kao što to pesnik reče

subota, 30.05.2009.

Pijanstvo

Image Hosted by ImageShack.us


Prokleti John Barleycorn
opet je vezao uže za nogu od konja
u ovom slučaju ja sam taj konj
ali konj koji stoji
Inače ne volim velika slova
al onaj koji zna znati će. Velika slova zato i služe
i ovaj put ne pričam svima nego samo njima koji razumiju
ili ćete znati barem gdje ja živim (kad već ne znate tko sam)
ili nećete znati ništa
ma izabrat ćete ovo drugo.
Optimizam je za ljude kratkog fitilja i staklene brade koji vole mirni mrak i ne vole staklo.
Moram napomenuti da sam danas vidio njih dvije, koje su nekad bile moje.
Jer nikom drugom nemogu to reći
a vjerojatno se ni one ne sjećaju
al bio sam ponosan, kao Bare u pjesmi.
mada ne pričam o tome, što pijan priča trijezan zaboravlja.
ja nisam niti jedan od njih
mrzim ih sve i pljujem u lice svakom
tko skupi sline dovoljno da se sam napije.
Treba izaći
i gledati svoje ruke sa prstima koji su prekratki za g točku
ali imaju oklope tisuću malih kornjača na koži.

Ovo je pijana pjesma koju sutra neće izbrisati ma koliko bio pretrijezan.

D.R.

30.05.2009. u 18:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija. san. i don quijote