Ovo je samo za mene https://blog.dnevnik.hr/donatela-astrid

ponedjeljak, 26.10.2009.

...SNOVI...

Kako je divno sanjati....

"-zašto si takva, mrka, nevoljna?
-znaš, nisam više sretna sa tobom, kao da te ne volim više.
Zavlada muk, tišina...
-pa ako je tako, neču te prisiljavati, otiđi, pokupi svoje stvari, samo djeca ostaju sa mnom!
-ali...ti si previše u poslu, bolje će im biti sa mnom, pa naime ja sam im mama, pusti ih da idu sa mnom. Ne želiš valjda da život provedu s bakom i dedom, jer tebe tako i onako nikada nema.
-ma baš me briga, uzmi ih!
................nakon godinu dana..................
-sine moj pogledaj pa nije tvojoj djeci loše, ja sam mislila da budu grozne, pogledaj čak su lijepo obučene, pa otkud joj novci, čime se bavi?
-joj mama, pa nije ona loša, samo mene brine s kim je?
...............jedan dan s tatom....................
-o, došle su moje ljepotice
-tata? kaj mama ne bu s nama
-ne, danas je samo naš dan, samo tata ide nekaj obaviti a vi me čekajte tu s bakom
-ali zar nisi rekao da češ biti s nama?
-odmah se vračam, book
-baka dođi idemo se igrati!
-joj djeco, baka mora tati skuhati ručak, pa čemo se onda igrati.
-samo tata, tata, uvijek je on na prvom mjestu, a gdje smo mi? šta smo uopće dolazili, mogli smo s mamom otići negdje i bilo bi nam ljepše
Prošao cijeli dan dok je tata došao, kad zvoni telefon
-bok ja sam, kak cu curke
-odlično
-doći ču po njih jer ujutro idu u školu
..............dolazak doma..............
-i?
-pa možeš si misli, cijeli dan smo sjedile pred tv-om i gledali crtiće
- opet stara priča, no nemojte biti tužne, tata je sigurno imao posla.
-da, uvijek sve dobro o njemu govoriš, a kakav smo samo pusti život imali s njim!
-znam, znam, no hajdemo se okupati, pa čemo se ušuškati u krevet.
..............ljeto......................
-curke, za par dana idemo na more, javite se tati da ne brine
-u radu mama, ali znaš da je to njemu tak...svejedno
-halo tata, mi idemo za par dana na more pa ti se javljamo
-a gdje čete biti, pa zar tatu nečete pozvati?
-pa idemo sa mamom, znaš da če nam biti super, i ne primamo muško društvo!
-hajde mi daj mamu na telefon
-bok, reci
-pa s kim idete
-same, naravno
-kako da mene nisi zvala
-mislim da ti ne trebam objašnjavati, jel se sječaš zašto sam otišla?
-ne razumijem još uvijek zar ti nije bilo lijepo sa mnom?
-na početku je, al kad su došla djeca i brige, tebe nije bilo, ostala sam sama sa tvojim roditeljima, sorry al oni meni ne trebaju, trebao si mi ti, kada bi god došao vrjeđao si me, pljuvao po meni, s djecom nikada nigdje nismo bili. Vidiš, nama je super, kada god imamo vremena otiđemo negdje, pa makar to bilo i kino, i lijepo nam je, znaš, mene djeca stvarno vole to vidim na njima, jer sam tu uvijek za njih. Imaš mi još šta reči?
-hm...i reči češ da nemaš nikoga?
-imam naravno! Svoju djecu"


I ja sam se probudila, kako mi je krivo, a baš me zanima nastavak.
Bilo bi super već zamišljam. Voljela bi krenuti tako...
Možda sam kruta i bezobrazna, ali ti snovi u jednom djelu su istiniti, samo sam ja još na starom mjestu.






26.10.2009. u 10:21 • 24 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Divan je ovaj život ako ga gledaš na taj način

Linkovi

bobata
Julijana7
Euro smijeh
seoska idila
Natasa1980kc
Svijet jednog uma
Mladen
Gustirna
Smotani
one love one life
fra gavun
marchelina
lady
Terra Desolata
family
Zlatna djeva
snaga života
...sara...
MoonRiver
KALIOPA
Mysteries
Olena
MEMOARI srca
Kenguur
vjeraufanjeiljubav
Tajanin svijet
sharron
kapisrece
praštanje
Ni da mora nestane
blondinka
----mija----
Nina1989

"Tko zna, a ne zna da zna - spava, probudite ga;
Tko zna i zna da zna - mudar je, slijedite ga;
Tko ne zna i zna da ne zna - djete je, poučite ga;
Tko ne zna i ne zna da ne zna - opasan je, čuvajte ga se!"


mail:
donattella.astrid@gmail.com

-NEŠTO LIJEPO OD VAS ZA NAS-


OD: smotani
ZA: moju mlađu kćer


"i neka to blago zauvijek svijetli
neka joj puti budu cvjetni....
neka joj život radost pruži
neka nema mjesta tuzi
a tebi, sa najdražima svojim
želim da mnoge radosne godine brojiš!"