKIH IZVOZNIH MEDIJSKIH PROIZVODA UMJESTO DA UVOZIMO OD PRIMJERICE, AUSTRIJANACA, MEDIJSKU ‘TOPLU VODU’.

4. STAVLJA SE NAGLASAK NA DOSTOJANSTVENOST I ČASNOST NOVINARSKOG POZIVA, ARTIKULIRAJU NOVINARSKE DRUŠTVENE OBVEZE I ODGOVORNOST, A NOVINE DOBIJAJU ULOGU KOREKTORA NAPADA NA JAVNI INTERES OD STRANE NEKIH POLITIČARA I GOSPPODARSTVENIKI, TIM VIŠE ŠTO SU I DANAŠNJI TISKANI MEDIJI UGLAVNOM U SLUŽBI NEJAVNIH INTERESA.


U nadi za što skorijim susretom i konkretnijm detaljnim razgovorom kojim ćemo parametrizirati optimalne oblike sadržaja suradnje.


S poštovanjem,

Ivan Ostoja


IVAN OSTOJA - KRONOLOŠKI SAŽETAK ŽIVOTOPISA:

1979: Izdavač,tvorac ‘niskotroškovne poslovne konstrukcije’ i producent TOP 10 hit ploče u Njemačkoj (s Kevinom Keeganom,tadašnjim najboljim nogometašem Europe).Ista je postala po parametrizaciji početnih troškova jedna od prethodnica kasnijih internet načina financiranja, proizvodnje, marketinga i distribucije u svjetskoj glazbenoj industriji; 1999/2000. osvojio vrhove relevatne mp3 top liste s virtualnim projektom TESLA GIRLS! sto je postao obrazac kasnijih svjetskih uspješnica (pr. Gorillaz i dr.);
1989: Suutemeljitelj nezavisnih medija i novinarstva u (S)RH, pokretač prvog komercijalnog tjednika (ST) koji je osnovan i pokrenut s 2.000,00 tadašnjih dinara,usprkos metočnim glasnima o većem iznosu. ST je trebao biti dijelom medijsko-financijskog mini koncerna u koji je trebala spadati i komercijalno-investicijska banka ‘InveST plus! Banka’ ;
1990: Sudionik u koncipiranju i prvoj fazi osnutka jedne od prvih privatnih banaka u RH;
1992: Sudjelovao sam u pripremi pokretanja i osnivanja Svjetskog hrvatskog kongresa u Bonnu;
1992-1997: Izradio sam elaborat i maketu prve hrvatske privatne dnevne novine ‘HRVATSKA EXPRESS!’-trenutačno u izradi prvog elektronskog interaktivnog i tiskovnog izdanja dnevne novine-portala ’HRVATSKA e-XPRESS! (isti je bio obrazac za rubriciranje budućeg Jutarnjeg lista 1996/97 godine, nap.a.) - Projekt: HIT INDUSTRIJE
1999: Dobio odlične ocjene na testiranju provedenom od pripadnika Svjetske banke;
2000: Nakon neprihvaćanja Elaborata o potrebi prerastanja HAPU-a u Hrvatsku razvojnu agenciju, na ruševinama HAPU-a pokrenuo sam Hrvatsko društva za razvoj i poduzetništvo čiji sam direktor bio do listopada 2002;
2002: Suradnik Ministarstva za obrt,malo i srednje poduzetništvo, kao i Saveza Štedno-kreditnih zadruga, u osnivanju Banke malog poduzetništva od svibnja 2002 (koja je bila strateški prioritet Vlade RH do lipnja 2003) ;
2002-2003: Promicatelj potrebe uvodjenja financijskih derivata na tržišta kapitala u Republici Hrvatskoj i Regiji kao načina trenutačnog uvećanja ukupnih vrijednosti (suradnja HGK,HIBO), i dr;
1996-2003: Sudjelovao kao savjetnik u stvaranju boljih svekolikih uvjeta razvoja i rada poduzetništva,te u cjelovitoj priptremi projekata malog i srednjeg poduzetništva – Development Forum (inovativne metode i instrumenti financiranja i podrške MSP;
1992-2005: Radi lošeg rada sudova i nepoštivanja razumnih rokova radi postizanja pravičnog rješenja, usprkos činjenici da su tužba i ročište bili javni, oštećen sam od 1991. god za najmanje 2 milijuna DEM obične štete, ne računajući dokazanu izmaklu korist i nematerijalnu štetu radi isključive krivnje pravosudnog sustava u zadržavanju štete do razine nemogućnosti naplate i druge dokazive nematerijalne štete (minimalni prag štete trenutačno iznosi izmedju 40 - 150 milijuna kuna po najminimalnijim pragovim izračuna štetete - dopis za Nagodbu je u Državnom odvjetništvu prije Ustavne tužbe za naknadu štete zbog sporog rada sudova i nepoštivanja razumnih rokova) ;
1998-2005: S grupom stručnjaka (programera) razvijam platformu internet mikroplaćanja 'MicroPhone' koja bi distribuirala medijske sadržaje online, sa isplativim načinima plaćanja takvih razmjera (u ovom su trenutku transaktivni troškovi plaćanja putem kartice preskupi);
2004-2005: Suradnik poslovnog mjesečnika ‘Croatiabiz’ i tjednika ’Fokus’; suradnik USAID programa za mikrofinanciranje (početni stadij suradnje), i dr.

Obrazovanje: VSS (Filozofski fakultet + Novinarstvo-informatika) uz ekonomske radionice i certifikate sa seminara (HBOR, Advanced Business Studies i dr.)

Drugo: Rodjen sam u Splitu 1957 / Nikad kažnjavan / Govorim i pišem engleski, pasivno znanje njemačkog i talijanskog jezika / Posjedujem vozačku dozvolu B-kategorije / Poznajem rad na kompjuteru (tekst - tablični programi), i dr.
Politika: Podrška HDZ-u od 1990, član HDZ-a; pionir potrebe stvaranja udruge Pokret Hrvata neglasača (od 1996.) s korektivnom i monitoring ulogom na svim političkim i društvenim razinama kako bi se zaštitili životni interesi Hrvata neglasača i onih koji nisu zadovoljni političkim opcijama i programima.
DODATNO:
Obzirom na ukupna iskustva i spoznaje, praktički sam sposoban za rad i savjetovanje u područjima:
- razvoj privatnog sektora, malog i srednjeg poduzetništva,poticanje i podrška novim projektima,
- financiranje malog i srednjeg poduzetništva,te mikrofinanciranje,
- razvoj poslovnih planova i tržišta,
- marketing,
- aranžiranje-kapitalizacija,
- kontakt s medijima im javnošću, priprema svjesti javnosti o značenju
malog gospodarstva te odbrana interesa istog,
- upravljanje projektima i radom ureda, financije projekta (u etapama), i dr.

- 08:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se