free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting





1. Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...
2. Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!
3. Ako me ikada budes izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!
4. Ako me ikada budes napustio... smijem li onda poci sa tobom??
5. Ako me ikada budes ostavila ostavi me na kisi da ne placem sam.
6. Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!
7. Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!
8. Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!
9. Ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.
10. Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!
Image Hosted by ImageShack.us

11. Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...
12. Ako postoji sjaj on je u tvojim ocima, ako postoji radost to je susret sa tobom, ako postoji tuga to je zivot bez tebe, ako je itko voljen to si ti!
13. Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga.
14. Ako si daleko nista ne smeta, vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.
15. Ako te ikada budem zaboravila bit ce to posljednji dan u mom zivotu...
16. Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj
17. Ate zaboli proslost na mene pomisli bar, jer bili smo bili nekad najljepsi par...
18. Ako ti gorko zaplace oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema tko da te slusa, ako ikad vrisnes u snu nazovi me i JA BIT CU TU.
19. Ako treba ugasit cu svijecu i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porusit cu mostove, unistiti proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe.
20. Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.
Image Hosted by ImageShack.us


21. Ako voljeti znaci zivjeti, onda voljeti tebe znaci zivjeti vjecno.
22. Ako zadrzis ovu poruku - VOLIS ME, ako je ignoriras - OBOZAVAS ME, ako ne odgovoris - ZELIS ME, ako odgovoris - NE MOZES BEZ MENE...
23. Andjele, sklopi okice i u tami noci pronadji svjetlo mjesecine da ti obasja snove i u njih dovede one zbog kojih se vrijedi sutra buditi!
24. Baci casu visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe, umrijet cu ja.
25. Bez tebe je sve nista, a sa tobom je nista sve!
26. Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk na kojem se budis, zvijezda koju sanjas, suza kada places, osmjeh kad se smijes, usinila bi sve samo da sam uz TEBE!
27. Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!
28. Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.
29. Citam knjigu, a oci mi suze, mislim na tebe, sto mi srce uze!
30. Cokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od ljesnaka. Ne. Secer. Nema sanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim nista sto je sladje od tebe.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Tako je!


Image Hosted by ImageShack.us

Hmmm...


lyrics - Cascada Lyrics


Poison Video
Poison lyrics - Groove Coverage lyrics














Groove Coverage Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

SoMeThINg AbOuT Me!

Ja se zovem NIna.Idem u 8 razred...
Volim:sve svoje frendove,my family,slusat ziku,
izlazit van s frendovima i s njima se zajebavat,
praznike a pogotovo ljetne,
vodku,bambus,vigor,
cigare...

Ne volim:SKOLU,
dvolicne ljude,one koji se preseravaju...
Mrzim kad neko procjenjuje druge po tome kako se oblace,dal imaju puno para,kako izgledaju!

MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts






LinKcHI:
*Inka*

*Tea*

*Tesa*

*MySA*

*Šukica*

*Dora*

*Ivana*Babsi*Marta*

*Keza*

*Andrea*

*Petra*

*Zizi*

*Brix*

*Šnella*

*Ana*

*Šeki - fašist*


utorak, 17.04.2007.

*Oci treba uvijek drzat sirom otvorene*

Dobila sam inspiraciju da napisem nek stvari...I da izbacim to iz sebe!
Imam dosta frendova i naravno drago mi je zbog toga , ali ponekad pomislim da neki za koje mislim da su mi frendovi ustvari to ni nisu!Ne znam mozda je to samo neka moja glupa misao , ali mozda ni nije.To je mozda jednostavno stvarnost!Dosad sam ostala bez nekih prijatelja u kojima sam ja vidjela iskrene prijatelje i za koje sam mislila da me nikad nece napustit...Ali prevarila sam se!Bas ti frendovi su me uzasno povrijedili...I rane su ostale duboko u meni i neke jos nisu zacijelile...I ja tu vise nista ne mogu...I sad se bojim da ce me opet osobe koje neizmjerno volim napustit.I najvise sta me pogadja je to sta osobe koje su mo tako povrijedile ni ne shvacaju sta su mi napravli...A ja sam im tako vjerovala!Zato oci treba uvijek drzat sirom otvorene jer nikad se ne zna tko i kad ce te neko iznevjerit,povrijedit ili...S nekim stvarima se ponekad jako tesko pomirit , ali jednostavno mora se...





| kOmENtArI (42) | PrInTaNjE | aJ cA |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.