nedjelja, 25.09.2005.

Noć moći marketinga koji ne poznaje granice



"Noć gutača reklama" je inačica svjetskog festivalskog eventa "The night of the Adeaters" koji u svojem programu jednom godišnje nudi pregled najboljih, najkreativnijih i najprovokativnijih svijetskih reklama! Ovaj se festival održava u 160 gradova diljem svijeta. Jedan od njih je i Zagreb. 01.10. ove godine festival će se održati na dva mjesta u Zagrebu, i to u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, i u kineskom paviljonu Zagrebačkog velesajma, s početkom u 20 sati. Nažalost sve su karte rasprodane, ali sigurno će biti prikazana snimka na tv-u. Ustvari kad malo pogledaš te svjetske reklame, naše su najiritantnije i blesave. Naše televizije su lude za tim da stave takve reklame u zadnjih 30 sekundi nekog filma, onda fakat pošizim! Naša domaća reklamna produkcija vapi za inovativnošću, no mi smo samo Hrvati premazani svim mastima osim onima za uspješnost i poduzetnost. Svi su sposobni iz svojih reklamnih studija iznjedriti nešto posve nejestivo i neprobavljivo, samo što stranci za tako nešto ispljunu hrpu para, dok se kod nas većina stvari radi niskobudžetski - kol'ko daješ, tol'ko i primaš, ne? Samo se sjetite izjave 'Antonio, vruće mi je!' ili 'Najbolji prašak'!!! Da, da, da, ima još hrpa loših, jako loših i totalno negledljivih i po živce i mentalno zdravlje pogubnih reklama, ali kamo bismo stigli kad bismo im svima odali počast?!

| 14:34 | Komentari (31) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se