Ovo je samo za mene https://blog.dnevnik.hr/donatela-astrid

srijeda, 13.01.2010.

Helooooooo!

Buu, where are you, and how are you?
Thanks my dear friends for you thinking at me.

Im here and am o.k., realy!
*******************************************************
ČESTITKA
Kao prvo, sory kaj me nema i kaj vas nisam obišla za prošle nam blagdane, zato sada ali sa zakašnjenjem svima vama od srca
želim sve najbolje u novoj nam godini. Zdravlja vam želim najviše, pa sreće, pa ljubavi i razumijevanja, posla puno a s njim i novaca. I neka vam se ostvare želje, i neka ne bude recesijske krize i.....volite se.

Ma joj, nikak mi nije počela ova godina, curke mi vuku ne ku virozu, uši su se pojavile u školama i vrtićima, tak da se borimo sa svim. Posla imam i nemam. Sve u svemu i nije mi baš nekaj.
Doček nove mi je bio bez veze. Ma mislim čemu da se veselim kad sve ide k vragu.

Kak je bilo vama, kak stojite s poslom, zdravljem?

13.01.2010. u 10:32 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Divan je ovaj život ako ga gledaš na taj način

Linkovi

bobata
Julijana7
Euro smijeh
seoska idila
Natasa1980kc
Svijet jednog uma
Mladen
Gustirna
Smotani
one love one life
fra gavun
marchelina
lady
Terra Desolata
family
Zlatna djeva
snaga života
...sara...
MoonRiver
KALIOPA
Mysteries
Olena
MEMOARI srca
Kenguur
vjeraufanjeiljubav
Tajanin svijet
sharron
kapisrece
praštanje
Ni da mora nestane
blondinka
----mija----
Nina1989

"Tko zna, a ne zna da zna - spava, probudite ga;
Tko zna i zna da zna - mudar je, slijedite ga;
Tko ne zna i zna da ne zna - djete je, poučite ga;
Tko ne zna i ne zna da ne zna - opasan je, čuvajte ga se!"


mail:
donattella.astrid@gmail.com

-NEŠTO LIJEPO OD VAS ZA NAS-


OD: smotani
ZA: moju mlađu kćer


"i neka to blago zauvijek svijetli
neka joj puti budu cvjetni....
neka joj život radost pruži
neka nema mjesta tuzi
a tebi, sa najdražima svojim
želim da mnoge radosne godine brojiš!"